Onko joku lyönyt vetoa Bidenin puolesta?

Anonyymi

Ei olisi kannattanut. Vaalit eivät ole ohi, vaikka kuinka täällä jankutetaan ja uutiset meillä jauhaa asiaa aamusta iltaan. Ns päämediat eivät valitse USA, n presidenttiä vaan lailliset äänet ja oikeustaistelu vilppiä vastaan ratkaisevat. On ihan turha väittää täällä asiantuntijoiden suusta, että Biden on voittanut ja miksei Trump tunnusta. Eipä tietenkään tarvitse tunnustaa mitään kun laskennat on kesken, ei niitä ole lopetettu.
https://oikeamedia.com/o1-146609

Lisäksi on paljastunut tieto että Trump olisi ottanut syksyllä 2018 käyttöön ns. hätätilalain joka on allekirjoitettu mm juuri tällaisia epäselviä vaaleja varten. Eli jos käy ilmi oikeudessa (korkeimmassa mahdollisesti) että vilppiä ja rikosta on tapahtunut rikollisten ja siihen osallistuneiden omaisuus takavarikoidaan kokonaisuudessaan ja heidät voidaan pidättää maanpetoksesta.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Kahdenlaista tietoa liikkuu, on se jännää kummalle puolelle kallistutaan. Olisihan se melkoinen shokki jos paljastuukin, että Trump voittaakin, silloin saa suomenkin media hävetä vaikka uskon, että täällä asia selitetään meille halutulla tavalla. Siinä saa kaikki hävetä Obamasta lähtien, paitsi amerikan kansa ja Trump.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahdenlaista tietoa liikkuu, on se jännää kummalle puolelle kallistutaan. Olisihan se melkoinen shokki jos paljastuukin, että Trump voittaakin, silloin saa suomenkin media hävetä vaikka uskon, että täällä asia selitetään meille halutulla tavalla. Siinä saa kaikki hävetä Obamasta lähtien, paitsi amerikan kansa ja Trump.

Olemme täysin median armoilla, kahdenlaisen, kumpi on se oikea, pitäisi päästä amerikkaan katsomaan mikä on todellisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme täysin median armoilla, kahdenlaisen, kumpi on se oikea, pitäisi päästä amerikkaan katsomaan mikä on todellisuus.

Trump on vaistonnut kaiken tämä kierouden näköjään etukäteen.

• Anonyymi

On kai sinne jotkut laittanee ihan mukaviakin summia. Voi olla jännää odetella, miten rahoille käy. 😬

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe