Keitä ovat Raamatussa mainitut heikot?

Anonyymi

Miten heikko ihminen, kristitty määritellään Raamatussa?

Heikko mies koen olevani.En minä pysty, ei minusta siihen ilman Väkevää.

Commandohauis

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu asiayhteydestä. Kaikki ovat joskus heikkoja. Mutta on myös sellaisia, joiden usko on heikolla pohjalla, koska sitä ei ole rakennettu Jumalan sanan kalliolle. On ahdistuneita persoonallisuuksia, joille armoon luottaminen on vaikeaa. On niitä, jotka taistelevat vielä erilaisten riippuvuuksien kanssa. Tai niitä, jotka juoksevat aina uusien gurujen perässä etsimässä aina uutta "voitelua". Meitä on monenlaisia. Mutta ihmisen heikkous ei rajoita Jumalaa. Hän on voimallinen saattamaan hyvän työnsä heikoissa päätökseen.

      • Anonyymi

        Meillä päin heikko on, uskova, joka ei ole tuonut yhtään ihmistä kirkkoon, on hiljainen eikä ota osaa joka tapahtumaan. Eli vastakohta nykyajan vauhtiuskoville. Mutta itseasiassa hän onkin väkevin sotilas. Taistelee rukouksin, tekee hyvää salaa, ei pidä suurta melua itsestään. On hiljainen ja nöyrä sydämeltä. Kuin Jeesus. Kaikki show meininki on kaukana hänestä, ja hänen ei tarvitse huutaa kun tietää Herran kuuleva kuiskauksenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä päin heikko on, uskova, joka ei ole tuonut yhtään ihmistä kirkkoon, on hiljainen eikä ota osaa joka tapahtumaan. Eli vastakohta nykyajan vauhtiuskoville. Mutta itseasiassa hän onkin väkevin sotilas. Taistelee rukouksin, tekee hyvää salaa, ei pidä suurta melua itsestään. On hiljainen ja nöyrä sydämeltä. Kuin Jeesus. Kaikki show meininki on kaukana hänestä, ja hänen ei tarvitse huutaa kun tietää Herran kuuleva kuiskauksenkin.

        Sydämen huuto on kuiskausta hiljaisempi.


    • Anonyymi

      Hes.34:3-4 Te olette syöneet rasvat, pukeneet päällenne villat, teurastaneet lihavat; mutta ette ole kainneet laumaa, ette ole vahvistaneet heikkoja, ette ole parantaneet sairaita, sitoneet haavoittuneita, tuoneet takaisin eksyneitä, etsineet kadonneita, vaan te olette vallinneet tylysti ja väkivaltaisesti.

      • Anonyymi

        Ja paasto Jesaja 58


    • Anonyymi

      Room.5:3. 2Kor.12:10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä. 2Kor.13:4 Sillä vaikka hänet ristiinnaulittiin, kun hän oli heikko, elää hän kuitenkin Jumalan voimasta; olemmehan mekin hänessä heikot, mutta me elämme hänen kanssaan Jumalan voimasta teitä kohtaan.

    • Anonyymi

      1Kor.11:30 Biblia (1776) Sentähden on myös monta heikkoa ja sairasta teidän seassanne, ja moni makaa.

    • Jumalan valitsema

      "mikä on heikkoa maailmassa,
      sen Jumala valitsi
      saattaaksensa sen,
      mikä väkevää on,
      häpeään"

    • Anonyymi

      Minä olen lukenut täällä, että heikko syö kasviksia ja sehän ei koske minua.
      Syön vahvaa ruokaa, karjalanpaistia, kinkkua, makkaroita, ja uskon, että se on ruumiilleni hyvää ja ravitsevaa, sekä olen pyrkinyt syömään kaikki, mitä eteeni on pantu.
      Siis, varmaan sen opin mukaan olen vahva ja todellinen uskova.

      • Anonyymi

        Jotka syövät sianlihaa ja muuta inhoittavaa, sekä hiiriä, niistä kaikista tulee loppu sanoo HERRA. Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. Aika tulee, että minä kokoan kaikki kansat ja kielet ja he tulevat ja näkevät minun kunniani.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotka syövät sianlihaa ja muuta inhoittavaa, sekä hiiriä, niistä kaikista tulee loppu sanoo HERRA. Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. Aika tulee, että minä kokoan kaikki kansat ja kielet ja he tulevat ja näkevät minun kunniani.

        1234567---

        1234567**** En käy epäjumalanpalvelupihajuhlissa. Syön nälkääni sikaakin, mutten hiiriä.
        Kinkku on terveellisempi, kuin nauta. Siksi ihmisen ruumis- Pyhän Hengen temppelinä voi elää 100- vuotiaaksi, kiittäen Herraa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe