Joko Suomessa osataan käyttää suojakäsineitä kuten muualla maailmassa, kun tehdään hampurilaisia vai vieläkö joku nenäänsä kaivava teini taputtelee sämpylää paljain käsin?
Hampurilaisravintolat- Käyttävätkö jo suojakäsineitä?
4
257
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkkärin sivuilta:
"Miksi työntekijät eivät käytä suojakäsineitä?
Kaikki McDonald's-ravintolat noudattavat käsihygienian suhteen yhteistä, ketjutason ohjeistusta. Kertakäyttöisiä suojakäsineitä käytetään keittiössä raakoja lihapihvejä ja raakoja kananmunia käsiteltäessä sekä salaattiannoksia valmistettaessa. Muut työtehtävät tehdään pääasiassa paljain käsin, ellei käsissä ole haavoja tai muuta terveydellistä tarvetta hanskojen laajemmalle käytölle. Ruoka-annosten valmistaminen paljain käsin on ravintola-alalla yleinen käytäntö, ja käsineiden käytön on itse asiassa todettu nostavan ruokaan kohdistuvia vaarojen riskitasoa.
Käsien pesemiseen käytetään suurkeittiöille ja terveydenhuoltoalalle ammattikäyttöön kehitettyä desinfioivaa pesunestettä. Kädet pestään säännöllisin väliajoin (vähintään kerran tunnissa) ja aina taukojen sekä monien erikseen määriteltyjen työtehtävien jälkeen."
Kuka uskoo teinien käsinpesuun?
Vastaus on muutenkin outo sillä ulkomailla olen huomanut suojakäsineet Mäkkärin työntekijöillä. - Anonyymi
Miksi nämä ovat Pirkkalan palstalla? Vainko Pirkkalassa tätä tapahtuu? Vainko Pirkkalsssa on hampurilaisravintoloita?
- Anonyymi
Pikaruokalat ovat mennen talven lumia. Slow food on nykään pop.
- Anonyymi
Joo, slow food tarkoittaa sitä, että työttömät luuserit makaavat sohvalla kaiken päivää ja mättävät jatkuvasti hitaasti suuhunsa sipsejä ja muuta vatsantäytettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1432390
- 1751661
- 911556
- 681508
- 79904
- 68841
- 55786
- 58773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6765Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152725