Minipillerit

Anonyymi

Oon nyt päälle 2 laattaa syönyt minipillereitä ja nyt ei tullut kuukautisia vaikka olisi pitänyt n. viikko sitten olla ja tänään on ollut menkkamaista jomotusta alavatsassa. Kouluterveydenhoitaja sanoi että raskaus on miltei mahdoton kun olen käyttänyt oikein pillereitä ja jos kuukautiseni eivät tule 1-2 viikkoon niin voin mennä tekemään testin koululleni. Mietin vain että kuinka monella on ollut kuukautiset myöhässä tai kuinka monella kokemusta kuukautisten kokonaan loppumisesta minipillereillä? Minulla oli siis yhdet kuukautiset aivan normaalisti ja oikeaan aikaan mutta nyt niitä ei tullut.

2

420

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minipillerit voi lopettaa kuukautiset.Itselläni on cerazette pillerit ja kuukautiset loppuivat kun aloin käyttää. Joten on normaalia ettei vuotoa tule.Mutta jos olet ollut yhdynnässä niin tee raskaustesti.

• Anonyymi

Mullakin käytössä noi cerazette pillerit ja tuli yhdet kuukautiset ekan kuukauden jälkeen kun olin pillereitä käyttänyt. Sen jälkeen loppu kun seinään ja pelkäsin myös raskautta kun olen parisuhteessa ja seksielämä on säännöllistä. Testi oli kumminki negatiivinen ja puolen vuoden päästä niukkaa verenvuotoa tuli 2 päivää ja sen jälkeen taas loppuivat. Raskaus on aika mahdoton jos pillerin ottaa tismalleen samaan aikaan joka päivä, mutta jos pahoin epäilee raskautta niin testillähän se selviää :) Se on tosi ihmiskohtasta että miten noi menkat tulee ja voi kans johtua merkistä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7558
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe