Joko Suomessa osataan käyttää suojakäsineitä kuten muualla maailmassa, kun tehdään hampurilaisia vai vieläkö joku nenäänsä kaivava teini taputtelee sämpylää paljain käsin?
Hampurilaisravintolat- Käyttävätkö jo suojakäsineitä?
4
178
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkkärin sivuilta:
"Miksi työntekijät eivät käytä suojakäsineitä?
Kaikki McDonald's-ravintolat noudattavat käsihygienian suhteen yhteistä, ketjutason ohjeistusta. Kertakäyttöisiä suojakäsineitä käytetään keittiössä raakoja lihapihvejä ja raakoja kananmunia käsiteltäessä sekä salaattiannoksia valmistettaessa. Muut työtehtävät tehdään pääasiassa paljain käsin, ellei käsissä ole haavoja tai muuta terveydellistä tarvetta hanskojen laajemmalle käytölle. Ruoka-annosten valmistaminen paljain käsin on ravintola-alalla yleinen käytäntö, ja käsineiden käytön on itse asiassa todettu nostavan ruokaan kohdistuvia vaarojen riskitasoa.
Käsien pesemiseen käytetään suurkeittiöille ja terveydenhuoltoalalle ammattikäyttöön kehitettyä desinfioivaa pesunestettä. Kädet pestään säännöllisin väliajoin (vähintään kerran tunnissa) ja aina taukojen sekä monien erikseen määriteltyjen työtehtävien jälkeen."
Kuka uskoo teinien käsinpesuun?
Vastaus on muutenkin outo sillä ulkomailla olen huomanut suojakäsineet Mäkkärin työntekijöillä. - Anonyymi
Miksi nämä ovat Pirkkalan palstalla? Vainko Pirkkalassa tätä tapahtuu? Vainko Pirkkalsssa on hampurilaisravintoloita?
- Anonyymi
Pikaruokalat ovat mennen talven lumia. Slow food on nykään pop.
- Anonyymi
Joo, slow food tarkoittaa sitä, että työttömät luuserit makaavat sohvalla kaiken päivää ja mättävät jatkuvasti hitaasti suuhunsa sipsejä ja muuta vatsantäytettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882