Vai käykö elämän koulua käynyt mies myös?
Haluatko nainen akateemisen miehen
70
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koulutuksella ei ole merkitystä. Muut asiat ratkaisee.
- Anonyymi
Eli rahaa tienaa muuten eli raha tärkeintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli rahaa tienaa muuten eli raha tärkeintä.
En sitä noin tarkoittanut vaan enemmänkin sitä että luonne ja ihmisen kokonaisuus on tärkeintä. Raha on välttämätön asia mutta ei tod. Tärkein!
- Anonyymi
Pituus tummuus omaisuus
- Anonyymi
Mitä sillä akateemisella tekee jos koulutus on päähän noussut ja rahan perässä vain juoksee. Elämän koulussakin viisastuu.
- Anonyymi
Riippuu täysin siitä; mitä tarkoitat elämän koululla! Jos se on vuosien rötöstelyä ja vankila kierrettä; ei todellakaan kelpaa. Luotto on silloin mennyttä, minun silmissäni.
No onhan se ex-vankikin vapaa mies, mutt mä en ala ns. "vapauden vartijaksi".
Tietyn laiseen työhön ehkä palkkaisin, mutt kumppaniksi en todellakaan.
Työhönkin vain; jos täyttää vähimmäisehdot suoriutua työstä... esim. käyttää koneita joiden kanssa on työskenneltävä. Useimmat miehet osaa ne taidot, auton ajon, traktorin kanssa kyntämisen, bobcatin kanssa työskentelyn, jne.
Eli noilla taidoilla voi jo tehdä töitä vaikka palkkarenkinä pohatalle ja useimmat noista taidoista on hankittu ns. elämän koulussa; ilman yliopistoja.
Kenen sä kuvittelet miehen "titteliä" havittelevan;... "professorska", "pastorska"tai "apteerska", eiköhän ne ole menneen aikapolven arvoja. Se on se ja sama vaikka olis sikalan hoitaja, kunhan käy suihkussa ja vaihtaa vaatteet ennen ruokapöytään istumistaan. Kotivaatteet ja työvaatteet ovat erit, jopa maanvijelijällä. Tai siivoaa itse mutansa ja kuransa lattioilta.
Näin on näreet nähtävä... työttömyyttäkin on jo joka alalla. Ja siihen HALLITUS juuri on pyrkimässä, kausityöllistämiseen, alihankkijoiden avulla... ns. nolla tunneilla.
Jos työttömyys korvauksen saa saman summan, kuin liitossa olevakin... Kuka teistä enää liittomaksuja maksaa? Liitot hajoitetaan/lopetetaan siististi... eikä työläisillä ole enää minkäänlaista omaa etujärjestöään. Paikallis-sopimukset lopettaa myös lakot ja työnantajat sanelee kaikki ehdot. Muutaman vuoden kuluttua ei enää työttömyys korvauksiakaan makseta... ja siihen mennessä valtiokin on jo konkurssissa.
Suomalaisista tulee tulevaisuudessa; Venäjän tsaarin ajan, ns. maaorjiin rinnastettavia - Anonyymi
Akateeminen kyntäjä?
- Anonyymi
Tossa välissä on muutama koulutusaste..Ja voihan akateemisesti koulutettu olla hyvinkin elämän koulun käynyt.
- Anonyymi
Juuri niin 👌😎👌
- Anonyymi
Jos vaikka näin
- Anonyymi
Se on pääasia että on kiltti ja kunnollinen. Kohtelee naista hyvin.
Riippuu ihmisestä, akateemisissakin k*usipäitä samoin kuin elämän korkeakoulunkin käyneissä.
- Anonyymi
Noinhan se on.
Akateemisesti koulutettu kusipää osaa olla mulkero hyvin monilla eri tavoilla hillitysti, laskelmoiden ja ennakoiden, kouluttamattoman yleensä osatessa olla vain väkivaltainen känniääliö. ; )
Saattaa se kasetti toki hajota tohtorismieheltäkin, mutta mielenterveyden ongelmat ovat yhteisiä kaikille oppiarvoille ja kummallekin sukupuolelle.- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Akateemisesti koulutettu kusipää osaa olla mulkero hyvin monilla eri tavoilla hillitysti, laskelmoiden ja ennakoiden, kouluttamattoman yleensä osatessa olla vain väkivaltainen känniääliö. ; )
Saattaa se kasetti toki hajota tohtorismieheltäkin, mutta mielenterveyden ongelmat ovat yhteisiä kaikille oppiarvoille ja kummallekin sukupuolelle.Entäs sekin hoitsu joka myrkytteli potilaitaan? Laskelmoitua sekin mutta älynlahjat vähän niin ja näin. Näitä on useita ja kaikki naisia https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2010011210912800
Akateemisuus ei korreloi älykkyyden kanssa, se on totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs sekin hoitsu joka myrkytteli potilaitaan? Laskelmoitua sekin mutta älynlahjat vähän niin ja näin. Näitä on useita ja kaikki naisia https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2010011210912800
Akateemisuus ei korreloi älykkyyden kanssa, se on totta.Ja siis, hoitsut eivät ole akateemisia. Tarkoitin vaan, että mulkeroita taitaa olla eniten siellä matalassa päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs sekin hoitsu joka myrkytteli potilaitaan? Laskelmoitua sekin mutta älynlahjat vähän niin ja näin. Näitä on useita ja kaikki naisia https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2010011210912800
Akateemisuus ei korreloi älykkyyden kanssa, se on totta.Ja mieshoitsut raiskaa hoidettavia, täällä Suomessakin. Just vähän aikaa sitten sai tuomion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mieshoitsut raiskaa hoidettavia, täällä Suomessakin. Just vähän aikaa sitten sai tuomion.
Ja linkki väitteesi tueksi, kiitos? Sana on pelkkä sana, missä data?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja linkki väitteesi tueksi, kiitos? Sana on pelkkä sana, missä data?
Eipä sunkaan ois tarvinnut ku hakukoneeseen kirjoittaa:mieshoitaja tuomittiin https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015093020443566
Avuton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sunkaan ois tarvinnut ku hakukoneeseen kirjoittaa:mieshoitaja tuomittiin https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015093020443566
Avuton.Mikähän etnisyys tuolla säännön vahvistavalla poikkeuksella mahtaakaan olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avuton.Niin,
Kuolemansairaan 3-vuotiaan kipulääkkeet vienyt hoitaja tuomittiin
käräjäoikeus on tuominnut 36-vuotiaan naisen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005463116.html
Tendenssi on selkeä, ja se joka haukkuu muita on itse sellainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän etnisyys tuolla säännön vahvistavalla poikkeuksella mahtaakaan olla?
Luitko edes😂Ihan suomalainen koko nimi mainittiin. Taidat olla sieltä geenipoolin matalasta päästä 😂Älä sukella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko edes😂Ihan suomalainen koko nimi mainittiin. Taidat olla sieltä geenipoolin matalasta päästä 😂Älä sukella.
Eikä ollut sen enempää poikkeus kuin myrkkyhoitsukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,
Kuolemansairaan 3-vuotiaan kipulääkkeet vienyt hoitaja tuomittiin
käräjäoikeus on tuominnut 36-vuotiaan naisen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005463116.html
Tendenssi on selkeä, ja se joka haukkuu muita on itse sellainen.Voidaan me tätä linkkileikkiä jatkaa vaikka aamuun asti, misogynisti😂https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000007404519.html
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ollut sen enempää poikkeus kuin myrkkyhoitsukaan.
Ad hominemien käyttö, huoh.
Joo, en lukenut kuin otsikon.
Viittaasin siihen, että hoitajat ovat naispuolinen ala ja vähemmistö on miehiä. Ja valtaosa hoitajien suorittamista rikoksista on naisten suorittamia. Ymmärrätkö, että silloin puhutaan poikkeustapauksesta mikä vahvistaa säännön, kun vähemmistön suorittama toiminto osuu enemmistön alueelle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ad hominemien käyttö, huoh.
Joo, en lukenut kuin otsikon.
Viittaasin siihen, että hoitajat ovat naispuolinen ala ja vähemmistö on miehiä. Ja valtaosa hoitajien suorittamista rikoksista on naisten suorittamia. Ymmärrätkö, että silloin puhutaan poikkeustapauksesta mikä vahvistaa säännön, kun vähemmistön suorittama toiminto osuu enemmistön alueelle?Naisvaltainen ala, miehet vähemmistönä ja tekevät alalla rikoksia naishoitsuja enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisvaltainen ala, miehet vähemmistönä ja tekevät alalla rikoksia naishoitsuja enemmän.
Ja dataa missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja dataa missä?
Etsi, misogynisti, etsi. Jos nainenkin löysi, löydät varmasti sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akateemisuus ei korreloi älykkyyden kanssa, se on totta.Viisauden kanssa se ei korreloi, mutta tietyn tasoinen älykkyys (keskitasoa korkeampi) tarvitaan, että selviää akateemisesta koulutuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisauden kanssa se ei korreloi, mutta tietyn tasoinen älykkyys (keskitasoa korkeampi) tarvitaan, että selviää akateemisesta koulutuksesta.
Mitä ihmettä sairaanhoitajat tähän aiheeseen liittyvät? Eivät he ole akateemisia. Saatte toki keskustella sairaanhoitajista ja kaikista muistakin hoitajista, mutta aiheseen he eivät liity mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akateemisuus ei korreloi älykkyyden kanssa, se on totta."Akateemisuus ei korreloi älykkyyden kanssa, se on totta."
Väärin.
https://www.researchgate.net/publication/325832102_How_Much_Does_Education_Improve_Intelligence_A_Meta-Analysis
Ja tuosta on miljoonia muitakin tutkimuksia.
- Anonyymi
Jos oisin tilanteessa jossa voisin..
Tykkäisin aidosta miehestä.
Joka kertoisi ajatuksiaan ja tunteitaan.
Olisi lähellä. Tukena ja turvana.
Antaisi tilaa olla yksin. (puolin ja toisin)
Ymmärtäisi, että joskus itken työni tuomia suruja joita kannan sisälläni. Minua ei tarvitsisi kuunnella, olla vain vieressä.
Minua ei haittaisi masukka eikä amisviikset jos toisella olisi vain sydän ja tunteet paikallaan.
Hevonvittuun kaikki koulut ja arvostukset!!!
Joten elämän koulun käynyt olisi aito ja hyvä.
🌾 - Anonyymi
Koulutuksella ei ole väliä. Itse kaipaan mieheltä avointa ja peruspositiivista elämänasennetta. Lisäksi pitäisi löytyä mielenkiintoa seurata maailman asioita ja uteliasuutta oppia uutta. Hyvä yleistieto, joka kattaa vähän kaikesta, mutta mistään ei ole pakko tietää kaikkea. Nopea järjenjuoksu olis myös tarpeen jos meinais mun kanssa pärjätä. Akateemisuus ei varsinaisesti takaa mitään noista, vaikka todennäkösyys (ehkä) suurempi.
- Anonyymi
Ihana nainen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana nainen. :)
En ole varma haistanko viestissäsi hitusen sarkasmia. No, toiset tykkää ja toiset ei 😛
Minä nyt vaan satun olemaan tuollainen. En tykkää negatiivisista jurottajista ja tuomionpäivän julistajista. Elämässä sattuu ja tapahtuu, mutta niistä täytyy vaan yrittää löytää joku hopeareuna ja jatkaa eteenpäin. Maailmassa on paljon pahaa, mutta on siinä paljon hyvääkin ja ihan valtavasti mielenkiintoista. Elämä loppuu ihan varmasti aikanaan ikävästi kesken, kun vielä olisi niin paljon kaikkea uutta mitä voisi oppia ja nähdä 🤔
- Anonyymi
Koulutetut on just niitä hulluja. Mielummin joku amis vaikka joka ei ole kovin koulutettu vaan amis ja töihin siitä kuten raksalle ja duunari joka tietää mitä kova työ on. Sellainen oma mieheni on.
- Anonyymi
En tässä iässä ketään sellaista, jonka tarvitsee miettiä tuommosta kysymystä.
Itse ehkä hinesti kiinnostuisin koulutetummasta siinä mielessä, että on rakentanut jotain itseään varten. Mutta tämäkin on kun joku hyvä ulkonäkö, pieni täky vaan, ihminen se ratkaisee, mikä lopulta kiinnostaa hänessä ja se hänen elämässä. Jos se on selviytymistä elämisen sijaan, ei koulutuksilla paljon väliä ole.
- Anonyymi
Minusta tärkeintä on toisen kunnioittaminen silloin asiat hoituu.
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tärkeintä on toisen kunnioittaminen silloin asiat hoituu.
Kunnioitus täytyy ansaita.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Jokaista tulee lähtökohtaisesti kunnioittaa, ei sitä ansaita,mutta sen voi kyllä menettää.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Itkuinen piirimyyjä?
Anonyymi kirjoitti:
Jokaista tulee lähtökohtaisesti kunnioittaa, ei sitä ansaita,mutta sen voi kyllä menettää.
Minusta jokaista täytyy arvostaa, mutta kunnioitus tulee jos tulee. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Itkuinen piirimyyjä?
Niin sitä vois arvostaa, antaa nessun, mutta ei kunnioittaa ostamalla tavaroita vain itkun takia.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Minusta jokaista täytyy arvostaa, mutta kunnioitus tulee jos tulee. 😊
Ihan täysin päinvastoin.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan täysin päinvastoin.
Mä jopa kaivoin jonkun parisuhdeoppaan tms. Missä luki näin :
”Näin ajatellen parisuhteessa oleellista olisi edistää toisen hyvää, vaikka se olisi asia, joka ei itsestä ole kiinnostava tai mukava (= osoittaa arvostusta) ja luottaa toisen kykyyn arvioida itse, mitä tekee, ajattelee, kokee, pukee, syö jne. ilman, että puuttuu siihen (= osoittaa kunnioitusta). Tällaisen tunnustuksen saaminen mahdollistaisi hyvän parisuhteen.”
Minusta tuo avaa hyvin arvostuksen ja kunnioituksen eron. Eli:
Arvostus on pyyteetöntä kumartamista toisen suuntaan...
Kun taas kunnioitus rakentuu toisen käyttäytymisen myötä, kuten luottamuskin...- Anonyymi
Luitko edes aloituksen ennen kun vastasit? :D
Kiinnostuisit koulutetummasta miehestä? :D Anonyymi kirjoitti:
Luitko edes aloituksen ennen kun vastasit? :D
Kiinnostuisit koulutetummasta miehestä? :DKyllä luin, mutta mitä sitten? 🥱
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kyllä luin, mutta mitä sitten? 🥱
Ok. Ei mitään. :D
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Ei mitään. :D
Joo, minusta nää ei ole sukupuolisia kysymyksiä, vaikka niitä vaan kyseltäis naisilta.
Kuitenkin suurin osa on vielä anonyymeja, jotka voi olla ketä vaan....
Että se siitä...
- Anonyymi
Miehen on hyvä osata kädentaitoja ja eka mieheni ei osannut mitään. Ei osannut edes pesukonetta asentaa vaan pyysi kaveriaan. No erosin kuitenkin.
Nyt seurustelen miehen kansaa joka kävi ammattikoulun ja osaa vaikka mitä paitsi moottoreita ei korjaa vaikka omaa veneen moottoria osaa huoltaa. Mutta remonttia osaa tehdä. Miehen luonne kuitenkin tärkein ja oman miehen luonne rauhallinen ja hyvä.- Anonyymi
Käykö juustoa syövä ruotsalaismies vaalea Kiiminki Åke?
- Anonyymi
Toki pikkuhommat on hyvä pystyä tekemään myös ite. Musta kaikkea ei kuitenkaan tarpeen edes yrittää tehdä ite. Maksan ihan mielelläni amnattilaiselle, jotta hoitaa vaikeemmat asiat. Minä teen ite ne jutut, joissa olen ite ammattilainen. Raha liikkuu ja kaikilla on töitä.
Jos eilen mietin mitä talolle pitäis ens kesänä tehdä. Pitäis vähän maalailla ja haluaisin laittaa terassin uusiksi, kun sillä alkaa olla jo ikää. Molemmat saisin kyllä itekin tehtyä, mutta arvatkaa kiinnostaako? No ei todellakaan! Jos olis mies, joka oikeasti ja todella HALUAA tehdä, niin toki sais tehdä. En kuitenkaan ikinä ODOTTAIS miehen tekevän tollasia hommia. Siksihän minä käyn töissä, että mulla on varaa maksaa asioista, joita haluan.
- Anonyymi
Hassu kysymys kun parhaiten suhteet kestävät silloin jos nainen on miestä älykkäämpi.
Ja mulle kelpaa vain nainen joka on älykkäämpi, aina oon kokenut näin.- Anonyymi
Ja mä haluaisin itseäni älykkäämmän, tai oikeastaan viisaamman miehen. Oon siis sinkku varmaan lopunikäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä haluaisin itseäni älykkäämmän, tai oikeastaan viisaamman miehen. Oon siis sinkku varmaan lopunikäni.
Itse taas itseäni älykkäämmän naisen. Ja älykkyys ja viisaus ei välttämättä korreloi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse taas itseäni älykkäämmän naisen. Ja älykkyys ja viisaus ei välttämättä korreloi..
Tiedän, siksi laitoinkin "tai oikeastaan"
- Anonyymi
Mulle mieluummin se elämänkoulu mies, kiitos.
- Anonyymi
Köhyyskin voi olla parempi vaihtoehto kuin olla suhteessa kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Näitä aloituksia lukiessa on valinta helppo, vaikka työmies kunhan on selväjärkinen ja osaa elää sirkkimatta toisten elämää.
- Anonyymi
Asenne ratkaisee eli se, mitä on elämän kovassa koulussa tai jossain muussa kovassa koulussa oppinut, ymmärtänyt ja sisäistänyt. Ite oon käynyt kumpaakin koulua, mut en varmaan tarpeeksi, kun oon taas sinkku. Koskaanhan se ei tosin ole vain itsestä kiinni. Tuntuu siltä, että suurin osa ihmisistä ei tiedä, mikä ero on sodalla ja rakkaudella tai mitä yhteistä tai eroa on itsellä ja toisella tai mitä tarkoittaa Respect. Nää kun oppis niin ois tohtori tai vähintään maisteri. s.p.
- Anonyymi
Miksi kaikki arvostaa jotain elämänkoulua, ihan kuin karut kokemukset tekis jotenkin autuaaksi, yleensähän ne vaan katkeroittaaa.
- Anonyymi
Miehen jonka valitsisin täytyy ehdottomasti hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, kunhan pyrkii olemaan paras versio omasta itsestään. On sitten se elämänkoulu tai korkein yliopistotutkinto.
Itselleni ihminen on se jonka kanssa haluan elämäni jakaa, ei titteli tai koulutus. Ne kulkevat sitten siinä mukana jos/kun sopivan ehdokkaan löytää.
Toisen koulutuksen tai tittelin halveksuminen ja haukkuminen taas osoittaa huonommuuden- ja alemmuuden tuntoa. Sellaista miestä en halua.
Tietysti jos elämänarvot ja katsomukset ovat kaukana toisistaan, jos ei ole mitään yhteistä kiinnostuksen aihetta, ei mitään puhuttavaa syvemmällä tasolla ei sellainen ihminen kiinnosta. Siinä mielessä samantyyppiset taustat ovat eduksi, mutta ei mikään välttämättömyys.
Miehen on myös hyväksyttävä se, että tienaan enemmän. olen pitemmälle koulutettu ja että pyrin eteenpäin koko ajan. Tämä osoittautuu usein suuremmaksi ongelmaksi. Harva mies kestää sen että nainen on korkeammin koulutettu. - Anonyymi
Minun mies on raksatöitä tehnyt ainoastaan. On se silti fiksu ja osaa paljon muutakin kun vasaraa käyttää.
- Anonyymi
On varmasti fiksu.
Tuossa ylempänä naisen esimerkki, pyrkii eteenpäin kokoajan mutta kaikki ei pyri vaikka rahkeet voisi riittää paljon pidemmälle kuin tuolla naisella joka saattaa joutua todella tekemään töitä päästäkseen pidemmälle. Joku toinen voisi suoriutua samasta urakasta paljon näppärämmin mutta kuten sanottu kaikki ei pyri siihen.
Koulutus ei kerro sitä oletko fiksumpi kuin joku toinen.
- Anonyymi
Halutte akkamaisen miehen. Naisilla usein on akkamainen mies joka itkee joka asiasta.
Mulla ei ole väliä mitä mies on koulutukseltaan, ihan sama onko tohtori vai duunari. Sanon suoraan että persaukisena, en odota tai vaadi missään nimessä miehen maksavan elämääni kuuluvia menoja, enkä myöskään odota tai automaattisesti oleta miehen ostavan kalliita lahjoja. Eli en elä kenenkään siivellä, vaikka pienituloinen olen. Aina vapaa-ajoillaan rankasti juova, ja/tai pahoinpitelijä sekä minua tiukasti kontrolloiva mies, joka vaatii minun tekevän kaikki puolestaan ei tule kuulumaan minun elämääni.
Mutta ihminen joka kykenee tasa-arvoon niin taloudellisesti tai kotitöiden suhteen, on huumorintajuinen, ymmärtäväinen sekä leppoisa, joka kestää äkkipikaista luonnettani ja osaa rauhoitella tarvittaessa, sekä on näppärä käsistään, tehden omasta vapaasta tahdostaan osaamia töitään, ja kutsuu ammattilaisen paikalle jos ei osaa tai viitsi tehdä jotain itse. Kemiat pelaavat välillämme, mutta ei ole mikään kotona nyhjöttäjä, joka ei halua tehdä mitään ilman minua. Ylipäätään ihminen johon voi luottaa ja turvata, on ulospäin suuntautunut, mutta osaa pitää pyydettäessä suunsa kiinni niistä asioista joista pyydetään olemaan hiljaa kertomatta niitä ensimmäiselle vastaantulevalle, tai kavereille.
Omaa samanlaiset elämän arvot kuin itsellä on.- Anonyymi
Minä se ottaisin elämän kouluja käyneen. Viisautta on niin monenlaista.
- Anonyymi
Onko nuo jotenkin toisensa poissulkevia? Akateemisuus ja "elämänkoulu"?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272243Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251677Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631147