Naiset kun kuulet jonkun miehen nimen tai komean jännämiehen nimen eritoten sukunimen niin kuvitteletki ja laitat sen sukunimen oman sukunimesi tilalle ja mietit jos olisit sen vaimo niin miltä nimi kuulostaisi esim jonkun miehen nimi on esim jaska jokunen niin omanimesi jokunen
Nimi kysymyksestä mieleen
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tee noin. En tule vaihtamaan omaa nimeäni, vaikka mikä tulisi.
- Anonyymi
Kuvitellu kai olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitellu kai olet
En ole. Kuten sanottu en tule vaihtamaan nimeäni. En koskaan kuvitellutkaan vaihtavani sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole. Kuten sanottu en tule vaihtamaan nimeäni. En koskaan kuvitellutkaan vaihtavani sitä.
Et ole vielä tavannut sitä tulevaa aviomiestäsi mutta kun sen tapaat niin mieli muuttuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole vielä tavannut sitä tulevaa aviomiestäsi mutta kun sen tapaat niin mieli muuttuu
Kuule ... ei muutu. Siskonkin miehellä on meidän sukunimemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule ... ei muutu. Siskonkin miehellä on meidän sukunimemme.
Mut se onkin siskon mies mut oma miehesi onkin eri juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut se onkin siskon mies mut oma miehesi onkin eri juttu
Omani saa toki pitää oman nimensä. Mulla ei ole mitään tarvetta samaan sukunimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti vaihdat. Ja saat valita minkä haluat mutta ei sun exän nimeä saa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti vaihdat. Ja saat valita minkä haluat mutta ei sun exän nimeä saa olla.
Mun isä ei oo mun exä.
Entäs itse?
- Anonyymi
Oliko kiva päivä tänään?
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
Ei.
Hieman pirteyttä nyt, vähän tsemppaat.
- Anonyymi
Ite en oo koskaan miettiny, mutta parilta mieheltä toi on tullu. Ovat yhistäneen mun etunimen omaan sukunimeensä ja kuulostaa kuulemma hyvältä. Ja hitot ei ei ei todellakaan. Mun nimi ei vaihdu ja siitä on ihan turha yrittää keskustella.
- Anonyymi
Joillain vaihtuu nimi tosiaan monta kertaa elämän aikana. Nykyään jotkut parit keksii itselleen aivan uuden sukunimen, tai jonku fuusionimen.
- Anonyymi
Miksi vaihtaisin omaa nimeäni tai edes haluaisin sitä harkita?
En olisi sukua potensiaaliselle miehelleni, minulla on ihan oma suku joka ei siitä miksikään muuttuisi vaikka naimisiin menisin. Mitä en tule tekemään.
Ystäväpiirissä yksi pariskunta jossa mies otti vaimon sukunimen, miksi, en ole kysynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510712
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445314- 624870
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734534Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334053- 472938
- 362835
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362094