Verhot ikkunassa

Anonyymi

Punaisia ilmapalloja syksyisellä taivaalla.
Jätit ne sinne,
ilmaan leijumaan.
Se on minun tunteeni.
Ei sinun.
Palaan siihen silti aina uudelleen.
Suruna ja kipuna.
Niin, ne verhot.
Niissä ei ole enää haavottuneita enkeleitä.

LS

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan turhaan suret. Minulla on kaikki hyvin. Toivon, että sinullakin.

      • Anonyymi

        En minä sinua sure.
        Kiitos kuitenkin ajatuksesta.

        LS


    • Anonyymi

      Sinä olet niin ihastunut häneen vai mitä?

      ST

      • Anonyymi

        Ei se sitä kait ole.
        En oikeastaan koe tunteneeni häntä oikeasti.
        Oikeastaan tekee kipeää ymmärtää, että välität jostakin ja tämä ei välitä lainkaan.
        Ehkäpä oikeasti hän jopa on ilkeä ja naljailee ja vetää vitsejä kustannuksella, omaksi huvikseen, ei pidä minään. Kait minun oma jokin rakkauden kaipuuni, mikä on ollut, tekee kipeää, että olen odottanut vain aitoa hyväksyntää ja odottanut merkitseväni edes vähän. Ja se että en jotenkin pääse asiasta yli. Onhan se häiritsevää itseäni kohtaan ja surullista.

        Mutta ei voi puhua ihastuksesta eikä rakkaudesta. Jostain...kummallisesta...jossa en anna toisen vain mennä vaikka hän haluaa mennä, enkä osaa päästää irti, vaan yritän pakottaa välittämään, saamatta välittämistä. Sehän on minun sairauteni silloin kait?

        LS


      • Anonyymi

        En tiedä miksi mutta eilen kun yöllä minulla oli paha olla ja jäin miettimään....ja taas itkin. En tiedä miksi teen niin?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi mutta eilen kun yöllä minulla oli paha olla ja jäin miettimään....ja taas itkin. En tiedä miksi teen niin?

        LS

        Tunteetceivät ole aina niin yksioikoisia. Minä olen sitä mieltä, että tunteet kuitenkin ovat riippumatta niiden syistä ja alkuperistä. Onko hän sanonut haluavansa mennä?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteetceivät ole aina niin yksioikoisia. Minä olen sitä mieltä, että tunteet kuitenkin ovat riippumatta niiden syistä ja alkuperistä. Onko hän sanonut haluavansa mennä?

        ST

        Ei. Jos ihminen osoittaa teoillaan, ettei halua olla tekemisissä, niin se voi olla jopa enemmän. Eikö jos vuosiin ei sano mitään, tarkoita, että...en halua olla välitetty säälistä, en siksi, että on pakko välittää, koska minä välitän. Itse asiassa minä alunperin sanoin haluavani jättää koko sen kummallisen ystävyyden, koska koin tunteeni jotenkin kovin suurina ja en kestänyt...en kestänyt sitä, ettei hän pystynyt niihin vastaamaan...ja käyttäydyn häntä kohtaan rumasti...sen jälkeen hän osoitti teoillaan, ettei hän halua olla tekemisissä...ja koko ystävyys taisi perustua valheelle.

        Enkö ole aika säälittävä tapaus? Jokin... kaikessa on tehnyt tosi surulliseksi, vuosikausiksi...hän saa kaikki tunteeni tuplakertoimelle, silloinkin kuin ei ole paikalla tai läsnä...hän vain kuohuttaa tunteitani niin hyvässä kuin pahassakin ja koen häneen "sielujen sympatiaa".

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Jos ihminen osoittaa teoillaan, ettei halua olla tekemisissä, niin se voi olla jopa enemmän. Eikö jos vuosiin ei sano mitään, tarkoita, että...en halua olla välitetty säälistä, en siksi, että on pakko välittää, koska minä välitän. Itse asiassa minä alunperin sanoin haluavani jättää koko sen kummallisen ystävyyden, koska koin tunteeni jotenkin kovin suurina ja en kestänyt...en kestänyt sitä, ettei hän pystynyt niihin vastaamaan...ja käyttäydyn häntä kohtaan rumasti...sen jälkeen hän osoitti teoillaan, ettei hän halua olla tekemisissä...ja koko ystävyys taisi perustua valheelle.

        Enkö ole aika säälittävä tapaus? Jokin... kaikessa on tehnyt tosi surulliseksi, vuosikausiksi...hän saa kaikki tunteeni tuplakertoimelle, silloinkin kuin ei ole paikalla tai läsnä...hän vain kuohuttaa tunteitani niin hyvässä kuin pahassakin ja koen häneen "sielujen sympatiaa".

        LS

        No emmä nyt tiijä. Iha kuulostaa inhimilliseltä.ihan normi matskua. No panic.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No emmä nyt tiijä. Iha kuulostaa inhimilliseltä.ihan normi matskua. No panic.

        ST

        Kolahtanu siis ja lujaa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No emmä nyt tiijä. Iha kuulostaa inhimilliseltä.ihan normi matskua. No panic.

        ST

        No kait se on normi matskua. Mitä se mitään auttaa kuitenkaan. Voisikohan hypnoosista olla apuja tällaisiin mielen kieroutumiin?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolahtanu siis ja lujaa.

        ST

        Mikä kolahtanut?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kolahtanut?

        LS

        Se tunne.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tunne.

        ST

        Mitä tarkoitat?

