Tänään sovin taas vkl ohjelmaa itselleni ja toivottavasti ei vaimo suutu kun en sitten perjantaina

Anonyymi

Aio perua jo sovittua menoa kaverille. Niitten kuvien takia meille on ennenkin tullut riitaa ja sen takia olen sopinut menoja omille kavereille nii nyt on sama tilanne ensi vkl kun ei tosiaan voi etukäteen tietää kenen kanssa eksyn saunaa mutta nyt ihan itse olet valinnut pitää ne kuvat

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin voidaanko vaan jutella asiallisesti meidän asiat kahdestaan ja sitten erota ja kumpikin hyväksyy eron eikä muistella mitään pahalla. Eikä kumpikaan ole katkera mistään. Sopiiko se sinulle rakas ludem. Kun mä en oikeesti halua sulle mitään pahaa enkä halua riidellä nii älä nyt pakota minua etsimään sinua keinoja kaihtamatta kun tiedät että haluan vain jutella sun kanssa asiat loppuun ja erota. Mitään muuta en halua kuin jutella sun kanssa

      • Ei helvetti 😡😡😡taasko tämä alkaa teidän joka viikkoinen riitely ja nyt on sitten ihan turha syytellä ludemia kun itse haastat riitaa minkä kerkeät. Ja huomasitko taas miten muotoilit uhkailu muodossa sen lauseen jonka olisit halunnut ludemille oikeesti sanoa. Ensinnäkin et halua edes erota. Ole kuitenkin rehellinen siinä mitä kirjoitat vaikka et selvästikään osaa ilmaista itseäsi ja tunteitasi oikein. On totta että haluat jutella ludemin kanssa asiallisesti. Tietenki teidän kuuluu jutella vaikka päätyisittekin erota. Mutta kun toi teidän jatkuva riitely ahdistaa meitä kaikkia täällä palstalla. Kun noin kirjoitat ja sitte kun joka riidan yhteydessä menet ludemin kiusaksi sopii sun kaverin kanssa menoa ja sitten kun ludemi siitä asiallisesti sinua huomauttaa ettei ole ihan fine viettää aikaa lotan seurassa nii sä joka kerta kirjoitat että kun mä kerkesin jo lupaamaa mun kaverille mennä enkä voi mitenkään perua mun lupauksia ja sitten kun ludem siitä loukkaantuu niin hän ei sittenkään uhkaile sinua eikä ketään muutakaan mutta ärsyttää sinua juurikin niillä hänen tinder suhteillaan ja sitten taas riita sen kun kasvaa ja kumpikaan ei ymmärrä miten se teidän riitely kuluttaa teitä niin henkisesti kuin fyysisesti. Jos teillä on noin paljon energiaa ja voima varoja nii hyödyntäkää ihmeessä teidän voimia johonki järkevää kuten esimerkiksi menkää yhdessä johonki talkoo hommiin vaikkapa haravoimaan tai käyttäkää tuo energia toistenne auttamiseen eikä syyttämiseen. Ja nyt jumalauta te sovitte teidän riidat ja yhtään kiusaa en anna teidän tehdä toisilleen. Rehellisesti sanottuna teidät kaksi pitäisi viedä johonki hotelli huoneeseen josta ette poistu ennen kuin olette kohdanneet teidän tunteet ja rehellisesti sanottuna teidät pitäisi lukita sinne viikoksi jotta voitte kunnolla tutustua toisiinne nii te ette ainakaa epäile toista pettämisestä kun teillä on silloin hyvin aikaa keskittyä teihin. Ihan oikeasti nyt teidän täytyy ymmärtää että tuo riitely on turhaan ja se pitää loppua


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ei helvetti 😡😡😡taasko tämä alkaa teidän joka viikkoinen riitely ja nyt on sitten ihan turha syytellä ludemia kun itse haastat riitaa minkä kerkeät. Ja huomasitko taas miten muotoilit uhkailu muodossa sen lauseen jonka olisit halunnut ludemille oikeesti sanoa. Ensinnäkin et halua edes erota. Ole kuitenkin rehellinen siinä mitä kirjoitat vaikka et selvästikään osaa ilmaista itseäsi ja tunteitasi oikein. On totta että haluat jutella ludemin kanssa asiallisesti. Tietenki teidän kuuluu jutella vaikka päätyisittekin erota. Mutta kun toi teidän jatkuva riitely ahdistaa meitä kaikkia täällä palstalla. Kun noin kirjoitat ja sitte kun joka riidan yhteydessä menet ludemin kiusaksi sopii sun kaverin kanssa menoa ja sitten kun ludemi siitä asiallisesti sinua huomauttaa ettei ole ihan fine viettää aikaa lotan seurassa nii sä joka kerta kirjoitat että kun mä kerkesin jo lupaamaa mun kaverille mennä enkä voi mitenkään perua mun lupauksia ja sitten kun ludem siitä loukkaantuu niin hän ei sittenkään uhkaile sinua eikä ketään muutakaan mutta ärsyttää sinua juurikin niillä hänen tinder suhteillaan ja sitten taas riita sen kun kasvaa ja kumpikaan ei ymmärrä miten se teidän riitely kuluttaa teitä niin henkisesti kuin fyysisesti. Jos teillä on noin paljon energiaa ja voima varoja nii hyödyntäkää ihmeessä teidän voimia johonki järkevää kuten esimerkiksi menkää yhdessä johonki talkoo hommiin vaikkapa haravoimaan tai käyttäkää tuo energia toistenne auttamiseen eikä syyttämiseen. Ja nyt jumalauta te sovitte teidän riidat ja yhtään kiusaa en anna teidän tehdä toisilleen. Rehellisesti sanottuna teidät kaksi pitäisi viedä johonki hotelli huoneeseen josta ette poistu ennen kuin olette kohdanneet teidän tunteet ja rehellisesti sanottuna teidät pitäisi lukita sinne viikoksi jotta voitte kunnolla tutustua toisiinne nii te ette ainakaa epäile toista pettämisestä kun teillä on silloin hyvin aikaa keskittyä teihin. Ihan oikeasti nyt teidän täytyy ymmärtää että tuo riitely on turhaan ja se pitää loppua

        Eipähän ludemin aikomuskaan ole ollut jutella minun kanssani. Nyttenki ärsyttää minua kun ei kerro missä on tälläkin hetkellä tai mitään muutakaan ei halua kertoa nii miksi mun pitää yksin pitää meidän suhdetta yllä jos toinen ei edes halua olla missään tekemisissä nii eiköhän se ero ole silloin ainut oikea ratkaisu. Ja oikeassa olet en minä halua erota mutta en myöskään voi jatkaa tälläistä suhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipähän ludemin aikomuskaan ole ollut jutella minun kanssani. Nyttenki ärsyttää minua kun ei kerro missä on tälläkin hetkellä tai mitään muutakaan ei halua kertoa nii miksi mun pitää yksin pitää meidän suhdetta yllä jos toinen ei edes halua olla missään tekemisissä nii eiköhän se ero ole silloin ainut oikea ratkaisu. Ja oikeassa olet en minä halua erota mutta en myöskään voi jatkaa tälläistä suhdetta.

        Rakas mä oon töissä ollut. Kuten kai sunkin ois pitänyt olla. Taas sä suunnittelet ittelles niitä avoimen suhteen juttuja viikonlopulle. Se on kuule mulle myös avointa sitte toisten kans, jos sulla saa sellaista olla.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ei helvetti 😡😡😡taasko tämä alkaa teidän joka viikkoinen riitely ja nyt on sitten ihan turha syytellä ludemia kun itse haastat riitaa minkä kerkeät. Ja huomasitko taas miten muotoilit uhkailu muodossa sen lauseen jonka olisit halunnut ludemille oikeesti sanoa. Ensinnäkin et halua edes erota. Ole kuitenkin rehellinen siinä mitä kirjoitat vaikka et selvästikään osaa ilmaista itseäsi ja tunteitasi oikein. On totta että haluat jutella ludemin kanssa asiallisesti. Tietenki teidän kuuluu jutella vaikka päätyisittekin erota. Mutta kun toi teidän jatkuva riitely ahdistaa meitä kaikkia täällä palstalla. Kun noin kirjoitat ja sitte kun joka riidan yhteydessä menet ludemin kiusaksi sopii sun kaverin kanssa menoa ja sitten kun ludemi siitä asiallisesti sinua huomauttaa ettei ole ihan fine viettää aikaa lotan seurassa nii sä joka kerta kirjoitat että kun mä kerkesin jo lupaamaa mun kaverille mennä enkä voi mitenkään perua mun lupauksia ja sitten kun ludem siitä loukkaantuu niin hän ei sittenkään uhkaile sinua eikä ketään muutakaan mutta ärsyttää sinua juurikin niillä hänen tinder suhteillaan ja sitten taas riita sen kun kasvaa ja kumpikaan ei ymmärrä miten se teidän riitely kuluttaa teitä niin henkisesti kuin fyysisesti. Jos teillä on noin paljon energiaa ja voima varoja nii hyödyntäkää ihmeessä teidän voimia johonki järkevää kuten esimerkiksi menkää yhdessä johonki talkoo hommiin vaikkapa haravoimaan tai käyttäkää tuo energia toistenne auttamiseen eikä syyttämiseen. Ja nyt jumalauta te sovitte teidän riidat ja yhtään kiusaa en anna teidän tehdä toisilleen. Rehellisesti sanottuna teidät kaksi pitäisi viedä johonki hotelli huoneeseen josta ette poistu ennen kuin olette kohdanneet teidän tunteet ja rehellisesti sanottuna teidät pitäisi lukita sinne viikoksi jotta voitte kunnolla tutustua toisiinne nii te ette ainakaa epäile toista pettämisestä kun teillä on silloin hyvin aikaa keskittyä teihin. Ihan oikeasti nyt teidän täytyy ymmärtää että tuo riitely on turhaan ja se pitää loppua

        Niin meidän pitäis olla yhdessä ja kunnolla puhua ja puhua ja tehdä sitä mitä haluamme niin kovin. .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3289
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe