Oon nyt päälle 2 laattaa syönyt minipillereitä ja nyt ei tullut kuukautisia vaikka olisi pitänyt n. viikko sitten olla ja tänään on ollut menkkamaista jomotusta alavatsassa. Kouluterveydenhoitaja sanoi että raskaus on miltei mahdoton kun olen käyttänyt oikein pillereitä ja jos kuukautiseni eivät tule 1-2 viikkoon niin voin mennä tekemään testin koululleni. Mietin vain että kuinka monella on ollut kuukautiset myöhässä tai kuinka monella kokemusta kuukautisten kokonaan loppumisesta minipillereillä? Minulla oli siis yhdet kuukautiset aivan normaalisti ja oikeaan aikaan mutta nyt niitä ei tullut.
Minipillerit
2
439
Vastaukset
- Anonyymi
Minipillerit voi lopettaa kuukautiset.Itselläni on cerazette pillerit ja kuukautiset loppuivat kun aloin käyttää. Joten on normaalia ettei vuotoa tule.Mutta jos olet ollut yhdynnässä niin tee raskaustesti.
- Anonyymi
Mullakin käytössä noi cerazette pillerit ja tuli yhdet kuukautiset ekan kuukauden jälkeen kun olin pillereitä käyttänyt. Sen jälkeen loppu kun seinään ja pelkäsin myös raskautta kun olen parisuhteessa ja seksielämä on säännöllistä. Testi oli kumminki negatiivinen ja puolen vuoden päästä niukkaa verenvuotoa tuli 2 päivää ja sen jälkeen taas loppuivat. Raskaus on aika mahdoton jos pillerin ottaa tismalleen samaan aikaan joka päivä, mutta jos pahoin epäilee raskautta niin testillähän se selviää :) Se on tosi ihmiskohtasta että miten noi menkat tulee ja voi kans johtua merkistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5592871Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892552Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211611Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691404
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421385- 271308
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091286Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901183