Adventismi aiheuttaa syntiä ja narsismia

Anonyymi

Voiko adventismi aikaansaada syntiä ja narsismia?

"Minä Jari L. olen himottava ja komea mies, joka jag itse minä henkilökohtaisesti omassa persoonassani."

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiero oppi vetää puoleensa luonnehäiriöisiä, joiden kavaluuden peittää sosiaalisuus sekä uskonnon taakse kätkeytyminen. Siksi varsinainen käännytystyö ei ole sitä, että tehdään parannus, saadaan synnit anteeksi ja uudestisynnytään, vaan pyritään vain julkituomaan oppia joka käänteessä, että sille alttiit huomaisivat sen miten se käy heidän luonnekuvaansa hyvin ryhtyä kaikkien muiden kristittyjen tuomariksi.

      • Anonyymi

        Maailma jakautunut kahtia adventisteihin ja adventtitotuuden vastustajiin.
        Adventistit uskovat hallitsevansa globaalisti Maailmaa 1000-vuotisessa valtakunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma jakautunut kahtia adventisteihin ja adventtitotuuden vastustajiin.
        Adventistit uskovat hallitsevansa globaalisti Maailmaa 1000-vuotisessa valtakunnassa.

        Hah hah... suurin osa maailmasta ei tiedä "adventtitotuudesta" eikä adventisteista yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Adventismi on Suomessa nykyään maallikoiden (eivät nauti palkkaa) vetämiä "ilmestyskirja nyt" seminaareja, joissa kerätään kolehteja kuihtuvan lahkon kulissien pystyssäpitämiseen.

    • Anonyymi

      Varmaankin näin, kun katsoo huumepiippujen matkaa puolison kanssa, kävelyretkellä.
      Ei muuhun päätelmään voi mennä, jos noilla airueitten päätelmillä pitäisi puntaroida.
      Syvää vuosia kestävää narsismia, jolla syljetään niitä uskonsopimuksiin, mitä yhteiskunnat ovat allekirjoittaneet. Ei jotkut ateismia henkivät ole kaikissa terveissä mielentiloissa. Sitä en tiedä, onko se aineen vaikutusta, ehkä niin, kun ei aivan tunne arjen tasolla ihmistä

      • Anonyymi

        Käytinpä hieman asetta, joka laukesi aloittajan silmille, tarkoitushakuisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytinpä hieman asetta, joka laukesi aloittajan silmille, tarkoitushakuisesti

        Sinun aseesi on aivan surkea ritsa, joka on vieläpä väärin päin käsissäsi. Kirjoituksistasi päätellen liian monta kiveä onkin kopsahtanut otsaluuhusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun aseesi on aivan surkea ritsa, joka on vieläpä väärin päin käsissäsi. Kirjoituksistasi päätellen liian monta kiveä onkin kopsahtanut otsaluuhusi.

        Minulla onkin pastorini minulle kaupittelema ase, joka on susi ja siksi kun yritän tähdätä sillä muita, se laukeaa silmilleni, eikä osu sinne minne tähtään.
        Tähän on kuitenkin jo tottunut niin, että on alkanut luulemaan, että osun muihin vaikka osunkin joka kerta omaan ohimoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla onkin pastorini minulle kaupittelema ase, joka on susi ja siksi kun yritän tähdätä sillä muita, se laukeaa silmilleni, eikä osu sinne minne tähtään.
        Tähän on kuitenkin jo tottunut niin, että on alkanut luulemaan, että osun muihin vaikka osunkin joka kerta omaan ohimoon.

        Ellen White sai kivestä päähän.
        Tuli aivovaurio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellen White sai kivestä päähän.
        Tuli aivovaurio.

        Ei tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut.

        Miten kauan Ellen White oli tajuttomana ohimoon osuneesta kivestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kauan Ellen White oli tajuttomana ohimoon osuneesta kivestä?

        Jotkut adventistit pitävät Jarin juttuja terveinä.
        Siinä on normiesimerkki adventismin pilaamasta pastorien kasvatuksen tuloksesta. Adventismi vaikuttaa aivoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kauan Ellen White oli tajuttomana ohimoon osuneesta kivestä?

        varmaankin sinun kannattaa käydä louhimolla räjähdystöiden aikana.
        Jos sattuisi kohdallesi, niin viisastuisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kauan Ellen White oli tajuttomana ohimoon osuneesta kivestä?

        "Miten kauan Ellen White oli tajuttomana ohimoon osuneesta kivestä?"

        Lopun elämänsä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe