Ylivoimainen enemmistö,joka nyt tautia levittää....sama kuvio kuin ruotsissa.
Pankaa porukka järjestykseen!!!!
maskit mamuille!!
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuliko jollekin yllätyksenä, että korkeasti koulutettut raketti-insinöörit ei tajua maskin käytön tärkeyttä. Nämä samat ihmiset myös lisääntyvät kuin rotat, ettei sinänsä yllätä.
- Anonyymi
Niillehän on kaikki muukin ilmaista ja Mari käski jatkaa koronatukia 75€/kk jokaiselle Kelan "elätille".
- Anonyymi
voi voi mitäs muuta noilla on völijyssään taattii
- sitä se hipelöinti tuopi - Anonyymi
Kehitusmaalaiselta ei voi vaatia mitään. Annetaan lisää rahaa, että jaksavat jatkaa lisääntymistään.
- Anonyymi
Rakkautta ja rahaa ei mulla muuta.
Harvoin näkee kitukasvusilla karvaranteilla maskia .
Varmaan siksi kun ne vaan levitää koronaa ja ei sairastu siihen. - Anonyymi
Ne on meidän rikkaus ei mulla muuta.
Hei mehän rikastutaan näillä.- Anonyymi
Yksi mamu maksaa elämänsä aikana miljoona euroa valtiolle, millä laskuopilla me rikastutaan näillä? Orpo voisi tämän meille selventää, sehän viimeaikoina on kovasti moraaliposeerannut asialla.
- Anonyymi
"Kahden vuoden tehokas koulutus ja sitten töihin"
Toteutuiko suvakkien haave? - Anonyymi
Passit mamuille. Siis, lähtöpassit ja potku perseelle. Kun pääsemme eroon mamuista, pääsemme eroon koronasta.
- Anonyymi
Mamumaskittomuudella tarkoituksensa, etenkin jengiläisillä.
Iltalehti 09.11.2019
"Ratkaisu: Koulun joulujuhlaa ei saa järjestää kirkossa – kansanedustajat pillastuivat apulaisoikeusasiamiehelle, vaikka tämä saattaa olla oikeassa
Kiistelystä peruskoulun kristillisistä jouluperinteistä on tullut jokavuotista."
Käytännössä islamistit hyödyntävät koronavirusta taktisena aseena kristittyjen perinnejuhlinnan sabotoinnissa. Hyvällä menestyksellä. - Anonyymi
Mita sanoa, naine peittä kasvot, ei mies. Muuten nainen, heikko mamu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671