        Niin kait.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kait se on normi matskua. Mitä se mitään auttaa kuitenkaan. Voisikohan hypnoosista olla apuja tällaisiin mielen kieroutumiin?

        LS

        En uskaltaisi hypnoosiin. Emmää nyt noita minään kieroutumina pidä. Jos ne olisi täysiä kieroutumia, et todennäköisesti itse ymmärtäisi edes niitä.
        Nythän olet hyvinkin kartalla.
        Mutta kun tunteet on vaikka niitä kuin yritää järkeistää.
        Ehkäpä ne ajansaatossa muuttavat muotoaan.?
        Ihmisellä on selviytymistahto kuitenkin niin että aivot pikkuhiljaa vapautuu niin muistoista, että kipeääkin tekevien muistojen kanssa pärjää ja jaksaa jatkaa elämäänsä.
        Aika on siittä ihmeellinen asia, että se usein auttaa kun saa lisää etäisyyttä tapahtuneisiin asioihin, eikä se tunne myräkkä ole enään niin vaikuttamassa ajatuksiin.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskaltaisi hypnoosiin. Emmää nyt noita minään kieroutumina pidä. Jos ne olisi täysiä kieroutumia, et todennäköisesti itse ymmärtäisi edes niitä.
        Nythän olet hyvinkin kartalla.
        Mutta kun tunteet on vaikka niitä kuin yritää järkeistää.
        Ehkäpä ne ajansaatossa muuttavat muotoaan.?
        Ihmisellä on selviytymistahto kuitenkin niin että aivot pikkuhiljaa vapautuu niin muistoista, että kipeääkin tekevien muistojen kanssa pärjää ja jaksaa jatkaa elämäänsä.
        Aika on siittä ihmeellinen asia, että se usein auttaa kun saa lisää etäisyyttä tapahtuneisiin asioihin, eikä se tunne myräkkä ole enään niin vaikuttamassa ajatuksiin.

        ST

        Kauanko arvioit sen vievän?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko arvioit sen vievän?

        LS

        En tiedä. Kun on noin vakavasta höpertymisestä kyse niin uskoisin, että kauan.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Kun on noin vakavasta höpertymisestä kyse niin uskoisin, että kauan.

        ST

        Jos sinä olisit ystävä ja toinen se höperö.

        Riittäisinkö sinulle?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä olisit ystävä ja toinen se höperö.

        Riittäisinkö sinulle?

        LS

        Miksei🤔

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei🤔

        ST

        Miettivä ilme.
        No, en odottanut hurraa huutoja ja shampanjaa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettivä ilme.
        No, en odottanut hurraa huutoja ja shampanjaa.

        LS

        Eihän tästä palstasta koskaan voi olla 100,, % varma, että laskisin sen varaan täysin mitään.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tästä palstasta koskaan voi olla 100,, % varma, että laskisin sen varaan täysin mitään.

        ST

        No se.

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sitä kait ole.
        En oikeastaan koe tunteneeni häntä oikeasti.
        Oikeastaan tekee kipeää ymmärtää, että välität jostakin ja tämä ei välitä lainkaan.
        Ehkäpä oikeasti hän jopa on ilkeä ja naljailee ja vetää vitsejä kustannuksella, omaksi huvikseen, ei pidä minään. Kait minun oma jokin rakkauden kaipuuni, mikä on ollut, tekee kipeää, että olen odottanut vain aitoa hyväksyntää ja odottanut merkitseväni edes vähän. Ja se että en jotenkin pääse asiasta yli. Onhan se häiritsevää itseäni kohtaan ja surullista.

        Mutta ei voi puhua ihastuksesta eikä rakkaudesta. Jostain...kummallisesta...jossa en anna toisen vain mennä vaikka hän haluaa mennä, enkä osaa päästää irti, vaan yritän pakottaa välittämään, saamatta välittämistä. Sehän on minun sairauteni silloin kait?

        LS

        Tuo kirjoitus voisi olla mun kynästä jos vain osaisin noin hyvin tunteita kuvata. Olen taas koko päivän yrittänyt soittaa ns. ystävälleni, joka ei vastaa.
        Luettuani ls kirjoituksen melkein tunsin olevani normaali kun joku toinenkin on kokenut samoja tunteita ja tilanteita.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Tuo kirjoitus voisi olla mun kynästä jos vain osaisin noin hyvin tunteita kuvata. Olen taas koko päivän yrittänyt soittaa ns. ystävälleni, joka ei vastaa.
        Luettuani ls kirjoituksen melkein tunsin olevani normaali kun joku toinenkin on kokenut samoja tunteita ja tilanteita.

        Näinkö meille täällä käy.
        Päähän potkituille.
        Sankareille,
        väärin ymmärretyille.

        Jos kuiva maa,
        voiskin olla keidas,
        kenties?

        Siellä nähdä voisin kait ystävän kalleimman.
        Korkeimman jalavapuun alla.

        Ettei vaan jäisi käteen tyhjä luuri.
        Yksin nurkassa, eteisessä.

        Unelmat tehty on vain voittajille,
        Ei eteisen nurkkaan jääneille,
        alastomille häviäjille.

        Meille yksinäisille, kolhituille.
        Päähän potkituille.
        Mitä jää?
        Tyhjä luuri.

        Mutta, jos se olisikin keidas?
        Ja puu korkein jalavapuu.
        Siellä ystävän mä näkisinkin, viel kerran.
        En päästäisi koskaan enää lähtemään.

        "Auroralle, runon kirjoitin.
        Nimi kaunis on kuin aamurusko(kreik.)."

        LS


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe