Hei!
Eli mistä tiedän tunnistan? Olen muutenkin kärsinyt peräaukon vaivoista, pukamista ja haavaumasta paraikaa. Mietin vaan et voiko tähä päälle oikesti tulla joku mato tartunta :(
Kutinaa on ollut välillä ja joskus kun olen katsonut peilillä takapuolta olen nähnyt yhden jonkun valkoisen "jutun" ja alle 1mm. En erota mikä se on, on niin pieni. Se ei ole ollut siinä peräaukolla vaan enemmän sivussa.
Mulla on kerran ollut matoja mutta se oli todella selkeä ja olivat juurikin niitä langan pätkän näkösiä.
Tulen hulluksi tämän asian kanssa. Liikaa terveyshuolia.
Ahdistaa kun minulla on pieni vauva, 3kk . Hänen kakassaan en ole mitään nähnyt. Olenkohan vain neuroottinen? Miten voin varmistaa onko minulla matoja vai ei?
Mistä tiedän että minulla on kihomatoja?
Anonyymi
0
92
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371323- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67845- 60651
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33541- 30533
- 39507
- 63503
- 16487