Osaisiko kukaan palstan hahmoista kertoa minulle, että miksi olivia on ollut jo pitkään

Anonyymi

Useasti esillä monissa teksteissä vaikka hän tuskin itse täällä kirjoittelee mutta siltikin hänestä useasti kirjoitetaan aika katkeraan ja mustasukkaisen sävyyn ja olen kiinnostunut tietämään miksi näin on????

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempi kun et utele mitään ainakaan tuosta aiheesta ☝🏿☝🏿☝🏿siitä ei todellakaan seuraisi mitään muuta kuin pelkkää riitelyä palstalla vaikka kyllähän minäkin olen tuota Olivian osuutta asiaan miettinyt, että miksi hänestä niin paljon nähdään vaivaa tai ylipäätään mitä hän on tehnyt, että hänestä kirjoitettu vuosia anonyymisti. 🤔🤔🤔🤔

      • Anonyymi

        🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Kike 👍🏿 hyvin osaat teeskennellä 🤷‍♂️ tietämätöntä meni melkein läpi minullekin 🤭🤭🤭🤭🤭ihan vaan asian vierestä kannattaa tuosta aiheesta kommentoida 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Kike 👍🏿 hyvin osaat teeskennellä 🤷‍♂️ tietämätöntä meni melkein läpi minullekin 🤭🤭🤭🤭🤭ihan vaan asian vierestä kannattaa tuosta aiheesta kommentoida 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭

        Lopeta jo Kaisa. Mikä ihmeen hinku sulla on yllyttää ludemia taas kerran. Onko sinulla hauskaa kun ludem kirjoittaa täällä kauheessa vauhdissa ja raivon vallassa. Minä en ainakaan halua edes tietää todellista syytä siihen miksi ludem ylipäätään suuttuu yhtään mistään. Siinäpähän sitten rauhoittelette ludemin hermoja kun ensin ajatte hänet raivon partaalle. Minä en puutu.


      • KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Lopeta jo Kaisa. Mikä ihmeen hinku sulla on yllyttää ludemia taas kerran. Onko sinulla hauskaa kun ludem kirjoittaa täällä kauheessa vauhdissa ja raivon vallassa. Minä en ainakaan halua edes tietää todellista syytä siihen miksi ludem ylipäätään suuttuu yhtään mistään. Siinäpähän sitten rauhoittelette ludemin hermoja kun ensin ajatte hänet raivon partaalle. Minä en puutu.

        Anna nyt ludemin puhua kaikessa vihassaan, jospa hänen mielensä siitä sitten tokenee. Minä ainakin haluan tietää kuka on tämä kyseinen olivia. Olen koko ajan luullut että vain minä olen ludemin kateuden kohde. Niinhän se vähän on ollut. Aika useasti huomaan oman nimeni ludemin ja hänen rakkaansa kirjoituksissa. Eikö niillä kahdella ole muuta tekemistä kuin minusta riidellä. Olen aivan varma että he ajattelevat minua myös niissä hetkissä. Mikä minussa on sitten niin ihmeellistä että olen heidän mielessään aina. 🤔🤔Kummallista kyllä.


      • Lottalove kirjoitti:

        Anna nyt ludemin puhua kaikessa vihassaan, jospa hänen mielensä siitä sitten tokenee. Minä ainakin haluan tietää kuka on tämä kyseinen olivia. Olen koko ajan luullut että vain minä olen ludemin kateuden kohde. Niinhän se vähän on ollut. Aika useasti huomaan oman nimeni ludemin ja hänen rakkaansa kirjoituksissa. Eikö niillä kahdella ole muuta tekemistä kuin minusta riidellä. Olen aivan varma että he ajattelevat minua myös niissä hetkissä. Mikä minussa on sitten niin ihmeellistä että olen heidän mielessään aina. 🤔🤔Kummallista kyllä.

        Narttu sinä olet etkä mitään sen ihmeellisempää. Et voi mitenkään olla noin yksinkertainen, ettet ole tajunnut miksi sinun nimi on heidän riidoissaan. En tarkoita mitään pahalla, mutta totuus on se että tursas rakastaa vain ludemia ja ludem on ainut nainen, jota hän haluaa ja himoitsee ja koska hän ei voi saada ludemin rakkautta niin hän hyödyntää sinun nimeä kirjoittaessaan ruudulle jotta ludem siitä hermostuu ja sen myötä näyttää mustasukkaisuutta josta tursas nauttii todella paljon kun saa ludemin huomiota. Mistään muusta ei ole kyse. Valitettavasti lotta näin on asiat. Jos et ole vielä huomannu että he rakastavat intohimoisesti toisiaan ja sitten kun he eivät pääse näkemään niin he riitelevät mutta eivät sinusta. Koska he tietävät ettei heidän väliin voisi kukaan edes mennä. Olet voinu saada sellaisen vaikutelman että heidän suhteensa olisi niin heikko että kuka vaan pääsee siihen väliin, mutta totuutta ei voi kukaan kieltää, että heidän rakkautensa on kuitenki niin vahva etteivät edes he itsekään ole sitä voinut rikkoa niin kuinka sitten sinä lotta voisit. 🤔🤔🤔🤔


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Narttu sinä olet etkä mitään sen ihmeellisempää. Et voi mitenkään olla noin yksinkertainen, ettet ole tajunnut miksi sinun nimi on heidän riidoissaan. En tarkoita mitään pahalla, mutta totuus on se että tursas rakastaa vain ludemia ja ludem on ainut nainen, jota hän haluaa ja himoitsee ja koska hän ei voi saada ludemin rakkautta niin hän hyödyntää sinun nimeä kirjoittaessaan ruudulle jotta ludem siitä hermostuu ja sen myötä näyttää mustasukkaisuutta josta tursas nauttii todella paljon kun saa ludemin huomiota. Mistään muusta ei ole kyse. Valitettavasti lotta näin on asiat. Jos et ole vielä huomannu että he rakastavat intohimoisesti toisiaan ja sitten kun he eivät pääse näkemään niin he riitelevät mutta eivät sinusta. Koska he tietävät ettei heidän väliin voisi kukaan edes mennä. Olet voinu saada sellaisen vaikutelman että heidän suhteensa olisi niin heikko että kuka vaan pääsee siihen väliin, mutta totuutta ei voi kukaan kieltää, että heidän rakkautensa on kuitenki niin vahva etteivät edes he itsekään ole sitä voinut rikkoa niin kuinka sitten sinä lotta voisit. 🤔🤔🤔🤔

        Kike 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭Mä olen ihan oikeasti todella rikki kun ludem jätti mut ja otti sen iljetyksen ja mä en ikinä hyväksy ludemille ketään. En ikinä hyväksy että ludem saa nussia kenenkään muun kanssa ikinä. Ludem on vain minun ikioma rakkaus vaimo en minä halua erota ikinä. En kestä jos menetän mun rakkaan ludemin. En todellakaan kestä tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kike 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭Mä olen ihan oikeasti todella rikki kun ludem jätti mut ja otti sen iljetyksen ja mä en ikinä hyväksy ludemille ketään. En ikinä hyväksy että ludem saa nussia kenenkään muun kanssa ikinä. Ludem on vain minun ikioma rakkaus vaimo en minä halua erota ikinä. En kestä jos menetän mun rakkaan ludemin. En todellakaan kestä tätä.

        Itse teit sen ratkaisun ja nyt haluat kiken lohdutukseen.


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta oliviat kuhan kirsikka näkyy silloin tällöin.

      • Anonyymi

        Kyllähän tuo olivia on sinun yleinen kirjoituksen aihe ja sitä olen koko ajan täällä palstalla ihmetellyt että miksi se olivia on ollut niin paljon esillä palstalla. Miksi koet hänestä mustasukkaisuutta.????? Ja tiedät että haluan tietää vastauksen tähän kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo olivia on sinun yleinen kirjoituksen aihe ja sitä olen koko ajan täällä palstalla ihmetellyt että miksi se olivia on ollut niin paljon esillä palstalla. Miksi koet hänestä mustasukkaisuutta.????? Ja tiedät että haluan tietää vastauksen tähän kysymykseen.

        Oliivit on hyviä.


      • Ja sinulle ludem sanon ihan kaikella hyvällä, että kohdatkaa jo toisenne ja antautukaa jo niihin hetkiinne. Olette kumpikin niin puutteessa, ettei teitä kukaan jaksa katsoa täällä palstalla. No nii ludem hop hop ja mars mars kohti rakkauden tuulia. Tiedän ettet sinä mitään muuta pelkää hänen kohtaamisessa kuin se että tiedät ettet pysty häneltä salaa sun tunteita. Kyllähän sä tunnet häntä kohtaan muutakin kuin pelkkää intohimoa. Ihan selvästi olet häneen rakastunut kun noin mustasukkainenkin olet hänestä. Ja älä nyt jauhaa niistä sun entisistä kun siitä te riitelette niin paljon muutenki ja on vain ajankysymys milloin tursas suuttuu ja ottaa sun kiusaksi jonku jotta saisi sinun huomiota. Ja ludem tiedät että neuvon vain hyvällä.


      • Tää on just taas tätä. Tästä syystä kiellän monesti muita puuttumasta teidän riitoihin tai ylipäätään teidän suhteeseen kun kumpikin olette niin huomion hakuisia ettei mitää rajaa. Ja sinä rauhoitu nyt heti. Et voi ketään uhkailla siinä varmasti on sinulle syy miksi ludem ei suostu kohtaamaan sinua kun olet oikeasti todella arvaamaton kun suutut. Ja missä vaiheessa ludem on kirjoittanut että suostuu ylipäätänsä mihinkään avoimeen suhteeseen sun kanssa?????? Päinvastoin ludem on useasti tuonut esille kirjoituksissaan, että haluaa vain sinun kanssasi viettää niitä hetkiä ja on erittäin selväksi tehnyt että hän on vähintään yhtä mustasukkainen sinusta kuin sinä lusemista. Tietenki teidän riidat on erittäin haastavaa luettavaa kaikille mutta ainoastaan ludem ymmärtää sen ettei ketään voi uhkailla tappaa tai muutakaan. Ja vaikka ludem on ollut mustasukkainen ja vihainen sinulle mitä ihmeellisimmistä asioista nii hän ei ole koskaan uhkaillut kenenkään henkeä tai terveyttä (fyysistä tarkoitin) 😂, mutta tarkoitan että vaikka olet useasti ajanut ludemin ihan hermon partaalle nii koskaan ludem ei käsittele vihan tuntemuksia uhkaamalla tai olemalla muutenkaan väkivaltaisesti. On totta että henkisesti hän on todella paljon sinua ärsyttänyt kuten esimerkiksi kirjoittamalla muista suhteistaan tai pettämällä sinua tai sitten kiusaa sinua jollain hänen exällään no ei se varsinaisesti ole ludemin vastuulla jos sinä siitä hermot menetät. Sinä itse olet vastuussa siitä mitä tunnet ja miten kohtaat sun tuntemukset ja miten käsittelet sun vihan ja mustasukkaisuuden tunnetta. Ludemin vika ei ole se jos sinä et vielä ole ymmärtänyt että hän tuntee sinusta mustasukkaisuutta ja hänen toiminta malli on tuottaa sinullekin samanlaista tunnetta jota sinä hänessä aiheutat esimerkiksi kun aika useasti kirjoitat että haluat nussia lottaa tai jotain muuta ja pilkkaat teidän yhteisiä hetkiä sanomalla että katsot toisen naisen kuvia kun nussit vaimoasi. Tossa vaiheessa minä olisin jo jättänyt jos noin törkeän lauseen kuulisin mutta en usko että edes tosta teille tulisi ero. Te kumpikin jännitätte teidän kohtaamista ja ihan turhaan. Toivottavasti ette tarvitse minua pitää kädestä kiinni kun kohtaatte ekan kerran voin jo nyt sanoa ettei kukaan tule teitä häiritsee tai tsemppaa. Rohkeasti vaan kohtaatte ja muistakaa myös nussia koko vuoden edestä nii palstalla on edes vähän aikaa rauhallista. Kaikella rakkaudella neuvon teitä kumpaakin. Ja nyt tänää ette riitele yhtään ja kukaan ei eroa ennen kuin olette edes yrittäny tulla toimeen suhteessa.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Tää on just taas tätä. Tästä syystä kiellän monesti muita puuttumasta teidän riitoihin tai ylipäätään teidän suhteeseen kun kumpikin olette niin huomion hakuisia ettei mitää rajaa. Ja sinä rauhoitu nyt heti. Et voi ketään uhkailla siinä varmasti on sinulle syy miksi ludem ei suostu kohtaamaan sinua kun olet oikeasti todella arvaamaton kun suutut. Ja missä vaiheessa ludem on kirjoittanut että suostuu ylipäätänsä mihinkään avoimeen suhteeseen sun kanssa?????? Päinvastoin ludem on useasti tuonut esille kirjoituksissaan, että haluaa vain sinun kanssasi viettää niitä hetkiä ja on erittäin selväksi tehnyt että hän on vähintään yhtä mustasukkainen sinusta kuin sinä lusemista. Tietenki teidän riidat on erittäin haastavaa luettavaa kaikille mutta ainoastaan ludem ymmärtää sen ettei ketään voi uhkailla tappaa tai muutakaan. Ja vaikka ludem on ollut mustasukkainen ja vihainen sinulle mitä ihmeellisimmistä asioista nii hän ei ole koskaan uhkaillut kenenkään henkeä tai terveyttä (fyysistä tarkoitin) 😂, mutta tarkoitan että vaikka olet useasti ajanut ludemin ihan hermon partaalle nii koskaan ludem ei käsittele vihan tuntemuksia uhkaamalla tai olemalla muutenkaan väkivaltaisesti. On totta että henkisesti hän on todella paljon sinua ärsyttänyt kuten esimerkiksi kirjoittamalla muista suhteistaan tai pettämällä sinua tai sitten kiusaa sinua jollain hänen exällään no ei se varsinaisesti ole ludemin vastuulla jos sinä siitä hermot menetät. Sinä itse olet vastuussa siitä mitä tunnet ja miten kohtaat sun tuntemukset ja miten käsittelet sun vihan ja mustasukkaisuuden tunnetta. Ludemin vika ei ole se jos sinä et vielä ole ymmärtänyt että hän tuntee sinusta mustasukkaisuutta ja hänen toiminta malli on tuottaa sinullekin samanlaista tunnetta jota sinä hänessä aiheutat esimerkiksi kun aika useasti kirjoitat että haluat nussia lottaa tai jotain muuta ja pilkkaat teidän yhteisiä hetkiä sanomalla että katsot toisen naisen kuvia kun nussit vaimoasi. Tossa vaiheessa minä olisin jo jättänyt jos noin törkeän lauseen kuulisin mutta en usko että edes tosta teille tulisi ero. Te kumpikin jännitätte teidän kohtaamista ja ihan turhaan. Toivottavasti ette tarvitse minua pitää kädestä kiinni kun kohtaatte ekan kerran voin jo nyt sanoa ettei kukaan tule teitä häiritsee tai tsemppaa. Rohkeasti vaan kohtaatte ja muistakaa myös nussia koko vuoden edestä nii palstalla on edes vähän aikaa rauhallista. Kaikella rakkaudella neuvon teitä kumpaakin. Ja nyt tänää ette riitele yhtään ja kukaan ei eroa ennen kuin olette edes yrittäny tulla toimeen suhteessa.

        Joo mutta ludem jätti jo minut ja aivan varmasti on jo jonku vieressä ja loput voinkin jo arvata ja mä kiltisti olen kotona. Niin ottaa taas mun hermoille toi ludemin toiminta malli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ludem jätti jo minut ja aivan varmasti on jo jonku vieressä ja loput voinkin jo arvata ja mä kiltisti olen kotona. Niin ottaa taas mun hermoille toi ludemin toiminta malli.

        Ei ole jättänyt sinua. Ja älä puhu paskaa ethän sä missään kotona nyttenkään ole.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ei ole jättänyt sinua. Ja älä puhu paskaa ethän sä missään kotona nyttenkään ole.

        Kyllähän ludem tietää missä olen ja missä olen koko ajan ollut mutta tiedänkö minä missä minun ludem on. En ole ollut tietoinen hänen menemisistään ollenkaan. No onneksi huomenna muuttuu hänen asenne ettei minulle mikää kuulu. Ja aivan varmasti palstalla on rauhallista sen jälkeen. Ludem on minun ja vain ja ainoastaan minun ikioma rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ludem jätti jo minut ja aivan varmasti on jo jonku vieressä ja loput voinkin jo arvata ja mä kiltisti olen kotona. Niin ottaa taas mun hermoille toi ludemin toiminta malli.

        Aha kuka jätti ja kenet.mietippä vähän mitä puhut.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ei ole jättänyt sinua. Ja älä puhu paskaa ethän sä missään kotona nyttenkään ole.

        Ei niin jonkun vieressä makaa ja ei pelkästään vieressä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ludem tietää missä olen ja missä olen koko ajan ollut mutta tiedänkö minä missä minun ludem on. En ole ollut tietoinen hänen menemisistään ollenkaan. No onneksi huomenna muuttuu hänen asenne ettei minulle mikää kuulu. Ja aivan varmasti palstalla on rauhallista sen jälkeen. Ludem on minun ja vain ja ainoastaan minun ikioma rakkaus.

        No niin. Rauhoituhan jo. Väsyttää. Nuku hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin jonkun vieressä makaa ja ei pelkästään vieressä..

        Kenen kanssa olet. Sen verran joudut mulle kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen kanssa olet. Sen verran joudut mulle kertoo.

        Yksin nukun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe