Voiko ko. verenpaine-tabletin jakaa niin, että jos yksi Atacand 32/12,5mg ei aivan tuo toivottua tulosta verenpaineen laskun suhteen, kokeilis ottaa puolikkaan lisää päiväannokseen? Olen kokeillut viime aikoina(ihan reseptillä) Amlodipin 5mg lisälääkkeenä, mutta se turvottaa jalkoja ja särkyjä aiheuttaa lihaksiin ja kasvot punoittaa, jne. Olen kokeillut Amplodipinia myös korvaamaan kokonaan Atacandia, lääkärin -ohjeen perusteella tupla-annoksenakin, muttei se tuo toivottua tulosta, haittoja sitäkin enempi.. Sitten olen myös kokeillut Zanidip 10mg -lääkettä verenpainetta laskeen, muttei se yksinään ole tuottanut tavoitetasoa, jonkin verran kasvoja kyllä sekin kuumottaa ja hieman ehkä jalkoja turvottaa. Olen myös kokeillut sitä ns. Atacandin lisälääkkeenä, muttei ole toiminut sitenkään kunnolla eli tavoitteen mukaan..
Atacand 32/12,5mg
Anonyymi
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281276
- 1181107
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271788- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44649
- 28627
- 49599