On jossakin määrin hämmentävää lukea netistä kommentteja, jotka vaikuttavat viittaavan siihen, että vajaahko Trump on joidenkin nk isäm maallisten idoli. Mihinkäköhän tämä perustuu? Ovatko nk isäm maalliset siionisteja ja nk Israel first -aatteen kannattajia? Edellyttääkö isäm maallisuus esim mielenvikaisten valheiden periaatteelista uskomista eli käytännössä fanatismia? Onko isäm maan puollustamisen ehdoton edellytys esim ympäristön ja luonnon tuhoaminen? Onko isäm maallisen mölymystön ainoa aate raha?
Tahdon korostaa, että itsekin mielellään harrastaisin isäm maallisuutta mutta hullulaumassa se ei tunnu relevantilta vaihtoehdolta.
Voisiko kehittää sellaisen isäm maallisuuden haaraliikkeen, joka kunnioittaisi ympäristöämme, luontoamme, kulttuuriamme jne jne?
Isäm maallisuus= siionistien ja Trumpin perseen nuoleminen?
Anonyymi
5
75
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla jokin syy kirjoittaa isänmaallisuus-sana isäm maallisuutena?
- Anonyymi
Netissä olen törmännyt tällaiseen tapaan, lienee jotain uus-suomea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netissä olen törmännyt tällaiseen tapaan, lienee jotain uus-suomea.
Isäm maallisia on elämäm koululaiset.
- Anonyymi
Saathan sä päteä kun osaat sivistyssanoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saathan sä päteä kun osaat sivistyssanoja.
Hehheh!?
Sen kuin vain kopioit palstan nimen! ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694879KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923820- 1883571
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783249Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241951
- 1821804
- 301696
- 431395