onko PAHAA ennustava profeetta AINA oikeassa?

Anonyymi

1.Kuningasten kirja:
22:8 Israelin kuningas vastasi Joosafatille: "On täällä vielä mies, jolta voisimme kysyä Herran mieltä, mutta minä vihaan häntä, sillä hän ei koskaan ennusta minulle hyvää, vaan aina pahaa; se on Miika, Jimlan poika." Joosafat sanoi: "Älköön kuningas niin puhuko." >> Jakeen lisätiedot
22:18 Niin Israelin kuningas sanoi Joosafatille: "Enkö minä sanonut sinulle, ettei tämä koskaan ennusta minulle hyvää, vaan aina pahaa?


Eräs mies jonka tiedän sillä ei ole IKINÄ mitään hyvää sanottavaa mulle vaan AINA PAHAA.. sillä on AINA negatiivinen sanoma ja sitä että aina vaan tulee kaikkea sontaa ja typerää mulle ja mikään ei onnistu ja mun on vaan tyydyttävä sontaan

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1Kun.22:18 Niin Israelin kuningas sanoi Joosafatille: Enkö minä sanonut sinulle, ettei tämä koskaan ennusta minulle hyvää, vaan pahaa. 1Kun.22:30-31 Ja Israelin kuningas sanoi Joosafatille: Täytyypä pukeutua tuntemattomaksi, kun käyn taisteluun, mutta ole sinä omissa vaatteissasi. Ja Israelin kuningas pukeutui tuntemattomaksi ja kävi taisteluun. Mutta Aramin kuningas oli käskenyt sotavaunujen päälliköitä, jota hänellä oli kolmekymmentä kaksi, sanoen: Älkää ryhtykö taisteluun kenenkään muun kanssa, olkoon alempi tai ylempi, kun ainoastaan Israelin kuninkaan kanssa.

    • Anonyymi

      Toi oli viksuin kohta toi "Älkää ryhtykö taisteluun kenenkään muun kanssa, olkoon alempi tai ylempi, kun ainoastaan Israelin kuninkaan kanssa"
      Niin monet uskaltaa...

    • Anonyymi

      2Aikak.18:30 Biblia (1776) Ja Syrian kuningas käski vaunuin päämiehelle, jotka hänellä olivat, ja sanoi: ei teidän pidä sotiman pientä eli suurta vastaan, vaan ainoastaan Israelin kuningasta vastaan.

      • Anonyymi

        Juudan kuninkaat aina tappeli keskenään Saul vastaan David ....no David on kuollut Jeesus elää.


      • Anonyymi

        Älyvapaa taas . Kuolleitten kirja . Niiden haudat on olemassa tuolla . Jeesus sentään elää. Syyria on Arabiassa jos ette tiennyt voi katsoa kartasta ja siellä soditaan nykyäänkin . YouTube Syyria .


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ps.115:16 Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille. Ps.25:13 Hänen sielunsa saa nauttia hyvää, ja hänen jälkeläisensä perivät maan. Ps.37:9 Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan. Ps.37:11 Mutta nöyrät perivät maan ja iloitsevat suuresta rauhasta. Ps.37:22 Sillä hänen siunaamansa perivät maan, mutta hänen kiroamansa hävitetään. Ps.37:29 Vanhurskaat perivät maan ja asuvat siinä iankaikkisesti.

    • Anonyymi

      >> ...sillä on AINA negatiivinen sanoma ja sitä että aina vaan tulee kaikkea sontaa ja typerää mulle ja mikään ei onnistu ja mun on vaan tyydyttävä sontaan <<

      Herraa raittiisti palveleva profeetta ei laita sanomaansa mitään omiaan, vaan hänen sanomassaan on kysymys aina siitä, mitä Herra välittää tiedoksi ihmisille, eikä kysymys ole profeetan omasta mielipiteestä tai siitä, että profeetta itse haluaisi kertoa vain pahaa.

