Lempoisten koulussa korona tartunta

Anonyymi

Miksi ei siirrytä etäopetukseen ? Pitääkö odottaa että useampi sairastuu, koulusta lapset tuovat taudin kotiin, monen kotona on riskiryhmäläisiä. Päättäjät herätys !!!

4

168

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riskiryhmäläisille ylipainoiset lähinnä influenssakin on riskitekijä joten se kostautuu kun on päästänyt itsensä huonoon kuntoon. Kansalaisaloite lihavuusverosta ja roskaruokien lisäverosta on allekirjotettava ja eduskunnan laitettava täytäntöön!!

• Anonyymi

Diabetes on usein itse aiheutettua. Syöty kuin sika yli energiantarpeen.

• Anonyymi

Tyhmyysverolla kerätään eniten rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmyysverolla kerätään eniten rahaa.

Kolme edellä olevaa kirjoitusta eivät ole asiallisia eivätkä hyväntavan mukaisia.

Covid-19 on yllättänyt monet huippu-urheilijatkin, ja vakavia tautimuotoja on kuvattu perusterveillä lapsillakin, joten joskus erinomainen immuunipuolustus kääntyy itseään vastaan, kun elimistöön tunkeutuu uusi vieras virus, joten vakavalta koronalta ei välttämättä ole kukaan täysin suojassa.

Toivotaan kuitenkin, että täällä päästään pienin vaurioin, ja tärkeintä on nyt noudattaa annettuja ohjeita.
        Hyvä pointti on, että ei osallistuta kuin välttämättömiin tilaisuuksiin, Ruotsin pääministerin sanoin; peru, luovu tai siirrä tapaamisia, juhlia, kyläilyjä jne....

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, että mikäli koulussa on jollakulla tartunta, olisi viikon etäopetus mielestäni hyvä ratkaisu, joka vähentäisi leviämisen vaaraa olennaisesti.

Vetoan myöskin ihmisten käyttäytymiseen kaupoissa, jotta pidettäisiin etäisyyttä ja kuljettaisiin oikeaa puolta. Kyllä me tästä yhdessä selviämme, kun kaikki teemme pieniä uhrauksia ja noudatamme ohjeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2280
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      903
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      892
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      563
      816
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      718
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      24
      612
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      571
    Aihe