Jeesus niin sanoi, älkää minua syyttäkö.
Vai tuletteko räyhäämään? Siitä vain.
Te jotka hautajaisissa käytte, olette kuolleita
10
51
Vastaukset
Ette seuraa Elämää vaan kuolemaa.
Meissä siis ero.- Anonyymi
Et kai ole itse käynyt hautajaisissa. Sinne mennään tapaamaan elossa olevia. Olet ymmärtänyt väärin Jeesuksen sanat.
En faijani eli viimeisimmissä.
Kuolleet hautaavat kuolleensa.
Olet käynyt tapaamassa siellä kuolleita kuten itsekin olet.
Kierolla voit vaan esillä on.- Anonyymi
AnarkistiApostoli kirjoitti:
En faijani eli viimeisimmissä.
Kuolleet hautaavat kuolleensa.
Olet käynyt tapaamassa siellä kuolleita kuten itsekin olet.
Kierolla voit vaan esillä on.Oliko faijasi alkoholisti vai narkkari ?
Anonyymi kirjoitti:
Oliko faijasi alkoholisti vai narkkari ?
Oli lopulta n. 40 vuotta raittiina alkosta, itse en nähnyt hänen juovan.
Kuinka niin?
Sekö helpottaa asioiden käsittelyä puoleltasi?- Anonyymi
AnarkistiApostoli kirjoitti:
Oli lopulta n. 40 vuotta raittiina alkosta, itse en nähnyt hänen juovan.
Kuinka niin?
Sekö helpottaa asioiden käsittelyä puoleltasi?Kunnioita isääsi ja äitiäisi. Se on ainoa käsky, jota seuraa siunaus. Minun ei onneksi tarvitse sinun ongelmiasi käsitellä.:)
Anonyymi kirjoitti:
Kunnioita isääsi ja äitiäisi. Se on ainoa käsky, jota seuraa siunaus. Minun ei onneksi tarvitse sinun ongelmiasi käsitellä.:)
Kuka onkaan isäsi? 😇
- Anonyymi
Elävät lapsena kastetut ovat kuolleiksi merkattuja, risti otsassa joten siinä ilmeisesti Jeesuksen antaman tiedon ydin sillä Hän ei ole käskenyt kastaa ketään; lapsiakaan, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne laittomuuden jäseniksi.
- Anonyymi
Anarkistilla on teinipoikien jutut. Jeesus ei tietenkään kieltänyt maallisia velvollisuuksia. Jeesus puhui erilaisilla vertauksilla prioriteeteista: "etsikää ensin Jumalan valtakuntaa..... ja sen ohessa teille kaikki muukin annetaan!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291869Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631639- 1501237
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121071
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51019- 2851005
- 82991