      Samaan hengenvetoon on muistettava, että profeettakin on silti vain ihminen ja voi sortua myös inhimmillisiin tekoihin, jotka eivät aina ole Jumalasta, kuten Elia, joka pilkkasi Baalia ja sen palvelijoita, vinoillen Baalin olevan kenties vessa-asioilla, koska hän ei vastannut palvojilleen. Tai Daavid, joka leikkasi Saulin viitasta palan Saulin ollessa vessa-asioilla ja joutui sitten katumaan tekoaan.

      Väärä profeetta - tai langennut Herran profeetta, jossa Herran Henki ei enää vaikuta, minkä johdosta hänestä on tullut väärä profeetta - taas voivat valehdella ilman tunnontuskia, puhua omiaan tai jopa varastaa toinen toisiltaan profetioita, esittäen niitä sitten ominaan (Jer. 23:28-32).

      Hananja Jeremian kirjassa on esimerkki profeetasta, joka puhui omiaan. Herran profeetat ovat kautta aikojen ojentaneet kansaa ja varoittaneet sitä sodasta, onnettomuudesta yms., mutta Hanaja lupaili vain rauhaa Herran nimissä.

      Miikankin kanssa vaikutti samaan aikaan vääriä profeettoja, jotka kaikki puhuivat päinvastaisia, mitä Miika oikeana Herran profeettana puhui.

      Oikea profeetta tutkii kirjoituksia, oppiakseen tuntemaan Herran ja sen, kuinka hän on historiassa toiminut ja mitä puhunut, koska Jumala on muuttumaton, sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Liittoa on kyllä muutettu historian aikana, jotta ihmisten kävisi hyvin eikä huonosti, mutta Jumala itse ei ole muuksi muuttunut, vaikka moni asiat niin tulkitsee.

    • Anonyymi

      Maailmanlopunennustukset ovat myvää kamaa vaikka kerta toisensa jälkeen ne on peruttu. Ketä kiinostaa rauhallisen kehityksen ennustus - ei se ole uutinen. Mutta aina löytyy hönöjä vedätettäväksi.

      • Anonyymi

        Jeesus messias tuli jo . Käski puhua hyviä sanoja . Tehdä hyviä tekoja . Palauttaa mitä on varastanut ja korvata . Jeesus on oikea .


    • Anonyymi

      Saarn.1:4 Sukupolvi menee, ja sukupolvi tulee, mutta maa pysyy iäti. Saarn.3:14 Minä tulin tietämään, että kaikki, mitä Jumala tekee, pysyy iäti. Ei ole siihen lisäämistä eikä vähentämistä. Ja Jumala on sen niin tehnyt, että häntä peljättäisiin. Ps.104:5. 119:90

    • Anonyymi

      "Herraa raittiisti palveleva profeetta ei laita sanomaansa mitään omiaan, vaan hänen sanomassaan on kysymys aina siitä, mitä Herra välittää tiedoksi ihmisille, eikä kysymys ole profeetan omasta mielipiteestä tai siitä, että profeetta itse haluaisi kertoa vain pahaa."

      "Väärä profeetta - tai langennut Herran profeetta, jossa Herran Henki ei enää vaikuta, minkä johdosta hänestä on tullut väärä profeetta"

      "Oikea profeetta tutkii kirjoituksia, oppiakseen tuntemaan Herran ja sen, kuinka hän on historiassa toiminut ja mitä puhunut, koska Jumala on muuttumaton, sama eilen, tänään ja iankaikkisesti."

      "Liittoa on kyllä muutettu historian aikana, jotta ihmisten kävisi hyvin eikä huonosti, mutta Jumala itse ei ole muuksi muuttunut, vaikka moni asiat niin tulkitsee."


      Tässä. lempeästi, kuin äiti pienoikastaan, ojentaa, ja kärsivällisesti kärsii, jos ei sitten tule "tulosta".

      eli, EN ota esille kaikkea, mitä ja miksi;
      MUTTA. tässä on lukuisia ristiriitoja eli loginen ongelma.

      Jumala ei ole muuttunut, Jumala on Henki ja Jumala on Jumalan Sana! ?
      eli, liitto ja liitot jos on Jumalan Sanaa, eli Hengen ilmoitusta ,esim
      Aabraham,
      - Joka oli ja on profeettaa, ahkerasti tutki Kirjoituksia, historiaa ja mitä Jumala on puhunut :)
      niin
      Jumalan Liitot, mitä teki, on vielä voimassa, ja niiden lisäksi on tullut niihin lisäyksiä.
      Joten Jumala ei muutu, eikä Jumalan Sana, ei katoa, ennekuin se on täytetty, eli tehnyt sen mitä varten se on tehty tahi ilmoitettu.
      Kuten Leevin pojan Aaronin pappeus on ikuinen, ja kuitenkin se on jo lähellä häviämistä eli se on ja tulee poistumaan sillä se on tehnyt tehtävänsä.

      Samoin urhit, ne ovat ikuisia ja ne ovat poistettu JO ja ne ovat tehneet tehtävänsä.

      Joten SUOSITTELEN Lukemaan paljon ja pyrkimään siihen että, saisi Ilmestyksen ja Viisauden Hengen oppiakseen tuntemaan Jumalan ja Jumalan Sanan ja sen mitä Jumalan Sanat, tarkoittavat ja mikä niiden tarkoitus on.

      Sapatti, on ikuinne, mutta sen tarkoitus on että ihminen saa levätä, Ihmistä ei ole luotu sapattia varten vaan sapatti ihmistä.
      Kuitenkin on meille sapatin lepo tuleva.

      Nyt mitä tulee, Herran Hengen vaikutuksiin, niin
      Se on päivän selvää, että Jumalan Hengen ilmoitus on totta, ja ei muutu, mutta
      se ei merkitse että ihimiset voivat iloita, mitä se ilmoitus sisältää.

      usein itkua ja parkua.

      "Väärä profeetta - tai langennut Herran profeetta, jossa Herran Henki ei enää vaikuta, minkä johdosta hänestä on tullut väärä profeetta"
      Joopa joo.
      ja miten on Bileam?
      en laita esille sillä, kaikkien on hyvä itse tutkia.
      sen laitan ettei pääkohta mene ohi, niin:

      4. Moos. 24:2
      Ja kun Bileam nosti silmänsä ja näki Israelin leiriytyneenä heimokunnittain, niin Jumalan Henki tuli häneen.

      Ja Bileamin "matkan" tarkoitus oli kirota Jumalan Siunaama kansa.

      Miten on Pietari?
      tapaus Galatia!

      eli on hyvä lukea paljon ja laajalti, Jumalan Sanaa.

      vielä eräs seikka joka saattaa järkyttää monia:

      "Herraa raittiisti palveleva profeetta ei laita sanomaansa mitään omiaan, vaan hänen sanomassaan on kysymys aina siitä, mitä Herra välittää tiedoksi ihmisille, eikä kysymys ole profeetan omasta mielipiteestä tai siitä, että profeetta itse haluaisi kertoa vain pahaa."

      Tästä, pintapuolisesti, sillä aihe on laaja:
      Pietari:

      Ap. t. 5:3
      Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?

      Miksi PÄÄTIT sydämessäsi tämän tehdä? Et sinä ole VALHETELLUT ihmisille, vaan Jumalalle."

      eli Ananias VALEHTELI ihmisten edessä "ihmisille" ja samalla Jumalalle eli Jumalan edessä (Kuten vala tahi vannominen)
      - 1776
      "Et sinä ole ihmisten, vaan Jumalan edessä valehdellut."

      eli nyt Pietarin suun kautta tulee Kuolema!

      nyt mitäs arvelet, mitä Pietari, Johannes ja Jaakob teki Galatiassa?

