Hän ei vastaa mun viesteihin. Missä mun rakas vaimoni on taas.
Apua apua mihin mun ludem on hävinnyt taas kerran. Ja mulle tuli paniikki kun
9
149
Vastaukset
Mitä sä sitä etit 😘tuu tänne niin saat hyvää ruokaa, juomaa ja seurakin on erinomainen ja mikä parasta sauna on lämmin ja saat heti pillua multa kun tuut tänne.
- Anonyymi
Ei todellakaan kiinnosta kukaan muu kuin mun ikioma vaimo jota minä rakastan enemmän kuin mitään tässä maailmassa ja hän on ainut jota minä haluan enkä ketään muuta edes ole ajatellut siinä mielessä että ei millään pahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnosta kukaan muu kuin mun ikioma vaimo jota minä rakastan enemmän kuin mitään tässä maailmassa ja hän on ainut jota minä haluan enkä ketään muuta edes ole ajatellut siinä mielessä että ei millään pahalla.
Vai etkö halua sitäkään lähellesi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnosta kukaan muu kuin mun ikioma vaimo jota minä rakastan enemmän kuin mitään tässä maailmassa ja hän on ainut jota minä haluan enkä ketään muuta edes ole ajatellut siinä mielessä että ei millään pahalla.
Tuu rakas tänne. Mä pesen sun selän ja muutakin..tehdään sitä mitä kumpikin on kaivannut niin kovin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu rakas tänne. Mä pesen sun selän ja muutakin..tehdään sitä mitä kumpikin on kaivannut niin kovin..
Mä haluan vain ludemin minun vaimoni kanssa haluan olla ne hetket ja sitten kun saan ludemin mun kanssa treffeille niin mä ensimmäisenä vien ludemin sänkyyn ja tyydytän hänet niin ettei hänelle tule ikinä mieleenkään se hänen ex hintti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluan vain ludemin minun vaimoni kanssa haluan olla ne hetket ja sitten kun saan ludemin mun kanssa treffeille niin mä ensimmäisenä vien ludemin sänkyyn ja tyydytän hänet niin ettei hänelle tule ikinä mieleenkään se hänen ex hintti
Rakas sinun kanssa haluan ne hetket..meillä on paljon sovittavaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas sinun kanssa haluan ne hetket..meillä on paljon sovittavaa..
Rakas miksi poistit mun viestin 😡😡😡😡😡😡😡nyt en enää kirjoita mitään sellaisia ajatuksia sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas miksi poistit mun viestin 😡😡😡😡😡😡😡nyt en enää kirjoita mitään sellaisia ajatuksia sinulle.
Rakas haluut sovintoa eikö niin.. sopiminen on kivaa. ..haluat mun syliin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas haluut sovintoa eikö niin.. sopiminen on kivaa. ..haluat mun syliin..
Tietenkin minä haluan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402