Kristityt! Miten sille abortoidulle "ihmistaimenelle" todella käy?

Nyt on liikkeellä kahta täysin ristiriitaista, mutta silti Pyhän Hengen jakamaa tietoa abortoitujen alkioiden kohtalosta. Mikä on varma totuus?

Yleisemmän totuuden mukaan alkio pääsee suoraan Taivaaseen, kun taas muut teon osalliset joutuvat Helvettiin, elleivät tee parannusta ja kadu kammottavia syntejään.

Juuri saadun uudemman totuuden mukaan taas ilman Jeesuksen tuntemista ei voi päästä Hänen luokseen, joten alkiot eivät missään tapauksessa sinkoudu pikavauhtia Taivaaseen aikuisiksi muuttumaan. Mitä niille sitten tapahtuu, se jäi epäselväksi.

Mikä siis on noiden "ihmistaimenten" kohtalosta se lopullinen totuus, jota ei enää tarvitse muuttaa?

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä arvotaan, miten pikkuveitikan käy. En ole varma, jotenka odottelemme uskovien selitystä.

    • Anonyymi

      Sitä emme valitettavasti tiedä mutta sen tiedämme että abortoidut vauvat pannaan "lopettamisen" jälkeen sairaalan biojäteroskikseen. ja abortin kannattajat pyyhkivät tyytyväisinä suunsa...

      Ainakin se heille tapahtuu.

      • "Abortin kannattajat" ovat teidän "vastustajien" vastustuksesta huolimatta saaneet aborttiluvut jatkuvaan laskuun ja sikiöabortit vain kolmeen prosenttiin kaikista. Hienoa kehitystä!


    • Anonyymi

      Edelleenkään Taivasten valtakuntaan käydään vain Jeesuksen kautta. Jos et tunne Jeesusta et Taivasten valtakuntaan pääse. Tätä päivänselvää Pyhässä Raamatussa olevaa Jeesuksen opetusta ei kukaan kristitty kiellä.

      Joh. 14:
      6 Jeesus vastasi: Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. 7 Jos te tunnette minut, opitte tuntemaan myös minun Isäni. Te tunnette hänet jo nyt, olettehan nähneet hänet.

      Elämän tehtävä on oppia tuntemaan Jeesus. Tämä on päivänselvä asia. Joten kysyn sinulta: missä vaiheessa se syntymätön lapsi on kuullut Evankeliumin ja oppinut tuntemaan Jeesuksen?

      • Anonyymi

        Eli ne sikiöt jotka jumala itse on abortoinut joutuvat helvettiin. Aika julma jumala :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ne sikiöt jotka jumala itse on abortoinut joutuvat helvettiin. Aika julma jumala :(

        Jumala ei abortoi ketään. Jos hän ei halua jonkun syntyvän Hän ei anna tämän hedelmöittyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ne sikiöt jotka jumala itse on abortoinut joutuvat helvettiin. Aika julma jumala :(

        Eivät mene helvettiin vaan tuonelaan. Vasta viimeisellä tuomiolla elämän kirjassa olemattomat paiskataan tuliseen järveen. Onko tämä tosiaan muka näin vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei abortoi ketään. Jos hän ei halua jonkun syntyvän Hän ei anna tämän hedelmöittyä.

        Eli se on abortti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät mene helvettiin vaan tuonelaan. Vasta viimeisellä tuomiolla elämän kirjassa olemattomat paiskataan tuliseen järveen. Onko tämä tosiaan muka näin vaikeaa?

        Mitä sitten mitä kautta sinne helvettiin sinäkin menet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten mitä kautta sinne helvettiin sinäkin menet?

        Ihan sama reitille kunhan ei päädy lahkolaisten kanssa samaan paikkaan.


    • Anonyymi

      Kuinka joku ihminen voi olla niin pimeä ja kylmä että tappaa vielä syntymättömän mutta jo alkunsa saaneen ja elävän ihmislapsen tai edes kanttaa sellaista.

      Sellaisen ihmisen sydän on pelkkää kylmyyttä. Voi sellaista enää edes kutsua ihmiseksi?

      • Anonyymi

        Raamattu sanoo, että ihmiset tuomitaan tekojensa mukaan eikä sen mukaan mitä vanhemmat tai kummit ovat hänelle tehneet, ja koska sikiöllä ei ole vielä minkäänlaisia tekoja, häntä ei tuomita.
        Hän menee Jumalan luo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu sanoo, että ihmiset tuomitaan tekojensa mukaan eikä sen mukaan mitä vanhemmat tai kummit ovat hänelle tehneet, ja koska sikiöllä ei ole vielä minkäänlaisia tekoja, häntä ei tuomita.
        Hän menee Jumalan luo.

        Jokaista, siis aivan jokaista ihmistä painaa perisynti. Vain ja ainostaan Jeesus voi pelastaa perisynnin taakalta. Siksi elämän tehtävä on oppia tuntemaan Jeesus Kristus. Isän luo kuljetaan vain ja ainostaan Jeesuksen kautta, ei siis teoilla tai tekemättömyydellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaista, siis aivan jokaista ihmistä painaa perisynti. Vain ja ainostaan Jeesus voi pelastaa perisynnin taakalta. Siksi elämän tehtävä on oppia tuntemaan Jeesus Kristus. Isän luo kuljetaan vain ja ainostaan Jeesuksen kautta, ei siis teoilla tai tekemättömyydellä.

        Jos ihminen olisi tajuissaan niin kuulostaa aivan kauhealta tuo: "elämän tehtävä on oppia tuntemaan Jeesus", sillä näemme tuosta sanasta miten kauas olemme ihmiskuntana perisynnin tähden ajautuneet. Olemme kuin jonkin eläimen poikaset jotka syntyvät yksinään korpeen kylmälle routaiselle maaperälle, itsekin pilallisina syntymäperintömme tähden. Siitä elämämme lähtee, tämä synkeä korpivaellus joka parhaimmillaankin on vähä ja kurja niinkuin Jaakob sanoi Faaraolle:

        " vähä ja paha on minun elämäni aika ja ei ulotu minun isäini kulkemisen aikaan." (1. Moos. 47:9)

        Meidän elämämme tärkein asia ei todellakaan ole rikkauksien/menestyksen/ihmissuosion haaliminen vaan että löytäisimme tien takaisin Taivaallisen Isän kotiin, Jeesuksen luo! Silloin ja vain silloin elämällämme on täyttynyt tarkoitus eikä kallista armon aikaa heitetä hukkaan.

        Vanha Vähäkatkismuksen kristinoppikin sanoi että elämämme kallein asia on Jumalan lapseksi pääseminen.


      • Anonyymi

        Älä hihhuloi siellä. Asiasta määrää laki raskauden keskeytyksestä, ihan riippumatta hihhuleiden kannasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu sanoo, että ihmiset tuomitaan tekojensa mukaan eikä sen mukaan mitä vanhemmat tai kummit ovat hänelle tehneet, ja koska sikiöllä ei ole vielä minkäänlaisia tekoja, häntä ei tuomita.
        Hän menee Jumalan luo.

        Eli uskovaiset voisivat varmistaa jälkikasvunsa taivaaseen pääsyn abortoimalla heidät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli uskovaiset voisivat varmistaa jälkikasvunsa taivaaseen pääsyn abortoimalla heidät?

        Joutuen samalla itse helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutuen samalla itse helvettiin.

        Tämähän olisi loistava näyte siitä miten paljon vanhemmat rakastavat lastaan. Uhrautuvat itse että lapsi pääsisi taivaaseen. Mikä on sen suurempi rakkauden osoitus vanhemmilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutuen samalla itse helvettiin.

        Sehän on hyvä teko, kun taivaaseen saattaa paljon väkeä.


    • Anonyymi

      Fatalisminismi on aina pahasta RR

    • Anonyymi

      minä jälkiabortoin kaikki valehtelijat tältä planeetalta

      • Anonyymi

        Oikein.


    • Anonyymi

      Jokaista syntynyttä kohden on useita keskenmenoja.

      Helvetti on täynnä keskenmenneitä ihmisalkioita. Jos perisynti koskee myös niitä?
      Koskeeko?

    • Anonyymi

      onneksi löytyy totuutta kymmeniä viestien väleissä
      Se abortointi on aika mietoa, ennalta ehkäisyä siis tulevien tapahtumien .

      • Anonyymi

        Mitenkähän voisi abortoida ajoissa rikoksiin syyllistyvät, ehkä tulevaisuudessa.


    • Anonyymi

      Kruisen tomppa ehkä tietää jotain

      • Anonyymi

        Eikös se syönyt jotain sopimatonta, luuli ilmeisesti saavuttavan ikuisen nuoruuden .


    • Hyvä kysymys mutta taitaa olla niin, että aitouskovakaan ei ole sentään niin sydämetön ole, että Helvettiä osoitteeksi tarjoaisi. Hiukan on jäljellä moraalia ja oikeudentuntoa.

    • Anonyymi

      Ehkä sielu ei ole vielä siinä vaiheessa asettunut sikiöön.

    • Anonyymi

      Taimen on kala. Ja ihminen on ihminen. Ihmistaimen on siis ihmisen ja kalan yhdistelmä.

      Yrittäisitte edes...

      • Näin on. Aitouskovaiset lanseerasivat ihmistaimen-sanan viime kesänä monessa viestissään. Kumma kyllä he tarkoittivat sillä lajimme alkiota.

        Heitä kannattaa tietysti puhutella heidän omalla käsitteistöllään.


    • Anonyymi

      Näistä sikiöistä valmistettiin Trumpille koronalääkettä. Tais seurata kirous mukana?

    • Anonyymi

      Kaikki viattomat lapset, jopa hvyin varhaisessa vaiheessa kuolleet, pääsevät tietysti taivaan kirkkauteen. He kasvavat siellä elävinä sieluina Jumalan rakkaudellisessa huolenpidossa. Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe