Onko tosiaan niin, että kaupunginjohtaja ei maksa veroja autosta. Miksi meidän muiden sitten täytyy maksaa? Onko kuntasektorilla eri säännöt kuin yksityisellä? Omat kulut verotuksessa noin 809 euroa kuukaudessa.
Leasing autoilu
10
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulu maksaa kun ajaa vaan kaupungin ajoja.
- Anonyymi
Kyllä. Eikös se valtuutettu Niemistö (kesk), jonka vaimo on henkilöstöjohtaja kaupungissa, sanonu että palkka ym ei kuulu valtuustolle vaan hallitukselle. Erikoinen näkemys kun valtuusto on hallituksen yläpuolella.
- Anonyymi
Niemistö tuntuukin olevan vaimon palkan perässä, sehän nousee myös samassa suhteessa kun pääjohtajan. Epärehellisen oloinen valtuutettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niemistö tuntuukin olevan vaimon palkan perässä, sehän nousee myös samassa suhteessa kun pääjohtajan. Epärehellisen oloinen valtuutettu.
Monien palkkoja nostettu mm hallinto johtajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niemistö tuntuukin olevan vaimon palkan perässä, sehän nousee myös samassa suhteessa kun pääjohtajan. Epärehellisen oloinen valtuutettu.
Sairaita nämä kuviot jossa mies on valtuutettu ja vaimo viranomainen. Jompikumpi on esteellinen, mutta molemmat pokkana hoitavat omia asioitaan muka kuntalaisten parhaaksi.
- Anonyymi
Tässä pitää ajatella kuin paperiliiton johtaja Jouko Ahonen kun hän maan hirveimmässä lamassa pysäytti paperitehtaat pariksi kuukaudeksi. "TÄSSÄ MAASSA PITÄÄ OLLA EDES YKSI RYHMÄ JOLLA MENEE HYVIN" hän loihe lausumaan suorassa lähetyksessä tv uutisissa.
Maassa oli yli puoli miljoona työtöntä ja herra julisti historian kalleimman lakon, että paperimiehet saisivat lisää palkkaa.
Siitä lähtien paperitehtaita on siirretty ulkomaille ja loput lakkautettu.
Ylensyönyt sai lopulta lähteä puolustettuaan eläkevakuutusyhtiö Varman toinitusjohtajan miljoonapalkkaa.
Ukko kiistää potkut, vaikka joutui lähtemään siltä seisomalta.
Hän olisi tässä jutussa hyvä sovittelija, viis kustannuksista, joku muu maksaa aina. - Anonyymi
Taitaa johtoryhmän palkat nousta neuvola työntekijän palkan verran Kortesjärvi kiittää Jaksaa taas!
- Anonyymi
Niemistö hyvä mies mutta ei ole kuultu kritiikin sanaa vaikka monta kertaa olisi ollut ollut aihetta. Virkamiesohdon ympärille rakennettu samanmielisten kerho joita palkitaan palkankorotuksin ja ties millä muulla tavoin. Samanmieliset poliitikot hoitavat asioita tahollaan. Jos joku on eri mieltä aletaan henkilöön käyvä arvostelu välittömästi.
Tuttu toimintamalli yhdestä pohjoisesta kaksikielisesrä rannikkokaupungista. Päättyi seurauksin jotka tunnetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niemistö hyvä mies mutta ei ole kuultu kritiikin sanaa vaikka monta kertaa olisi ollut ollut aihetta. Virkamiesohdon ympärille rakennettu samanmielisten kerho joita palkitaan palkankorotuksin ja ties millä muulla tavoin. Samanmieliset poliitikot hoitavat asioita tahollaan. Jos joku on eri mieltä aletaan henkilöön käyvä arvostelu välittömästi.
Tuttu toimintamalli yhdestä pohjoisesta kaksikielisesrä rannikkokaupungista. Päättyi seurauksin jotka tunnetaan.Taidat olla oikeassa, jos joku uskaltaa olla tämän keskustalaisen eliitin kanssa eri mieltä, niin hänelle on ongelmia tiedossa. Valitettavaa, että tilanne kehittynyt näin pahaksi ja eriarvoisuus rehottaa kunnassamme.
- Anonyymi
Eikös aloittaja ollut kiinnostunut verotuksesta ,ei Niemistön puheista olkoon vaalit tulossa tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581