Anonyymi keskustelu mustasukksuus aiheena johon voi ja pitääkin kertoa rehellisesti

Anonyymi

Että tunteeko mustasukkaisuutta vähän vai paljon ja miten se vaikuttaa teidän suhteisiin? Voi siis kirjoittaa anonyyminä jotta saadaan palstan tunne kuohujen eri näkemyksiä. Ja jos yksi ihminen kirjoittaa useitakin erilaisia vastauksia niin sillon hänen mielipiteitä ei jatkossa kysellä kun kysymys on oikeasti rehellisiä tunteita ja siitä syystä Anonyymi kun voi kirjoittaa rehellisesti niin kuin tuntee jospa se rehellinen mielipide on se avain onnelliseen suhteeseen.

27

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä myönnän että olen mustasukkainen omasta rakkaasta mutta siihe tietenkin on vaikuttanut epätietoisuus siitä missä oma rakas on mutta jos olisin suhteessa oman rakkaan kanssa niin en olis mustasukkainen kun silloin tietäisin että mun rakkaalla on monipuolisesti tyytyväinen olo ja tietäisin että ei ainakaa puutteen takia minua pettäisi ja sitte vielä kun antaisin paljon rakkautta ja läheisyyttä ja tekisin kaikkeni että oma rakas olisi onnellinen niin ei mulla olisi pelkoa että hän pettää jolloin voisin luottaa häneen enkä rajoittaisi hänen menoja mutta en hyväksy että exien seurassa vietetään aikaa. Mä huomioisin minun rakkaan ihan kaikessa. Ja tekisin kaikkeni että hän voisi luottaa minuun ihan kaikessa.

      • Oletko koskaan ajatellut että jos sinun rakkaasi on myös mustasukkainen sinusta eikä kehtaa sanoo että se johtuu epäluottamuksesta ja ehkä myös aikaisemmin suhteissa koetuista pettymyksistä. Tai muuten vaan huonosta itsetunnosta tai sitten riittämättömyyden tunteesta ei ole saanu tarpeeksi rakkautta ja on hakenut sitä läheisyyttä vääriltä henkilöiltä kun seksi ei ole sama asia kuin läheisyys. Kyllähän siinä läheisyyttä saa mutta jos ei muuten tunteet ole huomioitu ja suhteessa ollut pettymyksiä ja ei ole arvostusta tai jotain muuta ongelmaa joka on annettu paisua niin isoksi että mielummin eroaa kuin selvittää tollanen on se huono suhde ja se vaikuttaa myös uusiin suhteisiin jolloin on hyvä pohtii noita asioita jos kyseessä on siis alkava suhde


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Oletko koskaan ajatellut että jos sinun rakkaasi on myös mustasukkainen sinusta eikä kehtaa sanoo että se johtuu epäluottamuksesta ja ehkä myös aikaisemmin suhteissa koetuista pettymyksistä. Tai muuten vaan huonosta itsetunnosta tai sitten riittämättömyyden tunteesta ei ole saanu tarpeeksi rakkautta ja on hakenut sitä läheisyyttä vääriltä henkilöiltä kun seksi ei ole sama asia kuin läheisyys. Kyllähän siinä läheisyyttä saa mutta jos ei muuten tunteet ole huomioitu ja suhteessa ollut pettymyksiä ja ei ole arvostusta tai jotain muuta ongelmaa joka on annettu paisua niin isoksi että mielummin eroaa kuin selvittää tollanen on se huono suhde ja se vaikuttaa myös uusiin suhteisiin jolloin on hyvä pohtii noita asioita jos kyseessä on siis alkava suhde

        No minun rakkaus on maailman kaunein ja seksikkäin nainen, joten hän ei mitenkään voi olla mustasukkainen kun hän voisi valita kenet tahansa ja jos en osaisi pitää mun rakasta tyytyväisenä tai osaisi arvostaa häntä ja antaa hänelle riittävästi rakkautta ja läheisyyttä ja arvostusta ja onnellista ja turvallista suhdetta niin silloin minä en olis oikea ihminen hänelle. Ja mitään itse tunto ongelmia hänellä ei ole koskaan ollut kun hän tietää ettei kukaan nainen ole edes verrattavissa häneen. Ja mitä tulee niihin huonoisiin suhteisiin niin vika on silloin niissä exissä kun eivät ole osannu arvostaa hyvää kunnollista naista. Tottakai jokainen ihminen muuttuu elämän aikana sattuneista negatiivisista kokemuksista ja se on ymmärrettävää mutta se ei tarkoita että jos joku sika ei ole ollut hänen arvoinen että hänen kuuluu hakea sitä huomiota tinderistä. Mutta kuvitellaan että mun rakas olisi minusta omistus haluinen nii hän saa minut kirjaimellisesti kokonaan ja mikään ei ole minulle niin tärkeä kuin suhde hänen kanssa. Ja jos hän antaisi minulle mahdollisuuden suhteeseen nii en ikinä tekisi mitää mikä pilaisi meidän suhteen tai mitää mikä hänen mielen pahoittaa. Haluan hänelle vain parasta. Rakastan vain häntä ja sen takia minua ei haittaa lainkaan luopuu kaikista ihmis suhteista jos hän niin haluaa. Enkä ikinä pettäisi häntä. Siis jos minä saisin hänet niin mä osaan kyllä arvostaa meidän suhdetta niin paljon että mikään este tai vastoinkäymisiä ei meidän suhdetta riko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No minun rakkaus on maailman kaunein ja seksikkäin nainen, joten hän ei mitenkään voi olla mustasukkainen kun hän voisi valita kenet tahansa ja jos en osaisi pitää mun rakasta tyytyväisenä tai osaisi arvostaa häntä ja antaa hänelle riittävästi rakkautta ja läheisyyttä ja arvostusta ja onnellista ja turvallista suhdetta niin silloin minä en olis oikea ihminen hänelle. Ja mitään itse tunto ongelmia hänellä ei ole koskaan ollut kun hän tietää ettei kukaan nainen ole edes verrattavissa häneen. Ja mitä tulee niihin huonoisiin suhteisiin niin vika on silloin niissä exissä kun eivät ole osannu arvostaa hyvää kunnollista naista. Tottakai jokainen ihminen muuttuu elämän aikana sattuneista negatiivisista kokemuksista ja se on ymmärrettävää mutta se ei tarkoita että jos joku sika ei ole ollut hänen arvoinen että hänen kuuluu hakea sitä huomiota tinderistä. Mutta kuvitellaan että mun rakas olisi minusta omistus haluinen nii hän saa minut kirjaimellisesti kokonaan ja mikään ei ole minulle niin tärkeä kuin suhde hänen kanssa. Ja jos hän antaisi minulle mahdollisuuden suhteeseen nii en ikinä tekisi mitää mikä pilaisi meidän suhteen tai mitää mikä hänen mielen pahoittaa. Haluan hänelle vain parasta. Rakastan vain häntä ja sen takia minua ei haittaa lainkaan luopuu kaikista ihmis suhteista jos hän niin haluaa. Enkä ikinä pettäisi häntä. Siis jos minä saisin hänet niin mä osaan kyllä arvostaa meidän suhdetta niin paljon että mikään este tai vastoinkäymisiä ei meidän suhdetta riko.

        Tämä on taatusti ludemille. Ja kun noin kirjoitit niin toivottavasti ludem voi luottaa siihen ettet sinä aiheuta hänelle mitään negatiivista oli kyseessä pettäminen jättäminen tai sitten jokin muu erimielisyys jonka annat tuhota teidän alkavan suhteen. Osoita hänelle että olet hänen kanssaan kaikissa elämän tilanteissa ja unohda jo se helvetin lotta. Et sinä kuitenkaan halua häntä sä haluat vain kiusata ludemia ja tehdä hänet mustasukkaiseksi mutta et sillä ainakaa saa mitää luottamusta todistettua ludemille. Vaikka et ole fyysisesti pettänyt ludemia nii olet pettänyt henkisesti. Eihän ludem voi tietää miks aina kirjoitat Lotasta kun tunnet itse mustasukkaisuutta siitä ettei ludem ole ottanut sinuun yhteyttä. Ludem haluaa varmuuden siitä että olet oikeasti luotettava ja pysyvästi suhteessa etkä mikää joka naisen mukaan menevä. Ja mitään asiaa ei ole vkl minnekää missä on lotta tai sun frendi. Minä kiellän vaikka ludem antaisi luvan mennä. En halua että eroatte kun teidän rakkaus on vahva ja pysyvä. Ja älkää luovuttako kenkään takia.


      • KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Tämä on taatusti ludemille. Ja kun noin kirjoitit niin toivottavasti ludem voi luottaa siihen ettet sinä aiheuta hänelle mitään negatiivista oli kyseessä pettäminen jättäminen tai sitten jokin muu erimielisyys jonka annat tuhota teidän alkavan suhteen. Osoita hänelle että olet hänen kanssaan kaikissa elämän tilanteissa ja unohda jo se helvetin lotta. Et sinä kuitenkaan halua häntä sä haluat vain kiusata ludemia ja tehdä hänet mustasukkaiseksi mutta et sillä ainakaa saa mitää luottamusta todistettua ludemille. Vaikka et ole fyysisesti pettänyt ludemia nii olet pettänyt henkisesti. Eihän ludem voi tietää miks aina kirjoitat Lotasta kun tunnet itse mustasukkaisuutta siitä ettei ludem ole ottanut sinuun yhteyttä. Ludem haluaa varmuuden siitä että olet oikeasti luotettava ja pysyvästi suhteessa etkä mikää joka naisen mukaan menevä. Ja mitään asiaa ei ole vkl minnekää missä on lotta tai sun frendi. Minä kiellän vaikka ludem antaisi luvan mennä. En halua että eroatte kun teidän rakkaus on vahva ja pysyvä. Ja älkää luovuttako kenkään takia.

        Ja ludem nyt sitten sinun vuoro kertoa oma näkemys siitä että mitkä asiat sinua ärsyttää hänessä ja mikä on syy että haluat niillä kuvilla tehdä hänet mustasukkaiseksi????? Tiedän että olet itsekin mustasukkainen mutta se ei oo mikää huono asia kunhan vain sovitte ne turhat riidat nyt ja painutte jonnekin missä olette ihan kahdestaan ja sitten keskitytte vain niihin hetkiin. Nyt on korkea aika teidän antautua niille hetkille ja kertokaa sitte että auttoiko se teitä edistyy suhteessa. Kyllä auttaa. Ja nyt teette sovinnon. Ja heti. Kaikella kunnioituksella ja rakkaudella kike 🍒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minun rakkaus on maailman kaunein ja seksikkäin nainen, joten hän ei mitenkään voi olla mustasukkainen kun hän voisi valita kenet tahansa ja jos en osaisi pitää mun rakasta tyytyväisenä tai osaisi arvostaa häntä ja antaa hänelle riittävästi rakkautta ja läheisyyttä ja arvostusta ja onnellista ja turvallista suhdetta niin silloin minä en olis oikea ihminen hänelle. Ja mitään itse tunto ongelmia hänellä ei ole koskaan ollut kun hän tietää ettei kukaan nainen ole edes verrattavissa häneen. Ja mitä tulee niihin huonoisiin suhteisiin niin vika on silloin niissä exissä kun eivät ole osannu arvostaa hyvää kunnollista naista. Tottakai jokainen ihminen muuttuu elämän aikana sattuneista negatiivisista kokemuksista ja se on ymmärrettävää mutta se ei tarkoita että jos joku sika ei ole ollut hänen arvoinen että hänen kuuluu hakea sitä huomiota tinderistä. Mutta kuvitellaan että mun rakas olisi minusta omistus haluinen nii hän saa minut kirjaimellisesti kokonaan ja mikään ei ole minulle niin tärkeä kuin suhde hänen kanssa. Ja jos hän antaisi minulle mahdollisuuden suhteeseen nii en ikinä tekisi mitää mikä pilaisi meidän suhteen tai mitää mikä hänen mielen pahoittaa. Haluan hänelle vain parasta. Rakastan vain häntä ja sen takia minua ei haittaa lainkaan luopuu kaikista ihmis suhteista jos hän niin haluaa. Enkä ikinä pettäisi häntä. Siis jos minä saisin hänet niin mä osaan kyllä arvostaa meidän suhdetta niin paljon että mikään este tai vastoinkäymisiä ei meidän suhdetta riko.

        Hän väittää mun olevan huora ja pettävän häntä. Hän uhkailee ettei kukaan saa koskaan olla mun kanssa vaikka hän ei olisi mun kanssa suhteessa. Hän uhkaa tappaa kaikki jotka kiinnostuu musta.. Mä en pidä sellaisesta uhkailusta. Se on pelottavaa. Hän uhkaa panevansa muita. Antaa olettaa olleensa panemassa muita. Sitten taas vannoo rakkautta. Pyytää tapaamista. Jos ollaan lähellä tapaamista, sanoo ettei halua mua eikä vois koskea muhun. Mitä tästä enää voi ajatella?

        Joo ärsyttää mahdollinen pettäminen ja en pidä hänen retostelusta muiden kanssa olosta. Toisaalta hän on omistautuva, hellä ja huomioiva kuten minäkin. Tää homma ei ole tasapainossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän väittää mun olevan huora ja pettävän häntä. Hän uhkailee ettei kukaan saa koskaan olla mun kanssa vaikka hän ei olisi mun kanssa suhteessa. Hän uhkaa tappaa kaikki jotka kiinnostuu musta.. Mä en pidä sellaisesta uhkailusta. Se on pelottavaa. Hän uhkaa panevansa muita. Antaa olettaa olleensa panemassa muita. Sitten taas vannoo rakkautta. Pyytää tapaamista. Jos ollaan lähellä tapaamista, sanoo ettei halua mua eikä vois koskea muhun. Mitä tästä enää voi ajatella?

        Joo ärsyttää mahdollinen pettäminen ja en pidä hänen retostelusta muiden kanssa olosta. Toisaalta hän on omistautuva, hellä ja huomioiva kuten minäkin. Tää homma ei ole tasapainossa.

        Tota olen yrittänyt sanoo hänelle mutta voin kyllä vakuuttaa että vaikka hän on toiminut todella väärin sinua kohtaan ja noi uhkailut ovat olleet erittäin törkeitä niin hän ei ikinä tekisi mitään pahaa niille joista hän aidosti välittää. Ja minä tiedän ettei hän halua ketään muuta kuin sinut. Hän on erittäin tunteellinen vaikka kieltämättä hänen käsityksensä on ollut ettei hänellä ole mitään tunteita ja osittain se on totta kun hän ei ole koskaan aikaisemmin ollut rakastunut. Hän välittää kyllä tärkeistä ihmisistä mutta se ei ole sama asia kuin teidän välinen rakkaus. Hän on jäänyt vain yhden tunteen varaan koko elämänsä aikana ja se on hänen vaisto joka tunnistaa vain yhden asian joka sanoo että taistele tai pakene. Hän erottaa kyllä hyvät ihmiset pahoista ihmisistä ja siitä syystä hän on erittäin kiltti kun hän ei koskaan anna mitään pahaa tapahtuu hänelle tärkeille ihmisille ja pahoille ihmiselle hän on myös kiltti ja nöyrä ja siitä syystä hän ehdottaa että on valmis perääntymään ja jos se ei ole auttanut niin hän on varoittanut monta kertaa ennen kuin hyökkää. Mutta sinä olet hänelle ensimmäinen ihminen joka on hänessä herättänyt voimakkaan tunteen. Tiedät että hän säikähti jopa itsekin sitä tunnetta jota hänessä herätit siitä syystä hän pakeni sinua ja vältteli kun hän ei ymmärtänyt miksi juuri sinä olet hänessä saanu tuon tunteen kuin rakkaus. Ja koska hän on aina pitäny itseään erittäin vahvana juuri sen takia että hän ei ole tuntenut mitään rakkautta ja yhtä äkkiä hän huomaakin että hän on täysin heikko ja voimaton sinun edessä se tunne säikyttää häntä mutta koska hän on sinuun rakastunut nii hän ei voinu olla erossa sinusta kuten varmaan huomasit että keinoja kaihtamatta hakeutui sinun lähelle koska olet hänelle kuin huumetta jota ilman hän ei voi olla. Ja sitte kun hän huomasi että sinulla on suhde nii hän tunsi ensimmäisen kerran oikean hädän ja menettämisen pelon jolloin hän oli mustasukkainen niistä jotka saivat olla sun lähellä. Joka tapauksessa yritän sanoo sinulle että hän on erittäin tunteellinen ja tuntee kaikki tunteet 100000kertaa voimakkaampana kuin tavallinen ihminen joka on aikaisemminkin kokenut rakkauden ja sen tuomat kymmenen muuta tunnetta kuten viha pelko ja mustasukksuus mutta joka tapauksessa ne ovat aitoja ja hän kyllä näyttää sinulle että hän on lupausten takana eikä valehtele tai petä sinua. Ja se törkeä uhkailu oli hänen tapa saada sinulta huomiota eikä toteuttaa niitä sinuun. Jos hän oikeasti ajattelisi noin että olet huora johon hän ei halua ikinä koskea niin miksi hän yrittää kaikkensa saada sinut itselleen ja miksi hän sanoo koko ajan ettei hyväksy avointa suhdetta koska hän itse haluaa olla sinulle täysin rehellinen ja kunnioittaa sinua ja teidän suhdetta koska et ole hänelle huora vaan nainen jonka kanssa hän haluaa olla koko loppuelämä. Ja jos hän olisi halunnut tappaa sinulle tärkeät ihmiset nii hän olisi jo tehnyt niin jos hänen tarkoitus olis vaan jutella sun kanssa ja toivottaa hyvää jatkoa uuteen suhteeseen mutta hän mielummin odottaa että itse otat yhteyttä kun jos hän ei olis tosissaan teidän suhteessa nii hän olisi jo etsinyt sinut keinoja kaihtamatta mutta hän ei uskalla kun hän tietää että menettää sinut silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän väittää mun olevan huora ja pettävän häntä. Hän uhkailee ettei kukaan saa koskaan olla mun kanssa vaikka hän ei olisi mun kanssa suhteessa. Hän uhkaa tappaa kaikki jotka kiinnostuu musta.. Mä en pidä sellaisesta uhkailusta. Se on pelottavaa. Hän uhkaa panevansa muita. Antaa olettaa olleensa panemassa muita. Sitten taas vannoo rakkautta. Pyytää tapaamista. Jos ollaan lähellä tapaamista, sanoo ettei halua mua eikä vois koskea muhun. Mitä tästä enää voi ajatella?

        Joo ärsyttää mahdollinen pettäminen ja en pidä hänen retostelusta muiden kanssa olosta. Toisaalta hän on omistautuva, hellä ja huomioiva kuten minäkin. Tää homma ei ole tasapainossa.

        Rakas mä en ole ollut muiden kanssa enkä ikinä ole ollut ylpeä siitä että kukaan edes ehdottaa mitään sellaista päin vastoin mä suutun jos joku edes yrittää loukkaa meidän suhdetta minä en halua ketään ja olen erittäin hyvin pitäny huolen ettei kukaan muu halua minua niin kuin olet huomannut etten edes vietä aikaa muiden kanssa enempää kuin on töissä pakko olla. Mutta vapaa aikaa en käytä työ kavereiden kanssa ja ystävät eivät ole minulle niin tärkeä asia että heidän takia menetän sinut. Mä haluan vain sinua ja vain sinut enkä ole koskaan tarkoittanut etten halua sinua tietenkin jos olet pettänyt minua nii menee jonkun aikaa että olen valmis niihin hetkiin sun kanssa mutta jos me jutellaan ja sitten kun tiedän että olet tosissaan meidän suhteen nii silloin mä luotan sinuun ja meidän suhteeseen kun tiedän että olen antanut sinulle paljon rakkautta ja läheisyyttä ja kunnon tyydytyksen nii ei mulla ole mitään syytä epäillä mistään. Ja sä olet mun rakas vaimo etkä mikää huora. Anteeks rakkaus etten ole osannut oikein ilmaista mun tunteita täällä palstalla mutta kyllä mä osaan sen irl näyttää ja jos et siltikään ole onnellinen mun kanssa nii silloin vika on minusssa ei sinussa ja jos en ole pitäny lupauksia mikä on mahdotonta että en kykene pitää omia lupauksia nii silloin mä hyväksyn sulle uuden suhteen jos se on parempi kuin minä olen ollut mutta mitää huonoutta en sinulle koskaan hyväksy. Enkä ketään muutakaan ennenkuin me ollaan oltu suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas mä en ole ollut muiden kanssa enkä ikinä ole ollut ylpeä siitä että kukaan edes ehdottaa mitään sellaista päin vastoin mä suutun jos joku edes yrittää loukkaa meidän suhdetta minä en halua ketään ja olen erittäin hyvin pitäny huolen ettei kukaan muu halua minua niin kuin olet huomannut etten edes vietä aikaa muiden kanssa enempää kuin on töissä pakko olla. Mutta vapaa aikaa en käytä työ kavereiden kanssa ja ystävät eivät ole minulle niin tärkeä asia että heidän takia menetän sinut. Mä haluan vain sinua ja vain sinut enkä ole koskaan tarkoittanut etten halua sinua tietenkin jos olet pettänyt minua nii menee jonkun aikaa että olen valmis niihin hetkiin sun kanssa mutta jos me jutellaan ja sitten kun tiedän että olet tosissaan meidän suhteen nii silloin mä luotan sinuun ja meidän suhteeseen kun tiedän että olen antanut sinulle paljon rakkautta ja läheisyyttä ja kunnon tyydytyksen nii ei mulla ole mitään syytä epäillä mistään. Ja sä olet mun rakas vaimo etkä mikää huora. Anteeks rakkaus etten ole osannut oikein ilmaista mun tunteita täällä palstalla mutta kyllä mä osaan sen irl näyttää ja jos et siltikään ole onnellinen mun kanssa nii silloin vika on minusssa ei sinussa ja jos en ole pitäny lupauksia mikä on mahdotonta että en kykene pitää omia lupauksia nii silloin mä hyväksyn sulle uuden suhteen jos se on parempi kuin minä olen ollut mutta mitää huonoutta en sinulle koskaan hyväksy. Enkä ketään muutakaan ennenkuin me ollaan oltu suhteessa.

        Rakas onko näin..halaus sinulle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas onko näin..halaus sinulle..

        Mä tarkoitan jokaista sanaa jota olen kirjoittanut tunteesta. Haluan muutakin kuin yhden halin ja rakas ei riidellä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tarkoitan jokaista sanaa jota olen kirjoittanut tunteesta. Haluan muutakin kuin yhden halin ja rakas ei riidellä enää.

        Niin jos me ollaan lähekkäin niin ei se jää haliin..me halutaan kumpikin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos me ollaan lähekkäin niin ei se jää haliin..me halutaan kumpikin..

        Annatko rakas meille sen hetken 🙏🏿💝💖mä olisin maailman onnellisin jos saisin olla sun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatko rakas meille sen hetken 🙏🏿💝💖mä olisin maailman onnellisin jos saisin olla sun kanssa.

        No mitä siinä meidän hetkessä tapahtuu? Yksi hetkikö riittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä siinä meidän hetkessä tapahtuu? Yksi hetkikö riittää?

        Ei tietenkään riitä yksi hetki meille mutta jos se ei ole joissakin paikoissa mahdollista että saadaan olla yhdessä niin paljon kuin halutaan nii kyllähän mä olen iloinen, onnellinen ja kiitollinen jokaisesta sekunnista jonka saan viettää sun kanssa vaikka ei oltaisi sillein mutta kyllähän me ollaan sillein aina kun se on siellä mahdollista minä en koskaan sano sinulle ei. Olen aina valmis niihin hetkiin sun kanssa ja haluan että nautit niistä meidän hetkistä täysillä. Mä rakastan sinua ja haluan sen myös näyttää sinulle että rakkauteni sinuun on aitoa ja pysyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään riitä yksi hetki meille mutta jos se ei ole joissakin paikoissa mahdollista että saadaan olla yhdessä niin paljon kuin halutaan nii kyllähän mä olen iloinen, onnellinen ja kiitollinen jokaisesta sekunnista jonka saan viettää sun kanssa vaikka ei oltaisi sillein mutta kyllähän me ollaan sillein aina kun se on siellä mahdollista minä en koskaan sano sinulle ei. Olen aina valmis niihin hetkiin sun kanssa ja haluan että nautit niistä meidän hetkistä täysillä. Mä rakastan sinua ja haluan sen myös näyttää sinulle että rakkauteni sinuun on aitoa ja pysyvää.

        No missä näen sinut..mistä tunnen sinut..milloin näen sinut..jutella siis haluat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missä näen sinut..mistä tunnen sinut..milloin näen sinut..jutella siis haluat..

        Haluan tietenkin muutakin kuin vain jutella mutta jos esimerkiksi olet jossain missä emme saa olla kahdestaan nii tietenkin mä ymmärrän että jos eivät heti anna meille mahdollisuutta olla kahdestaan juuri sen takia ehdotin avioliittoa ettei kukaan pääse estää meitä kun joissain tilanteissa täytyy olla joko perheen jäsen tai sitten yhteinen osoite ennen kuin on mennyt jonnekin paikkaan kun jälki käteen vaikka olisi yhteinen osoite papereissa nii se ei riitä kun se on jälki käteen tehty osoitteen muutos jolloin meidän ainut vaihtoehto on avioliitto enhän minäkään mitää papereita liitosta haluis kun meillä on oikeesti muutenkin aito pysyvä rakkaus suhde ilman mitää papereita mutta pelkkä tunteet eivät ole peruste että saadaan niitä hetkiä yhdessä. Ja sitä ennen täytyy olla niitä tavallisia käyntejä jotta suhteen vakavuus on näkynyt heille ennen kuin niitä meidän hetkiä edes harkitsevat. Nyt tiedät että olen oikeasti tosissani sun kanssa kun olen valmis jopa avioliittoon papereissa sun kanssa. Kirkossa en saa mennä mutta maistraatti on ihan sama kuka ne paperit kirjoittaa kunhan saadaan rakastella kunnolla ja paljon. Rakastan sinua ludem


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tietenkin muutakin kuin vain jutella mutta jos esimerkiksi olet jossain missä emme saa olla kahdestaan nii tietenkin mä ymmärrän että jos eivät heti anna meille mahdollisuutta olla kahdestaan juuri sen takia ehdotin avioliittoa ettei kukaan pääse estää meitä kun joissain tilanteissa täytyy olla joko perheen jäsen tai sitten yhteinen osoite ennen kuin on mennyt jonnekin paikkaan kun jälki käteen vaikka olisi yhteinen osoite papereissa nii se ei riitä kun se on jälki käteen tehty osoitteen muutos jolloin meidän ainut vaihtoehto on avioliitto enhän minäkään mitää papereita liitosta haluis kun meillä on oikeesti muutenkin aito pysyvä rakkaus suhde ilman mitää papereita mutta pelkkä tunteet eivät ole peruste että saadaan niitä hetkiä yhdessä. Ja sitä ennen täytyy olla niitä tavallisia käyntejä jotta suhteen vakavuus on näkynyt heille ennen kuin niitä meidän hetkiä edes harkitsevat. Nyt tiedät että olen oikeasti tosissani sun kanssa kun olen valmis jopa avioliittoon papereissa sun kanssa. Kirkossa en saa mennä mutta maistraatti on ihan sama kuka ne paperit kirjoittaa kunhan saadaan rakastella kunnolla ja paljon. Rakastan sinua ludem

        Ootko sä linnassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä linnassa?

        On niitä muitakin paikkoja joissa on rajoitettu vierailut kuin vankila mutta mitä se muille kuuluu missä me tehdään sitä. Meidän suhde tai muutkaan asiat eivät kuulu muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä muitakin paikkoja joissa on rajoitettu vierailut kuin vankila mutta mitä se muille kuuluu missä me tehdään sitä. Meidän suhde tai muutkaan asiat eivät kuulu muille.

        Ootko jossain hoitolaitoksessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko jossain hoitolaitoksessa?

        Mitä väliä sillä on onko kukaan vankilassa tai jossain muussa laitoksessa kunhan ei kenenkään muun vieressä nukkumassa. Minä en koskaan arvostele tai tuomitse kenenkään muun tekemistä joten en ole niin ahdasmielinen enkä niin kokematon elämässä etten tiedä noita paikkoja mutta eihän mikää paikka tee ihmistä huonommaksi vaan jokainen kokemus vahvistaa ihmistä ja jos ei anna kenenkään mielipiteiden vaikuttaa niin ei silloin mikää paikka ole ahdistava olla tai käydä. Asenne pitää säilyttää aina vaikka muut ympärillä olis ahdas mielisiä tai muita parempia olevinaan. Loppujenlopuksi kukaan ei voi koskaan sanoa että mä en ainakaan joudu ikinä vankilaan tai muuhun laitokseen elämän tilanteet kun muuttuu nii ei edes presidentti ole niin hyvä ettei koskaan voi sanoa ettei ikinä joudu noihin paikkoihin. Itse jos olisin nii en mä välittäisi muiden asenteista tai muista mielipiteistä. Ja ottaisin loman kannalta. Jos mun puoliso olisi jossain nii en mä jättäisi häntä sinne päinvastoin mä hakisin mun rakkaan pois mun viereen.


    • Anonyymi

      🤔🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan asian vierestä pohdin onko toi äsken kirjoitettu anonyymi kommentti tursaksen 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭ihan vaan sivusta seuraan että kuka on niin yksinkertainen ettei tajunnut että palstan anonyymi viestit tunnistetaan helposti 😂🤣🤣🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭

      • Ja Kaisa varmaan voi ihmetellä asian vierestä ihan muita ketjuja sinulla tuskin on taipumusta mustasukkaisuuteen kun ei ole mitään pysyvää suhdetta ollutkaan joten ihan vaan sivusta huomautan että mene hihittää johonkin muuhun ketjuun. Tämä aihe on niille jotka eivät kehtaa myöntää riitojen alkuperää.


    • Olen niin vähän mustasukkainen, että se on joskus sekoitettu välinpitämättömyyteen.

      Kyllä tietysti pidän omistani huolta, oli kyse naisesta, koirasta tai autosta.

      Heti alussa pitää tehdä selväksi, että mikä on parisuhteessa sallittu ja mikä ei.

      Jos on sallittu vaikkapa tanssi vieraan kanssa, niin siitä en rupea olemaan mustasukkainen. Jos kumppani vaikkapa suutelee toista, voin olla vihainen, että sääntöjä on rikottu, mutta en mustasukkainen samalla tavalla, jos on sovittu, ettei plteta tupakkaa, mutta toinen polttaa.

      • Anonyymi

        Joo tietenkin sovitut asiat on pidettävä ja se tupakka jää joka tapauksessa minulta ainakin pois. En voi edes itse sietää tupakkaa joten lopettaminen ei ole vaikea jos on vähemmän stressiä kuin nyt olen ennenkin päässyt ja pääsen nyttenki mutta liika stressi on nyt mulle sen verran liikaa etten voi enempää ottaa paineita mistään tupakan lopetuksessa. Mutta heti kun saan sen varmuuden meistä nii voin lopettaa vaikka heti. Ja päihteitä en käytä enkä muutenkaan ole ihminen joka pettää suhteessa tai ylipäätään ei pysy lupauksissa. Minä hyväksyn kaikki mitä ehdotat ja en vaadi kuin sen ettet ole muiden kanssa sillein
        .. Ja en koskaan säikähdä mitäää tilanteita joten oli tilanne mikä tahansa niin minä en lähde kulumallakaan. Olen aina sinun


    • Anonyymi

      Se on vähän liikaa, jos pitää luopua kaikista muista ihmissuhteista, siis ystävistä.
      Sopiva määrä mustasukkaisuutta on kuitenkin ok, kertoo välittämisestä.

    • Anonyymi

      APUVA !!

    • Anonyymi

      tavallisesti en ole mustis. silloin kun havaitsen että mun aikaa kulutetaan punomalla seittejä ja mulle yksinoikeudella tarkoitettuja välineitä jaellaan mun selän takana niin kyllä. mä olen hieman ööööö vaativa tietyissä asioissa enkä tykkää etten saa pitää rajatonta välineidenkäyttöoikeutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe