Ollahan ylpeitä Antistamme ,hän on suora linkkimme Helsingin päätöksenteko pöytiin.On jonkunverran opiskellut,miellyttävä ja hyväkäytöksinen nuorukainen,tarmokas asioihin paneutuja,suuri ajattelija ja visionääri joka on kuitenkin äärimmäisen vaatimaton viisaudestaan huolimatta.Jos vielä elää saan niin varmasti näen Anttimme vielä pääministerinä ja presitenttinä,silloin Kauhava tunnetaan kaikkialla maailmassa kun Antti kulkee tervehtimässä muita Kuninkaita ja Presidenttejä aina Amerikkassa, Afrikasssa ja jopa Kiinassa asti.
Meillä on edustajamme
26
97
Vastaukset
- Anonyymi
Kulmunin vaihtuminen Saarikkoon toi hallitusyhteistyön tunnelmaan selvän muutoksen, lähteet sanovat HS:lle Aivan varmaan toi yhteishenkeä ja tunnelmaa onhan Saarikko ajatuksiltaan aito vihervasemmistolainen. Samoin kuin keskustan politiikka muutenkin, keskusta nimi olisi syytä vaihtaa viherkepuliksi kuvaisi sitä politiikkaa mitä tällä hetkellä tukevat.
Jos aloittajan visiot voisivat toteutua Antin pitäisi olla eri porukas.- Anonyymi
Eiköhän persujen pitäisi miettiä oman puolueen linjaa. Lopettaa Trumpin, Putinin ja ihailu. Lopettaa äärioikeistolaisten järjestöjen puolustaminen. Tulkaa demokratian linjalle. Neuvokaa sitte vasta toisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän persujen pitäisi miettiä oman puolueen linjaa. Lopettaa Trumpin, Putinin ja ihailu. Lopettaa äärioikeistolaisten järjestöjen puolustaminen. Tulkaa demokratian linjalle. Neuvokaa sitte vasta toisia.
Notti vihervassarin neuvoja emme kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Notti vihervassarin neuvoja emme kaipaa.
Kannattas vähä huomioida. Tuolla politiikalla te Persut olette nurkassa. Kukaan ei tee kanssanne yhteistyötä. Viimeinen tukijalka kaatu, kun Trumppi hävisi. No ei kai kukaan omilla aivoillaan ajatteleva persuja politiikan parrasvaloihin toivoakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattas vähä huomioida. Tuolla politiikalla te Persut olette nurkassa. Kukaan ei tee kanssanne yhteistyötä. Viimeinen tukijalka kaatu, kun Trumppi hävisi. No ei kai kukaan omilla aivoillaan ajatteleva persuja politiikan parrasvaloihin toivoakaan.
Painu notti toimittamaan sitä roskalehteäs Seinäjoelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattas vähä huomioida. Tuolla politiikalla te Persut olette nurkassa. Kukaan ei tee kanssanne yhteistyötä. Viimeinen tukijalka kaatu, kun Trumppi hävisi. No ei kai kukaan omilla aivoillaan ajatteleva persuja politiikan parrasvaloihin toivoakaan.
Koskas Trump on tullut persujen jäseneksi?
Tämä valemedian kirjoittelu USAn vaaleista sai surkuhupaisia piirteitä,melkein tässä alkoi itsekin uskoa meille valittavan pressaan,valittavana oli joko oikeistolainen tai se vasemmistolainen vaihtehto jota mediamme markkinoi.
Koskahan niinsanotut maltilliset ei vasemmistopuolueet sanoutuvat irti äärivasemmiston väkivallasta jota puhtaimmin edustavat vasemmistoanarkistit.
- Anonyymi
Onko se Kimi of Kurvinen kohta
- Anonyymi
Persujen kannatus liki tuplat Kepulaisiin verrattuna.
- Anonyymi
Tulee se persukannatus vielä alas. Ihmiset huomaa pian, että tyhjät tynnyrit pitää ainoastaan kovaa kolinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee se persukannatus vielä alas. Ihmiset huomaa pian, että tyhjät tynnyrit pitää ainoastaan kovaa kolinaa.
Persujen kannatus? Ihan sama kun sillä ei ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Ei ihme, että kepulaiset ovat hermona.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Olkaamme ylpeitä fiksusta kansanedustajastamme. Ennen pyrittiin tukemaan ja kannustamaan omaa edustajaa. Valitettavasti nykyään kateus ja monet mielen sairaudet pyrkii vahingoittamaan ja loukkaamaan tietämättömillä kirjoituksilla edustajaamme.
Näyttää kovin monia harmittavan, ja vielä useamman karehtivan, Antin menestymistä elämässään. Toki ymmärrettävää jos on pelannut omat korttinsa huonosti.
34v-Kurvinen on oikeustieteiden maisteri, asianajaja, toisen kauden kansanedustaja ja puolueensa ryhmän puheenjohtaja. Kaiken lisäksi hänellä on kaunis ja fiksu vaimo.- Anonyymi
Ja puolueen kannatus pian alle kymmenen prosenttia. Puheenjohtaja vaihdos toi oletettua pienemmän nousun kannatukseen. Kun alun odotukset kääntyvät pettymyksiksi on lasku melkoinen. Kurvinen ei tuo kesää kannatuslukuihin. Pikemminkin kun hän on poissa mediasta yrittää luvut hieman kohota.
- Anonyymi
millähän avuilla tissiposki on saanu kauniin vaimon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
millähän avuilla tissiposki on saanu kauniin vaimon
Eikö sun typeryydellä ole mitään rajaa?
- Anonyymi
Näinkin voi Kurvista pilkata.
- Anonyymi
M Peltokangas lähetti A Kurviselle sellaasia terveesiä että meillä autoolijoolla on jo kilometrivero,se nimi on polttoainevero että ei mitään sateliittiseurantaa tarvita.Kepun pitääs ryhyristäytyä palion jos meinaa pysyä pualuekartalla.
- Anonyymi
M.Peltokankaan terveisillä voi pyyhkiä p....tä.
Kaikkia eduskuntaan valitaankin.
- Anonyymi
Miten Kurvisesta voi olla ylpeä? Ei mitenkään.
- Anonyymi
Etsikää uusi edustaja ja mieluusti jostakin muusta puolueesta. Kepu pettää aina.
- Anonyymi
Miksi hyvä edustaja ja hyvä puolue pitäisi vaihtaa? Kateellisten persujen toiveuni.
- Anonyymi
Viherkepulit on paniiikis ei tierä ketä haukkuis että kannatus nousis, pitäis vaihtaa poliittinen suuta takaisin Alkiolaiselle linjalle nyt ollaan niiin viherkepulia että leikitään vihervasemmiston kans niin kauan että on pian sinisten kohtalo. Hyvä niin.
- Anonyymi
Onneksi on Persut. Eivät koskaan hauku ketään, ovat aina ystävällisiä, kunnioittavat ja puolustavat kaikkia ihmisiä, ihonväristä riippumatta. Eivät koskaan sorru näillä palstoilla moittimaan ketään. Puolustavat uupumatta puheenjohtajansa johdolla Helsinkiläisten etuja. Puhuvat Alkiosta, eivätkä tiedä alkion aatteista enempää kuin sika hopealusikasta. Puolustavat Suomea ja vaativat eroa Eu:sta. Haukkuvat suomalaista viljelijöiden saamia tukia. Vaativat puheenjohtajansa suulla pienien kuntien lakkauttamista Siinä meillä isänmaallinen maaseutua puolustava puolue.
- Anonyymi
Lukekaa tämän päivän 30.11 Ilkka-Pohjalainen mielipidepalstalta Turvetuottajien oikeuksista on huolehdittava kirjoitus, niin nähdään mitä hallitus ja viherkepulit on tekemäs. Voi Voi viherkepuit ja upaukset turve tuotannon puoustamisesta.
- Anonyymi
Eikös se Ilkka olekkaan enää viherpiipertäjien lehti?
- Anonyymi
Persut oli muuten edellisessä hallituksessa, kun päätettiin turpeen polton puolittamisesta vuoteen 2030 mennessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412