Vastauksia ei voi kirjoittaa vastauksia missä syy ?
Palstoille ei pääse vastaamaan missä syy ?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä yritit kirjoittaa ketjuun, joka oli poistumassa. Tämä sivusto toimii älyttömän hitaasti, joten poistumassa oleva ketju voi näkyä pitkäänkin, mutta siihen kirjoitet kommentit eivät enää mene läpi.
- Anonyymi
Nyt kone toimii, oli vain jokin häiriö.
- Anonyymi
Minä taas en onnistunut tekemään aloitusta, vaihdoin selainta niin onnistui. Joten palveluissa jotain.
- Anonyymi
No toisinaan joudutaan rajoittamaan kaikista hulluimpia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toisinaan joudutaan rajoittamaan kaikista hulluimpia.
Välillä häiriöitä hetken aikaa, tai vähän pidemmän aikaa.
- Anonyymi
Juu, mä yritin kommentoida tuota Elisan juttua, mutta en päässyt yhtään mihinkään. Alkaa jo her ot mennä, kun ensin Elisa velkoo tuplalaskuja ja sitten Suomi24 ei päästä kommentoimaan. Toki olen krjautunut sisään ym. Vai onks tää taas niitä firmojen välisiä juttuja???
- Anonyymi
Mistä on kysymys?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131713Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2911312Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101076- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10895
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888