Puolitoista vuotta vasemmistolaista viherhallitusta.
"Väkivaltarikosten määrä kasvanut, teot raaistuneet ja alaikäisten väkivaltainen käytös yleistynyt – kulunut vuosi on ollut synkkä Itä-Uudellamaalla"
Totisesti, sisäministerin kiinnostus on ollut vain ulkomaalaisen joutoväen hankinta Suomeen. Ei kiinnosta kotimaan asiat, paitsi silloin kun voi sättiä poliisia järjestyksenpidosta.
Eikö ihan oikeasti siihen hommaan saa ketään pätevää vaan on pelkästään tuollainen suomalaisvihamielinen mädättäjä?
Katuväkivalta lisääntynyt ja raaistunut
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Edistystä vasemmistolaiselta hallitukselta koviempien tapausten suuntaan.
Corona on kuulema kanssa leviämis vaiheessa myös. Mikä edistys.
Kaikki menee kuolema vaiheeseen, jota ei voida estää, eikä tarkoituskaan ole estää.
näin likka Marin, kova likka ja niinhän sitä pitää ollakin. Tiesiköhän tampereen likasta mitään Stalin käydessään Tampereella, papeilla kun jyllää ne sielunvoimatkin.
kassalikka on kassa likka. - Anonyymi
Ne vaan "oireilee", ei se niin vakavaa ole.
Toisin kuin nettikirjoittelun pitää puuttua rankalla kädellä, poliisit pois kadulta nettiä valvomaan.- Anonyymi
Milloin Suomalaiset alkaa " Vasta oireilla " tuota menoa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Suomalaiset alkaa " Vasta oireilla " tuota menoa ?
Suomalainen oireilu viedään lakitupaan jo ennen kuin se edes alkaa.
- Anonyymi
Omalla kohdalla nuorten minuun kohdistama katuväkivalta on täysin loppunut.
1990 luvulla näiden paikallisten skinien jotka sanoivat olevansa saatanan palvojia väkivalta minua ja perhettäni kohtaan oli tosi törkeää.
Poliisit olisivat voineet ottaa nämä nuoret putkaan, mutta poliisi ei halunnut tehdä mitään
Naapurin portto vitullaan pyöritti pientä kyläpahasta mielensä mukaan.
Kun portto muutti pois loppui myös terrori - Anonyymi
Suomi tarvitsee lisää rosvoja, siitä kiitos vihreille ja vassareille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203