Nyt ei Trumpin vihollisten ruikutukset auta!

Anonyymi

10

113

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Auttaisko jo Rönkä soittais ja puhuis oikein isällisellä varoittavalla röhkäyksellä
      niin että Trumppi lentäis perseelleen!?

      • Anonyymi

        Tarkkailijoita ei edes päästetty paikalle,äänten laskennan suoritti yksityinen yritys
        joka tunnetaan vasemmistolaisesta valheellisesta toiminnastaan.Tuo huonossa maineessa oleva yhtiö ei saanut edes sertiikaattia Teksasiin,jonka voitin reilulla enemmistöllä.Myös väärennetty hiljennetty media ja paljon muuta,- lisäsi Trump kommentoimalla Fox Newsin tarinaa Bidenistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkailijoita ei edes päästetty paikalle,äänten laskennan suoritti yksityinen yritys
        joka tunnetaan vasemmistolaisesta valheellisesta toiminnastaan.Tuo huonossa maineessa oleva yhtiö ei saanut edes sertiikaattia Teksasiin,jonka voitin reilulla enemmistöllä.Myös väärennetty hiljennetty media ja paljon muuta,- lisäsi Trump kommentoimalla Fox Newsin tarinaa Bidenistä.

        Minä en tunnusta mitään ja meillä on vielä åitkä taival edessämme taivallettavana ilmoitti USAn nykyinen istuva presidentti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkailijoita ei edes päästetty paikalle,äänten laskennan suoritti yksityinen yritys
        joka tunnetaan vasemmistolaisesta valheellisesta toiminnastaan.Tuo huonossa maineessa oleva yhtiö ei saanut edes sertiikaattia Teksasiin,jonka voitin reilulla enemmistöllä.Myös väärennetty hiljennetty media ja paljon muuta,- lisäsi Trump kommentoimalla Fox Newsin tarinaa Bidenistä.

        Itseasissa päästettiin, jonlka trumpin lakimies joutui jopa myöntämään.


    • Anonyymi

      Aivan kuten arvelinkin, vasureita trollattiin. 🤣

    • Anonyymi

      Kyllä nuo harhat tuntuu olevan tosi pahat auttaakohan tuohon enää mitkään lääkkeet.

    • Anonyymi

      Trump on se ruikuttaja. Ihan sama myöntääkö tappion vai ei. Kaikki 9 kannetta, mitkä ruikuttajan porukka on nostanut on kumottu.

      • Anonyymi

        BBC:n mukaan (klo 18:00) Trump juuri myönsi hävinneensä... Jatkaa itkupotkuaraivareitaan eli ei myönnä tuota Bidenille ("not conceding") ja jatkaa syytöksiään siitä että vaalit olivat epärehelliset.

        https://www.bbc.com/news/election-us-2020-54952098


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BBC:n mukaan (klo 18:00) Trump juuri myönsi hävinneensä... Jatkaa itkupotkuaraivareitaan eli ei myönnä tuota Bidenille ("not conceding") ja jatkaa syytöksiään siitä että vaalit olivat epärehelliset.

        https://www.bbc.com/news/election-us-2020-54952098

        Tiedän. Vastasin lähinnä aloitukseen. Koska on ihan sama myöntääkö Trump vai ei. Biden on voittanut vaalit, vaikka Trumo kuinka asiasta ruikuttaisi.


    • Päivänselvä tapaus. Biden voitti suurella enemmistöllä. Ihmetyttää se, että yleensäkään sallitaan, että presidentti saa vapaasti valehdella, eikä siihen kiinnitetä sen enempää huomiota. Kyllä se sivusta katsoen näyttää törkeältä, jos istuva pesidentti avoimesti ja jatkuvasti valehtelee. Onneksi se ei sentään johtanut voittoon. Se meni aivan oikein lopputuloksen osalta. Trumpin käytös ei vaikuta aivan terveeltä - presidentin asemassa esittää aivan vääriä tietoja. Trumpit lausunnot vaalivilppiin liittyen eivät näytä aivan järkeviltä - se on varmaan huomattu myös siellä paikan päällä. Katsoin sanakirjasta: trumpery = korurihkama, tyhjä puhe . Jopa on sattunut paikalleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe