Oon nyt päälle 2 laattaa syönyt minipillereitä ja nyt ei tullut kuukautisia vaikka olisi pitänyt n. viikko sitten olla ja tänään on ollut menkkamaista jomotusta alavatsassa. Kouluterveydenhoitaja sanoi että raskaus on miltei mahdoton kun olen käyttänyt oikein pillereitä ja jos kuukautiseni eivät tule 1-2 viikkoon niin voin mennä tekemään testin koululleni. Mietin vain että kuinka monella on ollut kuukautiset myöhässä tai kuinka monella kokemusta kuukautisten kokonaan loppumisesta minipillereillä? Minulla oli siis yhdet kuukautiset aivan normaalisti ja oikeaan aikaan mutta nyt niitä ei tullut.
Minipillerit
2
420
Vastaukset
- Anonyymi
Minipillerit voi lopettaa kuukautiset.Itselläni on cerazette pillerit ja kuukautiset loppuivat kun aloin käyttää. Joten on normaalia ettei vuotoa tule.Mutta jos olet ollut yhdynnässä niin tee raskaustesti.
- Anonyymi
Mullakin käytössä noi cerazette pillerit ja tuli yhdet kuukautiset ekan kuukauden jälkeen kun olin pillereitä käyttänyt. Sen jälkeen loppu kun seinään ja pelkäsin myös raskautta kun olen parisuhteessa ja seksielämä on säännöllistä. Testi oli kumminki negatiivinen ja puolen vuoden päästä niukkaa verenvuotoa tuli 2 päivää ja sen jälkeen taas loppuivat. Raskaus on aika mahdoton jos pillerin ottaa tismalleen samaan aikaan joka päivä, mutta jos pahoin epäilee raskautta niin testillähän se selviää :) Se on tosi ihmiskohtasta että miten noi menkat tulee ja voi kans johtua merkistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662