Muita HC-bodareita täällä?
Kun menen salille niin siinä on mielentila sellainen jäätävä. Ilmekään ei saa värähtää ja jos joku sanoo moi niin ei tervehditä. Korkeintaan katsotaan päin ja sen pelokkaasta naamasta saa vaan voimaa.
Eka liike on mulla aina penkki. 60 kiloa, boom boom boom 20 toistoa.
100 kiloa boom boom boom 15 toistoa. 150 kilon kohdalla pitää jo hieman ärjäistä kun sarja loppuu että jaksaa vääntää. 200 kiloa boom boom 2 toistoa.
Salilta on tässä kohtaa loppunut metallinen meteli kun moni on jäänyt vain tuijottamaan. HC-bodaus on sellainen laji että siinä ei heikot pärjää. Pitää olla sellainen tappajan mieli.
HC-bodausta
5
94
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten heräsit.
- Anonyymi
Kateelliset täällä huutaa kun EI ITSE PYSTY.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateelliset täällä huutaa kun EI ITSE PYSTY.
En minä mittään huuda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä mittään huuda.
Turpa kii. Itte aloitan aina hauviskäännöllä. Se on paras lämppäliike. Sitten olkapäät tai ojentajat. Kakkii samat sarjat, eka 40 toistoo ja sit maksimmi 6 toisto ja sit 4 pudotussarjjaa.
Jalkoja teen 2viiikon välein kun muuten kasvaa liian isoiks. Kelleen en moikkaile ja mihinkään en jonottele. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turpa kii. Itte aloitan aina hauviskäännöllä. Se on paras lämppäliike. Sitten olkapäät tai ojentajat. Kakkii samat sarjat, eka 40 toistoo ja sit maksimmi 6 toisto ja sit 4 pudotussarjjaa.
Jalkoja teen 2viiikon välein kun muuten kasvaa liian isoiks. Kelleen en moikkaile ja mihinkään en jonottele.Nyt on oikean miehen puhetta. Mikki Hiiret pitää potkia vittuun edestä että mies pääsee töihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot17717462Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss4710034Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?615917Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463210Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.192907Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252822"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita562692Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling862618- 1381880
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen431870