Köyhä.Miksi olet niin tyhmä?

Anonyymi

Miksi olet niin tyhmä että tuhlaat rahaa alkoholiin ja tupakkan?

32

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuen Ohivaloa ja Marliinia ,,et matut sais käyttää taikaseinää ! Siin sulle puntaroitavaa!!

• Anonyymi

Niin siis vituttaa!

• Anonyymi

Ompa taas urpo lanka. Miksi kukaan mitään? Eikös teidän veroista huolissaan olevien pitäisi olla tyytyväisiä kun näissä kummassakin tuoteessa on korkeat verot?

• Anonyymi

No kuule, sanoppas se!!!!!!!

• Anonyymi

Alkoholi ja tupakki on nautintoaineita siinä missä esim, kahvikin. Se kylläkin että kohtuus vaikka olusia ja käryttää sätkää ni omilla rahoilla mitä saa. Verotuloja valtio alkoholista ja tupakista saa rahat pitää laittaa kiertoon.

• Anonyymi

JOKAINEN SAA OSTAA RAHOILLAAN MITÄ HALUAA! TUKIRAHAT ON OMIA SILLOIN HETI KUN NE KILAHTAA TILILLE! JOS OSTAN PURKIN MAITOA NIIN MITÄ SITTEN? SE EI KUULU SULLE.
        JOS OSTAN VIISI TIKKARIA, SEKÄÄN EI KUULU MUILLE.

Siis suu suppuun ja pulinat pois, Kenenkään raha asiat ei kuulu muille.

• Anonyymi

Miksi ostatte kallista ruokaa. Jos jokainen olisi 4 päivää syömättä niin ruoka mädäntyis kauppaan ja hinnat laskisi koska ei mene kaupaksi. Siinä alkais valmistajilla puntti tutista jos ihmiset alkaisi syömään vähemmän ja samallaihmiset laihtuisi. Vois myös ostaa vaikka lidlistä enemmän ruokaa niin k kauppian ihmettelisi ja kärsisi tappiota.

• Anonyymi

tuhlaat?nuohan ovat tärkeimmät asiat ostaa.

• Anonyymi

Tyhmyys ja laiskuus=köyhyys.

• Anonyymi

Muttei tänne tulleiden huoli:Kela korvauxet 2-3 X suuremat kuin Suomalaisille(Iltalehti).Eli vieraille hyvät tulot ja omille ei.....

• Anonyymi

6/31 tipaton tänään.

• Anonyymi

Montako selvää päivää oli viimevuonna elikä sellaisia ettei yhtään alkoholia veressä.

• Anonyymi

tupakkan?

• Anonyymi

Kyllä tyhmin tässä on ap.

• Anonyymi

Että tienaan. Ostan alkosta ja myyn tuplahintaan, katsos. Kjäh kjäh!!!! Niin että se siitä tyhmyydestä.

• Anonyymi

Minä köyhänä ja matalan koulutustason ihmisenä käyn kirjastoissa tupakin polttelun ja alkomahoolin juonnin sijaan. Olenko siiis tyhmä?

• Anonyymi

Köyhät sentään yrittävät pyörittää talouden rattaita. Rikkaat pelaavat rahoillaan pörssipeliä.

• Anonyymi

Tarkoitatko, että rikkaiden rahat olisivat yleishyödyllisiä ja niistä maksettaisi loisien avustukset?
        Pörssissä ne pyörittävät ja aktivoivat talouselämää joka kuitenkin on loisien avustusten perimmäinen lähde ja edellytys työpaikoille!

• Anonyymi

Yritän minimoida katastrofin.
      Tyydytän janoni 1 - 3kk:n jaksoissa halpojen Espanjan juomien parissa. Tupakkakin olisi halvempaa mutta valitettavasti en polta.
      Nyt korona on häirinnyt tuota menetelmää joten olen turvautunut kalliimpaan ratkaisuun. Olen tilannut juomat saksalaisesta nettikaupasta.
      En ole viitsinyt tilata olutta vaikka siinä olisi tuntuva hintaero.
      Tehohakuisuus on ohjannut mm. 80%: rommin tilaamiseen. 1litra, 21,60€.

