Onko muilla kokemuksia kyseisestä paskapuulaakista? Jos ei niin elkää ainakaan hankkiko. Viilaa linssiin minkä kerkee, ite en jatkossa kusekkaan kyseiseen virmaan päin! Tuli kahdet kaupat samallakertaa, ensimmäiset ja viimeset.
Autohara/savannaunion oy
18
9009
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä meni pieleen?
ms-auto toinen samaa laatua oleva ja tuolla asiakkaan kokemuksia
voy-891.com- Anonyymi
Miksei tämä VOY tyyppi sitten kirjoita tarinaansa
--Episodi II – Korjaamokierre sivullensa? Anonyymi kirjoitti:
Miksei tämä VOY tyyppi sitten kirjoita tarinaansa
--Episodi II – Korjaamokierre sivullensa?Tulee tulee kunhan tuo oikolukija korjaa pahimmat kirjoitusvirheet.
- Anonyymi
Samanlaista kokemusta löytyy. Erittäin varovainen kannattaa tämän liikkeen kanssa olla! Paljon on vastaavia liikkeitä joissa homma oikeesti toimii, mutta täällä ei toimi.
- Anonyymi
Joo ei kannata tähän firmaan päin katsoakkaa
- Anonyymi
Asiakaspalvelu erittäin huonoa ja törkeää!
- Anonyymi
Baltian autoja kolarihistorialla. Myyjä ei enää vastaa, jos autoon tulee joku vika ja yrittää saada häneltä apua korjauksiin. Ilmoitusten tiedot eivät täsmää.
- Anonyymi
Kolme autoa ostanut autoharalta ja en voi kyllä kun suositella.Erittäin mutkatonta ja helppoa palvelua👍👍
- Anonyymi
et ole tainnut selvittää yhdenkään auton historiaa?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et ole tainnut selvittää yhdenkään auton historiaa?🤔
Molemmista👍
- Anonyymi
Autoharalta ostanu pyörän ei kyllä mitään vikaa ole ollut. Renkaat ja akku uusittu eiköhän ne olekin kulutus tavaraa.
- Anonyymi
Tulikos huoltokirja kaupan mukana?
- Anonyymi
No huh, kaveri kiihtyy kyllä itse myös aika nopeesti, vanhan kansan kauppamies, aivan turha tavoitella kauppojen jälkeen,
- Anonyymi
Vetänyt/tää horkkaa..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959