      Paavali "väittää" heitä:
      Gal. 2:4
      Noiden pariimme luikertaneiden valheveljien tähden, jotka orjuuttaakseen meitä olivat hiipineet vakoilemaan vapauttamme, mikä meillä on Kristuksessa Jeesuksessa,

      eli, tässä kohden ei siis, tule kuolemaan vaikka on sama synti?
      Toki Jumala ei katso henkilöön, eli kuka sitten.
      Jumalalle ei ole kahta-laatua punnuksia, painoja vaa'assa millä mittaa ihmistä.

      eli
      Ihminen voi ja saa: Päättää ja valita, onko Totuudessa, Herrassa Jeesuksessa, eli Jumalan Sanassa tahi ei.

      Nyt, se on NYT totta että, Jumalan palvelija puhuu ja tekee mitä on Jumalan Tahto,
      Kuitenkin:

      1/2

      • Anonyymi

        Ilm. 11:
        6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.

        mikä on Jumalan tahto ,sen Jumala on "alistanut" omille palvelijoillee ja he saavat itse päättää, ja sitten tapahtuu niinkuin he, kuka lie, on itse tahtonut.

        eli Herra antaa heille "vapaatkädet", tehdä mitä tahtoo!

        "10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat."

        Ei kait Jumalan Tahto ole vaivata ihmisiä?
        ei edes, pahoja henkiä!
        Matt. 8:29
        Ja katso, he huusivat sanoen: "Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, sinä Jumalan Poika? Oletko tullut tänne vaivaamaan meitä ennen aikaa?"

        eli EI Herra Jeesus heitä / niitä vaivannut, vaan pikemminkin SALLI, mennä pois, eli jatkamaan pahija tekoja, kuten Herra sallii ihmisen tekevän pahoja tekoja:
        Kuten
        Pietari. Johannes ja Jaakob.

        eli, usein me emme tiedä, mitä ja mikä on Jumalan tahto!

        sen tähden on hyvä lukea ja jos mahdollista, olla hiljaa ja pyrittävä kuuntelemaan mitä Jumala sanoo ja ilmoittaa.

        se että, nämä kaksi todistajaa, jotka ovat jo MAAILMASSA, niin he eivät tee hyvää ei julista hyvää vaan
        VAIVAAVAT ihmisiä!

        onko tässä uskovat mukana, itse uskon että on!
        "nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat."

        eli tässä on sitten tämä oletus eli tulkintani,
        Kun tämä alkaa tapahtumaan, uskovat ovat vielä maanpäällä aina viimeiseen pasuunaan asti, eli kun nämä:
        "nämä kaksi profeettaa": ovat tapettu ja kun he nousevat, Jumalan käskystä ylös.

        12 Ja he kuulivat suuren äänen taivaasta sanovan heille: "Nouskaa tänne!" Niin he nousivat taivaaseen pilvessä, ja heidän vihollisensa näkivät heidät.
        13 Ja sillä hetkellä tapahtui suuri maanjäristys, ja kymmenes osa kaupunkia kukistui, ja maanjäristyksessä sai surmansa seitsemäntuhatta henkeä, ja muut peljästyivät ja antoivat taivaan Jumalalle kunnian.
        14 Toinen "voi!" on mennyt; katso, kolmas "voi!" tulee pian.
        15 Ja seitsemäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kuului taivaassa suuria ääniä, jotka sanoivat: "Maailman kuninkuus on tullut meidän Herrallemme ja hänen Voidellullensa, ja hän on hallitseva aina ja iankaikkisesti".

        ja tässä hetkessä on Viimeinen pasuuna ja samalla ensimmäinen Vihan Malja:

        Jumalan vihan maljat

        Ilm. 16:
        1 Ja minä kuulin suuren äänen temppelistä sanovan niille seitsemälle enkelille: "Menkää ja vuodattakaa ne seitsemän Jumalan vihan maljaa maan päälle".

        On paljon enemmän niitä ja "sitä" mitä emme tiedä kuin sitä mitä me tiedämme.

        se mitä tiedämme on TARPEEKSI, ja sitä mitä emme tiedä mutta voimme tietää, on hyvä tutkia.

        Mooses, vaivasi ankarasti kansaa!
        ja Elia vaivasi ankarasti kansaa!

        ja tästä syystä että he, profeetat usein, ei kaikki, vaivaavat kansaa, niin:

        Luuk. 11:47
        Voi teitä, kun te rakennatte profeettain hautakammioita, ja teidän isänne ovat heidät tappaneet!

        Luuk. 11:49
        Sentähden Jumalan viisaus sanookin: 'Minä lähetän heille profeettoja ja apostoleja, ja muutamat niistä he tappavat ja toisia vainoavat,

        Room. 11:3
        "Herra, he ovat tappaneet sinun profeettasi ja hajottaneet sinun alttarisi, ja minä yksin olen jäänyt jäljelle, ja he väijyvät minun henkeäni"?

        Joten, jos Profeetta ei puhu ja sano, mitä Jumala Ilmoittaa, niin he valitsevat, päättävät, puhua, mikä on:

        Jes. 30:10
        jotka sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää ennustako meille tosia, puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita.

        ja kun puhuvat mieluisia, korvasyyhyyn heitä ei tapeta!


        eli meidän, teidän ei tule kuvitella ,että, kun
        "nämä kaksi profeettaa"
        tulee he puhuvat mieluista!

        se on kuitenkin heille meiluista, jotka Rakastavat Jumalaa ja odottavat pelastusta.
        mutta, monelle uskovalle he eivät ole, ilo ja riemu.

        Varautukaa siihen.
        2/2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilm. 11:
        6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.

        mikä on Jumalan tahto ,sen Jumala on "alistanut" omille palvelijoillee ja he saavat itse päättää, ja sitten tapahtuu niinkuin he, kuka lie, on itse tahtonut.

        eli Herra antaa heille "vapaatkädet", tehdä mitä tahtoo!

        "10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat."

        Ei kait Jumalan Tahto ole vaivata ihmisiä?
        ei edes, pahoja henkiä!
        Matt. 8:29
        Ja katso, he huusivat sanoen: "Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, sinä Jumalan Poika? Oletko tullut tänne vaivaamaan meitä ennen aikaa?"

        eli EI Herra Jeesus heitä / niitä vaivannut, vaan pikemminkin SALLI, mennä pois, eli jatkamaan pahija tekoja, kuten Herra sallii ihmisen tekevän pahoja tekoja:
        Kuten
        Pietari. Johannes ja Jaakob.

        eli, usein me emme tiedä, mitä ja mikä on Jumalan tahto!

        sen tähden on hyvä lukea ja jos mahdollista, olla hiljaa ja pyrittävä kuuntelemaan mitä Jumala sanoo ja ilmoittaa.

        se että, nämä kaksi todistajaa, jotka ovat jo MAAILMASSA, niin he eivät tee hyvää ei julista hyvää vaan
        VAIVAAVAT ihmisiä!

        onko tässä uskovat mukana, itse uskon että on!
        "nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat."

        eli tässä on sitten tämä oletus eli tulkintani,
        Kun tämä alkaa tapahtumaan, uskovat ovat vielä maanpäällä aina viimeiseen pasuunaan asti, eli kun nämä:
        "nämä kaksi profeettaa": ovat tapettu ja kun he nousevat, Jumalan käskystä ylös.

