Minipillerit

Anonyymi

Oon nyt päälle 2 laattaa syönyt minipillereitä ja nyt ei tullut kuukautisia vaikka olisi pitänyt n. viikko sitten olla ja tänään on ollut menkkamaista jomotusta alavatsassa. Kouluterveydenhoitaja sanoi että raskaus on miltei mahdoton kun olen käyttänyt oikein pillereitä ja jos kuukautiseni eivät tule 1-2 viikkoon niin voin mennä tekemään testin koululleni. Mietin vain että kuinka monella on ollut kuukautiset myöhässä tai kuinka monella kokemusta kuukautisten kokonaan loppumisesta minipillereillä? Minulla oli siis yhdet kuukautiset aivan normaalisti ja oikeaan aikaan mutta nyt niitä ei tullut.

2

363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minipillerit voi lopettaa kuukautiset.Itselläni on cerazette pillerit ja kuukautiset loppuivat kun aloin käyttää. Joten on normaalia ettei vuotoa tule.Mutta jos olet ollut yhdynnässä niin tee raskaustesti.

• Anonyymi

Mullakin käytössä noi cerazette pillerit ja tuli yhdet kuukautiset ekan kuukauden jälkeen kun olin pillereitä käyttänyt. Sen jälkeen loppu kun seinään ja pelkäsin myös raskautta kun olen parisuhteessa ja seksielämä on säännöllistä. Testi oli kumminki negatiivinen ja puolen vuoden päästä niukkaa verenvuotoa tuli 2 päivää ja sen jälkeen taas loppuivat. Raskaus on aika mahdoton jos pillerin ottaa tismalleen samaan aikaan joka päivä, mutta jos pahoin epäilee raskautta niin testillähän se selviää :) Se on tosi ihmiskohtasta että miten noi menkat tulee ja voi kans johtua merkistä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      3671
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1628
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      27
      1375
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1262
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1053
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      19
      1048
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1011
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      90
      999
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      111
      921
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      775
    Aihe