Adventismi aiheuttaa syntiä ja narsismia

Anonyymi

Voiko adventismi aikaansaada syntiä ja narsismia?

"Minä Jari L. olen himottava ja komea mies, joka jag itse minä henkilökohtaisesti omassa persoonassani."

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiero oppi vetää puoleensa luonnehäiriöisiä, joiden kavaluuden peittää sosiaalisuus sekä uskonnon taakse kätkeytyminen. Siksi varsinainen käännytystyö ei ole sitä, että tehdään parannus, saadaan synnit anteeksi ja uudestisynnytään, vaan pyritään vain julkituomaan oppia joka käänteessä, että sille alttiit huomaisivat sen miten se käy heidän luonnekuvaansa hyvin ryhtyä kaikkien muiden kristittyjen tuomariksi.

• Anonyymi

Maailma jakautunut kahtia adventisteihin ja adventtitotuuden vastustajiin.
        Adventistit uskovat hallitsevansa globaalisti Maailmaa 1000-vuotisessa valtakunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailma jakautunut kahtia adventisteihin ja adventtitotuuden vastustajiin.
        Adventistit uskovat hallitsevansa globaalisti Maailmaa 1000-vuotisessa valtakunnassa.

Hah hah... suurin osa maailmasta ei tiedä "adventtitotuudesta" eikä adventisteista yhtään mitään.

• Anonyymi

Adventismi on Suomessa nykyään maallikoiden (eivät nauti palkkaa) vetämiä "ilmestyskirja nyt" seminaareja, joissa kerätään kolehteja kuihtuvan lahkon kulissien pystyssäpitämiseen.

• Anonyymi

Varmaankin näin, kun katsoo huumepiippujen matkaa puolison kanssa, kävelyretkellä.
      Ei muuhun päätelmään voi mennä, jos noilla airueitten päätelmillä pitäisi puntaroida.
      Syvää vuosia kestävää narsismia, jolla syljetään niitä uskonsopimuksiin, mitä yhteiskunnat ovat allekirjoittaneet. Ei jotkut ateismia henkivät ole kaikissa terveissä mielentiloissa. Sitä en tiedä, onko se aineen vaikutusta, ehkä niin, kun ei aivan tunne arjen tasolla ihmistä

• Anonyymi

Käytinpä hieman asetta, joka laukesi aloittajan silmille, tarkoitushakuisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytinpä hieman asetta, joka laukesi aloittajan silmille, tarkoitushakuisesti

Sinun aseesi on aivan surkea ritsa, joka on vieläpä väärin päin käsissäsi. Kirjoituksistasi päätellen liian monta kiveä onkin kopsahtanut otsaluuhusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun aseesi on aivan surkea ritsa, joka on vieläpä väärin päin käsissäsi. Kirjoituksistasi päätellen liian monta kiveä onkin kopsahtanut otsaluuhusi.

Minulla onkin pastorini minulle kaupittelema ase, joka on susi ja siksi kun yritän tähdätä sillä muita, se laukeaa silmilleni, eikä osu sinne minne tähtään.
        Tähän on kuitenkin jo tottunut niin, että on alkanut luulemaan, että osun muihin vaikka osunkin joka kerta omaan ohimoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla onkin pastorini minulle kaupittelema ase, joka on susi ja siksi kun yritän tähdätä sillä muita, se laukeaa silmilleni, eikä osu sinne minne tähtään.
        Tähän on kuitenkin jo tottunut niin, että on alkanut luulemaan, että osun muihin vaikka osunkin joka kerta omaan ohimoon.

Ellen White sai kivestä päähän.
        Tuli aivovaurio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ellen White sai kivestä päähän.
        Tuli aivovaurio.

Ei tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tullut.

Miten kauan Ellen White oli tajuttomana ohimoon osuneesta kivestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut adventistit pitävät Jarin juttuja terveinä.
        Siinä on normiesimerkki adventismin pilaamasta pastorien kasvatuksen tuloksesta. Adventismi vaikuttaa aivoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varmaankin sinun kannattaa käydä louhimolla räjähdystöiden aikana.
        Jos sattuisi kohdallesi, niin viisastuisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miten kauan Ellen White oli tajuttomana ohimoon osuneesta kivestä?"

Lopun elämänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4812
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3942
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1974
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      537
      1156
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1125
    Aihe