        12 Ja he kuulivat suuren äänen taivaasta sanovan heille: "Nouskaa tänne!" Niin he nousivat taivaaseen pilvessä, ja heidän vihollisensa näkivät heidät.
        13 Ja sillä hetkellä tapahtui suuri maanjäristys, ja kymmenes osa kaupunkia kukistui, ja maanjäristyksessä sai surmansa seitsemäntuhatta henkeä, ja muut peljästyivät ja antoivat taivaan Jumalalle kunnian.
        14 Toinen "voi!" on mennyt; katso, kolmas "voi!" tulee pian.
        15 Ja seitsemäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kuului taivaassa suuria ääniä, jotka sanoivat: "Maailman kuninkuus on tullut meidän Herrallemme ja hänen Voidellullensa, ja hän on hallitseva aina ja iankaikkisesti".

        ja tässä hetkessä on Viimeinen pasuuna ja samalla ensimmäinen Vihan Malja:

        Jumalan vihan maljat

        Ilm. 16:
        1 Ja minä kuulin suuren äänen temppelistä sanovan niille seitsemälle enkelille: "Menkää ja vuodattakaa ne seitsemän Jumalan vihan maljaa maan päälle".

        On paljon enemmän niitä ja "sitä" mitä emme tiedä kuin sitä mitä me tiedämme.

        se mitä tiedämme on TARPEEKSI, ja sitä mitä emme tiedä mutta voimme tietää, on hyvä tutkia.

        Mooses, vaivasi ankarasti kansaa!
        ja Elia vaivasi ankarasti kansaa!

        ja tästä syystä että he, profeetat usein, ei kaikki, vaivaavat kansaa, niin:

        Luuk. 11:47
        Voi teitä, kun te rakennatte profeettain hautakammioita, ja teidän isänne ovat heidät tappaneet!

        Luuk. 11:49
        Sentähden Jumalan viisaus sanookin: 'Minä lähetän heille profeettoja ja apostoleja, ja muutamat niistä he tappavat ja toisia vainoavat,

        Room. 11:3
        "Herra, he ovat tappaneet sinun profeettasi ja hajottaneet sinun alttarisi, ja minä yksin olen jäänyt jäljelle, ja he väijyvät minun henkeäni"?

        Joten, jos Profeetta ei puhu ja sano, mitä Jumala Ilmoittaa, niin he valitsevat, päättävät, puhua, mikä on:

        Jes. 30:10
        jotka sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää ennustako meille tosia, puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita.

        ja kun puhuvat mieluisia, korvasyyhyyn heitä ei tapeta!


        eli meidän, teidän ei tule kuvitella ,että, kun
        "nämä kaksi profeettaa"
        tulee he puhuvat mieluista!

        se on kuitenkin heille meiluista, jotka Rakastavat Jumalaa ja odottavat pelastusta.
        mutta, monelle uskovalle he eivät ole, ilo ja riemu.

        Varautukaa siihen.
        2/2

        Raamatun profeetat oli järjestään sekopäitä, ja sellaiseksi moni haluaa vielä nykyäänkin. Kuhan höpöttelevät toimeentulonsa vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilm. 11:
        6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.

        mikä on Jumalan tahto ,sen Jumala on "alistanut" omille palvelijoillee ja he saavat itse päättää, ja sitten tapahtuu niinkuin he, kuka lie, on itse tahtonut.

        eli Herra antaa heille "vapaatkädet", tehdä mitä tahtoo!

        "10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat."

        Ei kait Jumalan Tahto ole vaivata ihmisiä?
        ei edes, pahoja henkiä!
        Matt. 8:29
        Ja katso, he huusivat sanoen: "Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, sinä Jumalan Poika? Oletko tullut tänne vaivaamaan meitä ennen aikaa?"

        eli EI Herra Jeesus heitä / niitä vaivannut, vaan pikemminkin SALLI, mennä pois, eli jatkamaan pahija tekoja, kuten Herra sallii ihmisen tekevän pahoja tekoja:
        Kuten
        Pietari. Johannes ja Jaakob.

        eli, usein me emme tiedä, mitä ja mikä on Jumalan tahto!

        sen tähden on hyvä lukea ja jos mahdollista, olla hiljaa ja pyrittävä kuuntelemaan mitä Jumala sanoo ja ilmoittaa.

        se että, nämä kaksi todistajaa, jotka ovat jo MAAILMASSA, niin he eivät tee hyvää ei julista hyvää vaan
        VAIVAAVAT ihmisiä!

        onko tässä uskovat mukana, itse uskon että on!
        "nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat."

        eli tässä on sitten tämä oletus eli tulkintani,
        Kun tämä alkaa tapahtumaan, uskovat ovat vielä maanpäällä aina viimeiseen pasuunaan asti, eli kun nämä:
        "nämä kaksi profeettaa": ovat tapettu ja kun he nousevat, Jumalan käskystä ylös.

        12 Ja he kuulivat suuren äänen taivaasta sanovan heille: "Nouskaa tänne!" Niin he nousivat taivaaseen pilvessä, ja heidän vihollisensa näkivät heidät.
        13 Ja sillä hetkellä tapahtui suuri maanjäristys, ja kymmenes osa kaupunkia kukistui, ja maanjäristyksessä sai surmansa seitsemäntuhatta henkeä, ja muut peljästyivät ja antoivat taivaan Jumalalle kunnian.
        14 Toinen "voi!" on mennyt; katso, kolmas "voi!" tulee pian.
        15 Ja seitsemäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kuului taivaassa suuria ääniä, jotka sanoivat: "Maailman kuninkuus on tullut meidän Herrallemme ja hänen Voidellullensa, ja hän on hallitseva aina ja iankaikkisesti".

        ja tässä hetkessä on Viimeinen pasuuna ja samalla ensimmäinen Vihan Malja:

        Jumalan vihan maljat

        Ilm. 16:
        1 Ja minä kuulin suuren äänen temppelistä sanovan niille seitsemälle enkelille: "Menkää ja vuodattakaa ne seitsemän Jumalan vihan maljaa maan päälle".

        On paljon enemmän niitä ja "sitä" mitä emme tiedä kuin sitä mitä me tiedämme.

        se mitä tiedämme on TARPEEKSI, ja sitä mitä emme tiedä mutta voimme tietää, on hyvä tutkia.

        Mooses, vaivasi ankarasti kansaa!
        ja Elia vaivasi ankarasti kansaa!

        ja tästä syystä että he, profeetat usein, ei kaikki, vaivaavat kansaa, niin:

        Luuk. 11:47
        Voi teitä, kun te rakennatte profeettain hautakammioita, ja teidän isänne ovat heidät tappaneet!

        Luuk. 11:49
        Sentähden Jumalan viisaus sanookin: 'Minä lähetän heille profeettoja ja apostoleja, ja muutamat niistä he tappavat ja toisia vainoavat,

        Room. 11:3
        "Herra, he ovat tappaneet sinun profeettasi ja hajottaneet sinun alttarisi, ja minä yksin olen jäänyt jäljelle, ja he väijyvät minun henkeäni"?

        Joten, jos Profeetta ei puhu ja sano, mitä Jumala Ilmoittaa, niin he valitsevat, päättävät, puhua, mikä on:

        Jes. 30:10
        jotka sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää ennustako meille tosia, puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita.

        ja kun puhuvat mieluisia, korvasyyhyyn heitä ei tapeta!


        eli meidän, teidän ei tule kuvitella ,että, kun
        "nämä kaksi profeettaa"
        tulee he puhuvat mieluista!

        se on kuitenkin heille meiluista, jotka Rakastavat Jumalaa ja odottavat pelastusta.
        mutta, monelle uskovalle he eivät ole, ilo ja riemu.

        Varautukaa siihen.
        2/2

        Arvaas ketkä oli tappanut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun profeetat oli järjestään sekopäitä, ja sellaiseksi moni haluaa vielä nykyäänkin. Kuhan höpöttelevät toimeentulonsa vuoksi.

        Yksikään Herran profeetta ei profetioistaan saa hintaa.

        Sekoitat eksyneet menestysteologiset ja äärikarismaattiset ennustelijat ja okkulttiset selvänäkijät ja meediot raittiisiin Herran profeettoihin.

        Selonteko oikeasta ja väärästä profeetasta löytyy raamatusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3401
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1439
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      163
      793
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe