Leasing autoilu

Anonyymi

Onko tosiaan niin, että kaupunginjohtaja ei maksa veroja autosta. Miksi meidän muiden sitten täytyy maksaa? Onko kuntasektorilla eri säännöt kuin yksityisellä? Omat kulut verotuksessa noin 809 euroa kuukaudessa.

10

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kuulu maksaa kun ajaa vaan kaupungin ajoja.

    • Anonyymi

      Kyllä. Eikös se valtuutettu Niemistö (kesk), jonka vaimo on henkilöstöjohtaja kaupungissa, sanonu että palkka ym ei kuulu valtuustolle vaan hallitukselle. Erikoinen näkemys kun valtuusto on hallituksen yläpuolella.

      • Anonyymi

        Niemistö tuntuukin olevan vaimon palkan perässä, sehän nousee myös samassa suhteessa kun pääjohtajan. Epärehellisen oloinen valtuutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niemistö tuntuukin olevan vaimon palkan perässä, sehän nousee myös samassa suhteessa kun pääjohtajan. Epärehellisen oloinen valtuutettu.

        Monien palkkoja nostettu mm hallinto johtajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niemistö tuntuukin olevan vaimon palkan perässä, sehän nousee myös samassa suhteessa kun pääjohtajan. Epärehellisen oloinen valtuutettu.

        Sairaita nämä kuviot jossa mies on valtuutettu ja vaimo viranomainen. Jompikumpi on esteellinen, mutta molemmat pokkana hoitavat omia asioitaan muka kuntalaisten parhaaksi.


    • Anonyymi

      Tässä pitää ajatella kuin paperiliiton johtaja Jouko Ahonen kun hän maan hirveimmässä lamassa pysäytti paperitehtaat pariksi kuukaudeksi. "TÄSSÄ MAASSA PITÄÄ OLLA EDES YKSI RYHMÄ JOLLA MENEE HYVIN" hän loihe lausumaan suorassa lähetyksessä tv uutisissa.
      Maassa oli yli puoli miljoona työtöntä ja herra julisti historian kalleimman lakon, että paperimiehet saisivat lisää palkkaa.
      Siitä lähtien paperitehtaita on siirretty ulkomaille ja loput lakkautettu.

      Ylensyönyt sai lopulta lähteä puolustettuaan eläkevakuutusyhtiö Varman toinitusjohtajan miljoonapalkkaa.
      Ukko kiistää potkut, vaikka joutui lähtemään siltä seisomalta.

      Hän olisi tässä jutussa hyvä sovittelija, viis kustannuksista, joku muu maksaa aina.

    • Anonyymi

      Taitaa johtoryhmän palkat nousta neuvola työntekijän palkan verran Kortesjärvi kiittää Jaksaa taas!

      • Anonyymi

        Niemistö hyvä mies mutta ei ole kuultu kritiikin sanaa vaikka monta kertaa olisi ollut ollut aihetta. Virkamiesohdon ympärille rakennettu samanmielisten kerho joita palkitaan palkankorotuksin ja ties millä muulla tavoin. Samanmieliset poliitikot hoitavat asioita tahollaan. Jos joku on eri mieltä aletaan henkilöön käyvä arvostelu välittömästi.

        Tuttu toimintamalli yhdestä pohjoisesta kaksikielisesrä rannikkokaupungista. Päättyi seurauksin jotka tunnetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niemistö hyvä mies mutta ei ole kuultu kritiikin sanaa vaikka monta kertaa olisi ollut ollut aihetta. Virkamiesohdon ympärille rakennettu samanmielisten kerho joita palkitaan palkankorotuksin ja ties millä muulla tavoin. Samanmieliset poliitikot hoitavat asioita tahollaan. Jos joku on eri mieltä aletaan henkilöön käyvä arvostelu välittömästi.

        Tuttu toimintamalli yhdestä pohjoisesta kaksikielisesrä rannikkokaupungista. Päättyi seurauksin jotka tunnetaan.

        Taidat olla oikeassa, jos joku uskaltaa olla tämän keskustalaisen eliitin kanssa eri mieltä, niin hänelle on ongelmia tiedossa. Valitettavaa, että tilanne kehittynyt näin pahaksi ja eriarvoisuus rehottaa kunnassamme.


    • Anonyymi

      Eikös aloittaja ollut kiinnostunut verotuksesta ,ei Niemistön puheista olkoon vaalit tulossa tai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe