Tänään sovin taas vkl ohjelmaa itselleni ja toivottavasti ei vaimo suutu kun en sitten perjantaina

Anonyymi

Aio perua jo sovittua menoa kaverille. Niitten kuvien takia meille on ennenkin tullut riitaa ja sen takia olen sopinut menoja omille kavereille nii nyt on sama tilanne ensi vkl kun ei tosiaan voi etukäteen tietää kenen kanssa eksyn saunaa mutta nyt ihan itse olet valinnut pitää ne kuvat

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin voidaanko vaan jutella asiallisesti meidän asiat kahdestaan ja sitten erota ja kumpikin hyväksyy eron eikä muistella mitään pahalla. Eikä kumpikaan ole katkera mistään. Sopiiko se sinulle rakas ludem. Kun mä en oikeesti halua sulle mitään pahaa enkä halua riidellä nii älä nyt pakota minua etsimään sinua keinoja kaihtamatta kun tiedät että haluan vain jutella sun kanssa asiat loppuun ja erota. Mitään muuta en halua kuin jutella sun kanssa

• Ei helvetti 😡😡😡taasko tämä alkaa teidän joka viikkoinen riitely ja nyt on sitten ihan turha syytellä ludemia kun itse haastat riitaa minkä kerkeät. Ja huomasitko taas miten muotoilit uhkailu muodossa sen lauseen jonka olisit halunnut ludemille oikeesti sanoa. Ensinnäkin et halua edes erota. Ole kuitenkin rehellinen siinä mitä kirjoitat vaikka et selvästikään osaa ilmaista itseäsi ja tunteitasi oikein. On totta että haluat jutella ludemin kanssa asiallisesti. Tietenki teidän kuuluu jutella vaikka päätyisittekin erota. Mutta kun toi teidän jatkuva riitely ahdistaa meitä kaikkia täällä palstalla. Kun noin kirjoitat ja sitte kun joka riidan yhteydessä menet ludemin kiusaksi sopii sun kaverin kanssa menoa ja sitten kun ludemi siitä asiallisesti sinua huomauttaa ettei ole ihan fine viettää aikaa lotan seurassa nii sä joka kerta kirjoitat että kun mä kerkesin jo lupaamaa mun kaverille mennä enkä voi mitenkään perua mun lupauksia ja sitten kun ludem siitä loukkaantuu niin hän ei sittenkään uhkaile sinua eikä ketään muutakaan mutta ärsyttää sinua juurikin niillä hänen tinder suhteillaan ja sitten taas riita sen kun kasvaa ja kumpikaan ei ymmärrä miten se teidän riitely kuluttaa teitä niin henkisesti kuin fyysisesti. Jos teillä on noin paljon energiaa ja voima varoja nii hyödyntäkää ihmeessä teidän voimia johonki järkevää kuten esimerkiksi menkää yhdessä johonki talkoo hommiin vaikkapa haravoimaan tai käyttäkää tuo energia toistenne auttamiseen eikä syyttämiseen. Ja nyt jumalauta te sovitte teidän riidat ja yhtään kiusaa en anna teidän tehdä toisilleen. Rehellisesti sanottuna teidät kaksi pitäisi viedä johonki hotelli huoneeseen josta ette poistu ennen kuin olette kohdanneet teidän tunteet ja rehellisesti sanottuna teidät pitäisi lukita sinne viikoksi jotta voitte kunnolla tutustua toisiinne nii te ette ainakaa epäile toista pettämisestä kun teillä on silloin hyvin aikaa keskittyä teihin. Ihan oikeasti nyt teidän täytyy ymmärtää että tuo riitely on turhaan ja se pitää loppua

• Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

Ei helvetti 😡😡😡taasko tämä alkaa teidän joka viikkoinen riitely ja nyt on sitten ihan turha syytellä ludemia kun itse haastat riitaa minkä kerkeät. Ja huomasitko taas miten muotoilit uhkailu muodossa sen lauseen jonka olisit halunnut ludemille oikeesti sanoa. Ensinnäkin et halua edes erota. Ole kuitenkin rehellinen siinä mitä kirjoitat vaikka et selvästikään osaa ilmaista itseäsi ja tunteitasi oikein. On totta että haluat jutella ludemin kanssa asiallisesti. Tietenki teidän kuuluu jutella vaikka päätyisittekin erota. Mutta kun toi teidän jatkuva riitely ahdistaa meitä kaikkia täällä palstalla. Kun noin kirjoitat ja sitte kun joka riidan yhteydessä menet ludemin kiusaksi sopii sun kaverin kanssa menoa ja sitten kun ludemi siitä asiallisesti sinua huomauttaa ettei ole ihan fine viettää aikaa lotan seurassa nii sä joka kerta kirjoitat että kun mä kerkesin jo lupaamaa mun kaverille mennä enkä voi mitenkään perua mun lupauksia ja sitten kun ludem siitä loukkaantuu niin hän ei sittenkään uhkaile sinua eikä ketään muutakaan mutta ärsyttää sinua juurikin niillä hänen tinder suhteillaan ja sitten taas riita sen kun kasvaa ja kumpikaan ei ymmärrä miten se teidän riitely kuluttaa teitä niin henkisesti kuin fyysisesti. Jos teillä on noin paljon energiaa ja voima varoja nii hyödyntäkää ihmeessä teidän voimia johonki järkevää kuten esimerkiksi menkää yhdessä johonki talkoo hommiin vaikkapa haravoimaan tai käyttäkää tuo energia toistenne auttamiseen eikä syyttämiseen. Ja nyt jumalauta te sovitte teidän riidat ja yhtään kiusaa en anna teidän tehdä toisilleen. Rehellisesti sanottuna teidät kaksi pitäisi viedä johonki hotelli huoneeseen josta ette poistu ennen kuin olette kohdanneet teidän tunteet ja rehellisesti sanottuna teidät pitäisi lukita sinne viikoksi jotta voitte kunnolla tutustua toisiinne nii te ette ainakaa epäile toista pettämisestä kun teillä on silloin hyvin aikaa keskittyä teihin. Ihan oikeasti nyt teidän täytyy ymmärtää että tuo riitely on turhaan ja se pitää loppua

Eipähän ludemin aikomuskaan ole ollut jutella minun kanssani. Nyttenki ärsyttää minua kun ei kerro missä on tälläkin hetkellä tai mitään muutakaan ei halua kertoa nii miksi mun pitää yksin pitää meidän suhdetta yllä jos toinen ei edes halua olla missään tekemisissä nii eiköhän se ero ole silloin ainut oikea ratkaisu. Ja oikeassa olet en minä halua erota mutta en myöskään voi jatkaa tälläistä suhdetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipähän ludemin aikomuskaan ole ollut jutella minun kanssani. Nyttenki ärsyttää minua kun ei kerro missä on tälläkin hetkellä tai mitään muutakaan ei halua kertoa nii miksi mun pitää yksin pitää meidän suhdetta yllä jos toinen ei edes halua olla missään tekemisissä nii eiköhän se ero ole silloin ainut oikea ratkaisu. Ja oikeassa olet en minä halua erota mutta en myöskään voi jatkaa tälläistä suhdetta.

Rakas mä oon töissä ollut. Kuten kai sunkin ois pitänyt olla. Taas sä suunnittelet ittelles niitä avoimen suhteen juttuja viikonlopulle. Se on kuule mulle myös avointa sitte toisten kans, jos sulla saa sellaista olla.

• Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

Ei helvetti 😡😡😡taasko tämä alkaa teidän joka viikkoinen riitely ja nyt on sitten ihan turha syytellä ludemia kun itse haastat riitaa minkä kerkeät. Ja huomasitko taas miten muotoilit uhkailu muodossa sen lauseen jonka olisit halunnut ludemille oikeesti sanoa. Ensinnäkin et halua edes erota. Ole kuitenkin rehellinen siinä mitä kirjoitat vaikka et selvästikään osaa ilmaista itseäsi ja tunteitasi oikein. On totta että haluat jutella ludemin kanssa asiallisesti. Tietenki teidän kuuluu jutella vaikka päätyisittekin erota. Mutta kun toi teidän jatkuva riitely ahdistaa meitä kaikkia täällä palstalla. Kun noin kirjoitat ja sitte kun joka riidan yhteydessä menet ludemin kiusaksi sopii sun kaverin kanssa menoa ja sitten kun ludemi siitä asiallisesti sinua huomauttaa ettei ole ihan fine viettää aikaa lotan seurassa nii sä joka kerta kirjoitat että kun mä kerkesin jo lupaamaa mun kaverille mennä enkä voi mitenkään perua mun lupauksia ja sitten kun ludem siitä loukkaantuu niin hän ei sittenkään uhkaile sinua eikä ketään muutakaan mutta ärsyttää sinua juurikin niillä hänen tinder suhteillaan ja sitten taas riita sen kun kasvaa ja kumpikaan ei ymmärrä miten se teidän riitely kuluttaa teitä niin henkisesti kuin fyysisesti. Jos teillä on noin paljon energiaa ja voima varoja nii hyödyntäkää ihmeessä teidän voimia johonki järkevää kuten esimerkiksi menkää yhdessä johonki talkoo hommiin vaikkapa haravoimaan tai käyttäkää tuo energia toistenne auttamiseen eikä syyttämiseen. Ja nyt jumalauta te sovitte teidän riidat ja yhtään kiusaa en anna teidän tehdä toisilleen. Rehellisesti sanottuna teidät kaksi pitäisi viedä johonki hotelli huoneeseen josta ette poistu ennen kuin olette kohdanneet teidän tunteet ja rehellisesti sanottuna teidät pitäisi lukita sinne viikoksi jotta voitte kunnolla tutustua toisiinne nii te ette ainakaa epäile toista pettämisestä kun teillä on silloin hyvin aikaa keskittyä teihin. Ihan oikeasti nyt teidän täytyy ymmärtää että tuo riitely on turhaan ja se pitää loppua

Niin meidän pitäis olla yhdessä ja kunnolla puhua ja puhua ja tehdä sitä mitä haluamme niin kovin. .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4858
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3233
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3155
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      415
      2276
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1402
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1166
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1138
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      121
      1042
    Aihe