IL IL
– Onnettominta olisi se, että meillä olisi jouluna totaalinen sulku päällä ja kaikki paikat kiinni, eivätkä ihmiset saisi liikkua ulkona kuin kotikortteleissaan, kuten keski-Euroopassa on monin paikoin jo tilanne.
– Me voimme kuitenkin itse vaikuttaa siihen, tuleeko tällainen tilanne myös Suomeen, Husin johtajaylilääkäri Markku Mäkijärvi päättää.
eoi ole mahollista eihän
ulkona liikumis kielto++suomeenn?????
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se minnuu liikuta! Perkele luuletko sie että minun vieter vennyy loputtommii! Pitäkööt koronan kuka on keksinnäkkii.
- Anonyymi
Omalla maalla voin liikkua ulkona milloin haluan ja sitä on tarpeeksi.
- Anonyymi
Ei nyt liioitella. Oisko siellä vähän enemmän väkeä pienellä alueella. Mutta aurinko rannikoiden matkustaja tilanne korjaantuu hetkessä rajoitusten poistuttua. Suomen lappi on autio pitkään. Ei uskalla ajatellakaan kuinka monta konkurssia tekevät ja on vissi ero kantaa se muovinen aurinko jakkara varjoineen rannalle kuin hommata koirat ja porukka pyörittää saatikka moottorikelkat. Ruotsissa kaikki hyvin. Poromiehillä kans ajavat tokan rekan alle ja tulee lompakon täytettä. Ruotsissa kuolee 90siä yhtäpäljon päivässä kuin meillä kohta tappaa konkurssissa kaiken menettäneet yrittäjät hirttämällä ittesä. Aina on kurja kun omainen kuolee pitäisi vain muistaa joskus meidän lähettävä kun 100v alkaa olla lähellä
- Anonyymi
Ymmärsin että ulkonaliikkumiskielto olisi johtunut väkivaltaisuuksista. Ei koronasta.
Vakuutusyhtiöt tuskin ovat halukkaita korvaamaan kun itse on tahallisesti liikkunut riskialueella Helsingin keskustassa yöaikaan alttiina erilaisille teräaseiskuille ja tappouhka päällä. Oma tahallisuus on aina vaikuttanut korvausten määriin alentavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770