Kelpaako naisille pienimunanen kaljamahainen mies?
Kelpaako naisille?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tai se Hunksi katkaravulla?
- Anonyymi
Mulle kelpaa
- Anonyymi
Ei näytä kelpaavan.
- Anonyymi
Aika näyttää kiinnostuuko enää kenestäkään sillä tavalla, että haluaisi olla parisuhteessa. Oma makuni on sellainen itseäni selvästi pidempi mies, mutta ei kuitenkaaa mikään kauhean pitkä ja vatsaa saa olla jonkin verran ja tietenkin mukava luonteinen.
- Anonyymi
No ei näytä kelpaavan. Olen pitkä mies.. pieni munanen vähän kaljamahaa.. naista en saa.
- Anonyymi
Olet itsekin vatsakas siksi miehen iso maha ei haittaa näin se menee.
- Anonyymi
Naiset vain etsii täydellistä prinssiä ja tuskin semmoista saavat. Afla jännämies saa naiset.
- Anonyymi
Pieni maha on ihan ookoo, eikä munan kokokaan ole se ihan ykköasia, mutta luonteella on on paljon merkitystä. Ei jaksa sellaista perässä vedettävää, kun sellaista on jo kokemusta ja on tiedossa että jaksa enää sellaista miestä.
- Anonyymi
ettei jaksa
- Anonyymi
Miehen näkökulma tähän. Riippuu enemmän muista ominaisuuksista. On mahaa muttei munaa. Silti on naisia riittänyt. Toki aina yksi kerrallaan. Ehkä syynä on se, että olen suht hyvätapainen ja -tuloinen. Eikä komea naamataulukaan varmasti ole haitaksi..
- Anonyymi
Naisille kelpaa jännämies. Lihava kiltti ätmie i kelpaa koska ätmie ei juo viinaa.
- Anonyymi
Mulle kelpaa. Mä tykkään massiivisemmista miehistä. Eikä sen koolla väliä vaan mitä sillä tekee. Mutta miehekäs pitää kyllä olla.
- Anonyymi
Monimutkainen kysymys.
Kumpikaan noista ei ole varsinaisesti positiivinen ominaisuus, mutta ei myöskään ehdottoman hulkäävä ominaisuus. Riippuu siitä saako nuo jotenkin kompensoitoa.
Esimerkiksi pienimunaisuus ... petipuuhissa hommat voi hoitaa muutenkin, jos mies on halukas tekemään sen ja osaa. Sittennon tietysti sekin, että kuinka iso ongelma munan koko on miehelle itselleen. Itsetunto-ongelmat ovat vaikea juttu ja ne voivat käydä parisuhteessa tosi raskaaksi taakaksi. Ne voivat aiheuttaa epäilyksi, katkeruutta, mustasukkaisuutta, jne. Jatkuva huonon itsetunnon buustaaminen ja vakuuttelu voi olla liian rankkaa kumppanille.
Sitten tuo kaljamaha. Aika moni kaljamahainen mies on parisuhteessa. Itselleni mahakkuus ei ole kauhea ongelma, mutta kaljamaha olisi. Jos se maha on oikeasti kaljasta peräisin, niin ei kiitos. En huoli kaljan kittaajaa. Tosi se iso maha ja sen mukanaan tuomat terveysriskit myös mietityttäisivät. Yrittäisin ihan varmasti jutella miehen kanssa, että voitaisiiko keksiä jotain keinoja vähän pienentää sitä masua. Kun ei se keskivartalolihavuus niin terveellisyä ole ja miehen oma olokin olisi varmasti mukavampi vähän kevyempänä. - Anonyymi
En silti saa naista vaikka olen ihan kivan näköinen.. naisille ei vain mikään kelpaa.
ei kelpaa.. ei tosissaan vaan riippuu miehestä.
mutta eihän miehillekään kelpaa pienitissinen, tavis nainen, ei kaunis.
tavikset eivät ole haluttuja kummankaan sukupuolen edustajissa olen huomannut ja miehet myös valittaa että jännämiehet vie naiset, saattaa osin pitää paikkaansakin.- Anonyymi
Kelpaa pienitissinen tavis. En ole koskaan tykännyt isoista tisseistä mutta persoona se kuitenkin tärkeintä.
- Anonyymi
Munan koolla nyt ei ole merkitystä, jos sitä osaa käyttää. Eikä se vatsakaan haittaa, jos ei nyt ihan parin metrin vyötärönympärys ole.
Korvien välissä on hyvä olla muutama aivosolu, se kuitenkin tärkeintä! - Anonyymi
Tuntuu kelpaavan kun lovvoo on sen verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272243Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251677Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631147