On Espanjaa kalliimpi kauppa. Esimerkiksi Espanjassa Veterano brandy maksaa 7€ ja sakujen kaupassa 17€. Riistämistä! En osta sitä. Espanjassa 0,7 litran viskit alkavat 5€:sta. Sakuilla litran pullot menevät jo lähelle kahta kymppiä.

Lohduttaudun sillä, että koska en tupakoi niin maksan juomistani sakuille ylihintaa.

• Anonyymi

En polta,en juo,enkä juo kahviakaan.OLen nuorestapitäen invaliidi.Ja olen köyhä.Ei kaikki tupakan ja alkoholin käyttäjät ole köyhiä.Pienviljelijät,kotirouvat ,sysrjäseutujen asukkaat.Hyvin useat köyhät eivät ole koskaan polttaneet tai juopotelleet.Niin,että älä idiootti loukkaa yleistämällä.SE on sivistymättömyyden ja tyhmuuden merkki.Ja se olet Sinä aloittaja

• Anonyymi

Joo ei pidä yleistää olittaja on typerä tyhmä idiootti

• Anonyymi

Ennemmin olen tyhmä kuin työläinen.

Tyhmä työtönkin saa enempi rahaa kuin fiksu työläinen ??? heheee.....

• Anonyymi

Olen ja haluan olla.
      Ei tarvi mennä töihin kun kukaan ei ota, ei tarvi leikkiä mitään vaan olla oma itsensä, eikä kukaan tiedä sitä olenko varakas ja viisas vai olenko tyhmä kun kukaan ei odota mitään.

SIIS KUMPI OLEN?
      Viisas vai tyhmä??????

Heheee.... häähääää Näin ovelasti se elämänsä pitää elää.

• Anonyymi

HOHHOHHOOOOOOO.... kumpikohan tässä tyhmempi on?????? heheeeee....

• Anonyymi

9/31 tipaton nyt menossa.

• Anonyymi

Sanos muuta. Itse olen Kelan päivärahalla ja asumistuella. Vuokran ja laskujen jälkeen jää noin 15 euroa per päivä. En polta enkä juo ja pärjään hyvin. Tupakka aski maksaa kohta kympin, oluen hinta kai jotain euron tölkki. Mitä jumalauta ne oikein sitten syö?

• Anonyymi

Ruoasta voi tinkiä jos valitsee humalan ja tupakan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

50 vuotta työssä, todella raskaissa työssä ei saikkua EIKÄ MITÄÄ LORVAILUA,
      1300€ eläkettä puhtaana käteen
      saman rahan saa työttömät ja viraslajit jotka ei koskaan ole tehnyt suomeen päivääkään työtä KANNATTAAKO TYÖNTEKOA SUOMESSA????

• Anonyymi

Miten se kertymä voi olla niin pieni, kun jo 35 vuoden töilläkin ihan tavallinen rivimies saa muutaman satasen enemmän näppiin. Multakin jäi kuitenkin saamatta ne kolme vuotta sieltä alusta eli ennen 23 ikävuotta ansaitut eläkkeet haihtuivat savuna ilmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se kertymä voi olla niin pieni, kun jo 35 vuoden töilläkin ihan tavallinen rivimies saa muutaman satasen enemmän näppiin. Multakin jäi kuitenkin saamatta ne kolme vuotta sieltä alusta eli ennen 23 ikävuotta ansaitut eläkkeet haihtuivat savuna ilmaan.

33 vuotta työtä. Jouduin sairaseläkkeelle, onnekseni! Sairaseläkkeeni netto on 856,93€ mutta työeläkkeeni olisi pari sataa pienempi. Johtuu jostakin laskentatavasta?
        Kela täydentää eläkettäni siten, että netto on kokonaisuudessaan nyt 1121,90€.
        Kuulun tuohon 23v ikäisenä kertymän aloittaneeseen ryhmään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2805
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2645
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      269
      1582
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1184
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      889
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe