Meillä on edustajamme

Anonyymi

Ollahan ylpeitä Antistamme ,hän on suora linkkimme Helsingin päätöksenteko pöytiin.On jonkunverran opiskellut,miellyttävä ja hyväkäytöksinen nuorukainen,tarmokas asioihin paneutuja,suuri ajattelija ja visionääri joka on kuitenkin äärimmäisen vaatimaton viisaudestaan huolimatta.Jos vielä elää saan niin varmasti näen Anttimme vielä pääministerinä ja presitenttinä,silloin Kauhava tunnetaan kaikkialla maailmassa kun Antti kulkee tervehtimässä muita Kuninkaita ja Presidenttejä aina Amerikkassa, Afrikasssa ja jopa Kiinassa asti.

26

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kulmunin vaihtuminen Saarikkoon toi hallitusyhteistyön tunnelmaan selvän muutoksen, lähteet sanovat HS:lle Aivan varmaan toi yhteishenkeä ja tunnelmaa onhan Saarikko ajatuksiltaan aito vihervasemmistolainen. Samoin kuin keskustan politiikka muutenkin, keskusta nimi olisi syytä vaihtaa viherkepuliksi kuvaisi sitä politiikkaa mitä tällä hetkellä tukevat.
      Jos aloittajan visiot voisivat toteutua Antin pitäisi olla eri porukas.

      • Anonyymi

        Eiköhän persujen pitäisi miettiä oman puolueen linjaa. Lopettaa Trumpin, Putinin ja ihailu. Lopettaa äärioikeistolaisten järjestöjen puolustaminen. Tulkaa demokratian linjalle. Neuvokaa sitte vasta toisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän persujen pitäisi miettiä oman puolueen linjaa. Lopettaa Trumpin, Putinin ja ihailu. Lopettaa äärioikeistolaisten järjestöjen puolustaminen. Tulkaa demokratian linjalle. Neuvokaa sitte vasta toisia.

        Notti vihervassarin neuvoja emme kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Notti vihervassarin neuvoja emme kaipaa.

        Kannattas vähä huomioida. Tuolla politiikalla te Persut olette nurkassa. Kukaan ei tee kanssanne yhteistyötä. Viimeinen tukijalka kaatu, kun Trumppi hävisi. No ei kai kukaan omilla aivoillaan ajatteleva persuja politiikan parrasvaloihin toivoakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattas vähä huomioida. Tuolla politiikalla te Persut olette nurkassa. Kukaan ei tee kanssanne yhteistyötä. Viimeinen tukijalka kaatu, kun Trumppi hävisi. No ei kai kukaan omilla aivoillaan ajatteleva persuja politiikan parrasvaloihin toivoakaan.

        Painu notti toimittamaan sitä roskalehteäs Seinäjoelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattas vähä huomioida. Tuolla politiikalla te Persut olette nurkassa. Kukaan ei tee kanssanne yhteistyötä. Viimeinen tukijalka kaatu, kun Trumppi hävisi. No ei kai kukaan omilla aivoillaan ajatteleva persuja politiikan parrasvaloihin toivoakaan.

        Koskas Trump on tullut persujen jäseneksi?
        Tämä valemedian kirjoittelu USAn vaaleista sai surkuhupaisia piirteitä,melkein tässä alkoi itsekin uskoa meille valittavan pressaan,valittavana oli joko oikeistolainen tai se vasemmistolainen vaihtehto jota mediamme markkinoi.
        Koskahan niinsanotut maltilliset ei vasemmistopuolueet sanoutuvat irti äärivasemmiston väkivallasta jota puhtaimmin edustavat vasemmistoanarkistit.


    • Anonyymi

      Onko se Kimi of Kurvinen kohta

    • Anonyymi

      Persujen kannatus liki tuplat Kepulaisiin verrattuna.

      • Anonyymi

        Tulee se persukannatus vielä alas. Ihmiset huomaa pian, että tyhjät tynnyrit pitää ainoastaan kovaa kolinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee se persukannatus vielä alas. Ihmiset huomaa pian, että tyhjät tynnyrit pitää ainoastaan kovaa kolinaa.

        Persujen kannatus? Ihan sama kun sillä ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi

        Ei ihme, että kepulaiset ovat hermona.


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Olkaamme ylpeitä fiksusta kansanedustajastamme. Ennen pyrittiin tukemaan ja kannustamaan omaa edustajaa. Valitettavasti nykyään kateus ja monet mielen sairaudet pyrkii vahingoittamaan ja loukkaamaan tietämättömillä kirjoituksilla edustajaamme.
      Näyttää kovin monia harmittavan, ja vielä useamman karehtivan, Antin menestymistä elämässään. Toki ymmärrettävää jos on pelannut omat korttinsa huonosti.
      34v-Kurvinen on oikeustieteiden maisteri, asianajaja, toisen kauden kansanedustaja ja puolueensa ryhmän puheenjohtaja. Kaiken lisäksi hänellä on kaunis ja fiksu vaimo.

      • Anonyymi

        Ja puolueen kannatus pian alle kymmenen prosenttia. Puheenjohtaja vaihdos toi oletettua pienemmän nousun kannatukseen. Kun alun odotukset kääntyvät pettymyksiksi on lasku melkoinen. Kurvinen ei tuo kesää kannatuslukuihin. Pikemminkin kun hän on poissa mediasta yrittää luvut hieman kohota.


      • Anonyymi

        millähän avuilla tissiposki on saanu kauniin vaimon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millähän avuilla tissiposki on saanu kauniin vaimon

        Eikö sun typeryydellä ole mitään rajaa?


    • Anonyymi

      Näinkin voi Kurvista pilkata.

    • Anonyymi

      M Peltokangas lähetti A Kurviselle sellaasia terveesiä että meillä autoolijoolla on jo kilometrivero,se nimi on polttoainevero että ei mitään sateliittiseurantaa tarvita.Kepun pitääs ryhyristäytyä palion jos meinaa pysyä pualuekartalla.

      • Anonyymi

        M.Peltokankaan terveisillä voi pyyhkiä p....tä.
        Kaikkia eduskuntaan valitaankin.


    • Anonyymi

      Miten Kurvisesta voi olla ylpeä? Ei mitenkään.

    • Anonyymi

      Etsikää uusi edustaja ja mieluusti jostakin muusta puolueesta. Kepu pettää aina.

      • Anonyymi

        Miksi hyvä edustaja ja hyvä puolue pitäisi vaihtaa? Kateellisten persujen toiveuni.


    • Anonyymi

      Viherkepulit on paniiikis ei tierä ketä haukkuis että kannatus nousis, pitäis vaihtaa poliittinen suuta takaisin Alkiolaiselle linjalle nyt ollaan niiin viherkepulia että leikitään vihervasemmiston kans niin kauan että on pian sinisten kohtalo. Hyvä niin.

      • Anonyymi

        Onneksi on Persut. Eivät koskaan hauku ketään, ovat aina ystävällisiä, kunnioittavat ja puolustavat kaikkia ihmisiä, ihonväristä riippumatta. Eivät koskaan sorru näillä palstoilla moittimaan ketään. Puolustavat uupumatta puheenjohtajansa johdolla Helsinkiläisten etuja. Puhuvat Alkiosta, eivätkä tiedä alkion aatteista enempää kuin sika hopealusikasta. Puolustavat Suomea ja vaativat eroa Eu:sta. Haukkuvat suomalaista viljelijöiden saamia tukia. Vaativat puheenjohtajansa suulla pienien kuntien lakkauttamista Siinä meillä isänmaallinen maaseutua puolustava puolue.


    • Anonyymi

      Lukekaa tämän päivän 30.11 Ilkka-Pohjalainen mielipidepalstalta Turvetuottajien oikeuksista on huolehdittava kirjoitus, niin nähdään mitä hallitus ja viherkepulit on tekemäs. Voi Voi viherkepuit ja upaukset turve tuotannon puoustamisesta.

      • Anonyymi

        Eikös se Ilkka olekkaan enää viherpiipertäjien lehti?


      • Anonyymi

        Persut oli muuten edellisessä hallituksessa, kun päätettiin turpeen polton puolittamisesta vuoteen 2030 mennessä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe