suuntaan koko ajan. Eikö näillä toimittajatyttösillä ole omissa kahvipöydissään aikaa jutustellla ....mitä nyt äskenkin tuli.
Tuo Pohjanmaan radio muuttuu flataasempahan
10
68
Vastaukset
- Anonyymi
missä se kuuluu kun oon joskus autos surffaillu kanavia eikä oo koskaan topannu..en toki ajele kun pääteitä
- Anonyymi
Nyt olet oikeassa. Ja uusintoja aamusta iltaan.
- Anonyymi
Onko ne aiva fletarehia ja kroppaa porottaa niin saateristi
- Anonyymi
itse olen joskus asunut etelä-pohjanmaalla mutta on kyllä moni sanonta täysin mennyt ohi,eipä tuo haittaa. nyt olen seinäjoella töissä niillä on kanssa joitain ihan omia muutamia mitä ei muualla ole. no kohta lähden kotia kohtia ja kaikki unohtuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse olen joskus asunut etelä-pohjanmaalla mutta on kyllä moni sanonta täysin mennyt ohi,eipä tuo haittaa. nyt olen seinäjoella töissä niillä on kanssa joitain ihan omia muutamia mitä ei muualla ole. no kohta lähden kotia kohtia ja kaikki unohtuu
Nyt täällä sataa räntää aiva laureehinsa
Trenkääkö sitä ny siltä nuan soiluta?
- Anonyymi
ristus kun jäi puukkoo erelliseen rumiiiseen
- Anonyymi
Koska on Yleltä irtisanottu saamattomuuren takia?
- Anonyymi
Ei se haetaan taksilla takaasin kuntoutuksista sä oot aiva tarpeeksi sekaasin meille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se haetaan taksilla takaasin kuntoutuksista sä oot aiva tarpeeksi sekaasin meille
on se hienoa että yli puolet etelä-pohjanmaan murresanoista on ruotsalaista perua,,,jääny ajoilta kun on palveltu herrakansaa.....hah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802230- 1751851
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701722Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101538Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261494- 1091250
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1671114Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää148962Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58955