Hengetön harrastus - Jeesus ei toimi adventtikirkossa

Anonyymi

Adventismin teorioillla, opeilla ja lihaksilla ei ajeta riivaajia ja paranneta sairaita niinkuin Jeesus ja apostolit tekivät.
Miten adventistit voivat todistaa että heillä olisi Pyhä Henki?
Viime sapattinakin ei edes tullut ketään uskoon ja kukaan ei tehnyt parannusta.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä siitä pastorien liukaskielisyydestäkään ole apua.
      Ovat oikeita selittelyn mestareita.

    • Anonyymi

      Teissä itsessänne näyttää se riivaajahenki riehuvan koko ajan. Säälittävää.

      • Anonyymi

        Adventistit näköjään kieltävät apostolisen kristinuskon ja Pyhän Hengen.


    • Anonyymi

      Toivottavasti edes joku adventisti tunnistaa mistä hengestä adventismi on.

      Onko Seitsemännen päivän Adventtikirkko "jäännösseurakunta"?

      Seitsemännen päivän adventistit uskovat heidän kirkkonsa olevan "jäännösseurakunta" ja he sen jäännöskansaa. Tämä mielikuva on hyvin voimakas kahle sitomaan jäsenet kirkkoon, koska he uskovat olevansa kadotettuja jos he jättävät jäännösseurakunnan. Koko mielikuva jäännösseurakunnassa pysymisen tärkeydestä perustuu Ellen Whiten lausunnolle: "Kaikki, jotka haluavat vetäytyä pois Jumalan jäännöskansasta (SPA:sta), seuraamaan omia turmeltuneita sydämiään, tulevat vapaaehtoisesti antamaan itsensä Saatanan käsiin, ja heille tulisi antaa tämä erivapaus." --- Testimonies, vol. 1, p. 439, kirjoitettu vuonna 1864

      • Anonyymi

        "... seuraamaan omia turmeltuneita sydämiään ..."

        No mistä lähtien Jumala tuota hyväksyisi?


    • Anonyymi

      Montako lajia adventismia on Adventtikirkossa?

      "Montako lajia adventismia mahtuu adventtikirkkoon ?" . Em. artikkelinsa lopussa , esiteltyään ensin neljä merkittävää mielipideryhmää tämän päivän adventtikirkossa, J. David Newman sanoo näin : "Emme voi väittää , etteikö adventtikirkon piirissä olisi tänä aikana neljänlaisia - luultavasti useammanlaisiakin - mielipideryhmiä. On korkea aika keskittyä siihen, mitä voimme oppia toisiltamme, kun kuuntelemme huolellisesti ja pohdimme rukoillen näkemyksiä , jotka eroavat omasta kannastamme."

      • Anonyymi

        Newman ei ole ollut adventisti vuosikymmeniin.


    • Anonyymi

      Ensinnä neuvoisin sinua opettelemaan suomenkieltä.

      Toiseksi, miksi valehtelet asioista? Missään kohtaa Raamattua ei sanota, että riivaajien ajamiseen tarvittaisiin teorioita, oppeja ja lihaksia. Missään ei myöskään sanota, että teoriat, opit ja lihakset estäisivät ajamasta niitä. Kielioppisi mukaan apostolit ajoivat riivaajia ja paransivat sairaita teorioilla, opeilla ja lihaksilla mutta olet väärässä. Olet aivan hakoteillä.

      Kirjoitit: "Viime sapattinakin ei edes tullut ketään uskoon ja kukaan ei tehnyt parannusta."

      Kieliopillisesti oikein kirjoitettaisiin: Viime sapattinakaan kukaan ei tullut uskoon eikä kukaan ei tehnyt parannusta. Mutta olet tässäkin väärässä!!!

      Kannattaisiko mennä takaisin peruskouluun ja hankkia elämä!

      Sen jälkeen kannattaisi todella tarkastaa faktansa, sillä viime sapattina useita ihmisiä tuli uskoon: vajaa 30 000 ihmistä kastettiin adventtikirkkoon viime sapattina.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa "eikä kukaan ei tehnyt parannusta"?

        Me kristityt ajamme riivaajia ja parannamme sairaita oikeaoppisesti teorioilla, opeilla ja lihaksilla ja olemme oikeassa.

        Emme käytä liukuvoidetta.

        Mene ja tee sinä samoin.


    • Anonyymi

      Aloittaja on kiihkoileva trolli. Tuollaisia nettikiusaajia on tällä palstalla jo ihan liikaa.

      • Anonyymi

        Pyhä Henki voidaan korvata toisella hengellä niinkuin Adventtikirkossa on käynyt.


    • Anonyymi

      Miten adventtiuskoon yleensä edes tullaan? Alkaako uusi elämä Kristuksessa, saadaan synnit anteeksi ja vapaudutaan orjuuden kahleista? Vai tuleeko kahleita vain lisää sekä taakkoja mahdolliseen syntiinlankeemukseen.

      Uskoon ei edes tulla siitä syystä, että ihminen ja hänen olemuksensa on aivan sivujuonne koko uskossa. Kun vain korostaa oppia, on sen kanssa sinut, niin itse ihmisellä ei ole väliä. Lopulta ei edes sillä viettääkö sitä sapatia, kunhan vain korostaa sitä ja pitää muita laittomuuden tekijöinä ja kauhistuu sunnuntaina. Töitä silloinkaan ei tarvitse tehdä eikä muutoinkaan noudattaa mitään Raamatun ohjeita käytännössä.

      • Anonyymi

        Uskoon ei tulla. Uskoon paukahdetaan tai pärähdetään.


      • Anonyymi

        Sinun valheesi adventisteista ei meitä hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoon ei tulla. Uskoon paukahdetaan tai pärähdetään.

        Me kristityt hurahdamme uskoon. Se on ainoa oikeaoppinen tapa uudestisyntyä.


    • Anonyymi

      Adventtikirkossa ihminen ei ole keskiössä vaan oppi. Ihminen voi olla käytännössä millainen tahansa, kunhan vain hyväksyy opin ja sitä innolla julistaa.

      Juuri sillä tavalla muodostuu riitaisia seurakuntia joihin muodostuu erilaisia kuppikuntia, koska opin taakse ihminen voi kätkeä kaikki omat ikävät piirteensä ja puolensa eikä koskaan mitään parannusta edes ole tapahtunut. Itse paha ihminen ei ole miksikään muuttunut vaikka julistaa olevansa Jumalan valittu kansa, joilla on Jumalan käskyt ja muut ovat laittomuuden tekijöitä.

    • Anonyymi

      Miten toisin todistetaan, että kaikissa uskonlahkoissa, jossa keskiössä on kiistelty ja väitetty oppi, itse ihminen jää lapsipuolen asemaan. Ja sen kautta myös hänen pelastuksensa. Ihminenhän pelastuu sen mukaan mitä hän itse on. Ei mikään opinkappalaan mukaan onko siitä samaa mieltä vai ei. Vai voiko Raamatun mukaan toista väittää. Eikö siellä juuri kuvailla uskovia ihmisiä, millaisia he ovat, mikä henki heillä on eikä heidän kieroa oppiaan, jonka pitäsi pelastaa.

    • Nykyisin on hyvä terveydenhuolto. Kirkot ja lääkärit, terveyskeskukset ja sairaalat erikseen-.
      Mitä jos itse menisit jonnekin parantamaan ihmisiä.

      1 Kor 12 kertoo Pyhän Hengen lahjat, ja havaitset ko. luvusta itse miten lahjoja jakaantuu.

      • Anonyymi

        Menehän nyt siitä bunkkeriisi kahvia ja hernerokkaa keittelemään ja piereskelemään.

        Eikö pastorisi ole kertonut sinulle, että me kristityt ajamme ulos riivaajia lihaksilla, opeilla ja teorioilla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menehän nyt siitä bunkkeriisi kahvia ja hernerokkaa keittelemään ja piereskelemään.

        Eikö pastorisi ole kertonut sinulle, että me kristityt ajamme ulos riivaajia lihaksilla, opeilla ja teorioilla?

        Sinäkö luulet että ihmisillä on "pastori." ?

        Minä olen Raamattuni lukenut, olen Raamattukursseja käynyt, ja kirjallisuudesta tietoa hakenut.

        Minulla ei ole mitään tekemistä- yhdenkään "pastorini" kanssa.

        Sinulla on tehokas tapa vittuilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menehän nyt siitä bunkkeriisi kahvia ja hernerokkaa keittelemään ja piereskelemään.

        Eikö pastorisi ole kertonut sinulle, että me kristityt ajamme ulos riivaajia lihaksilla, opeilla ja teorioilla?

        - Mistä niitä "omia pastoreita saa itsellensä?"

        Kerrot niin kuin ihmisillä olisi oma pastori.

        Ei yksikään pastori ole minuun mitään vuorovaikutuksellista suhdetta koskaan luonut.

        Noilla ei tahdo olla aikaa eikä haluja jakaantua ihmisille.

        Ei ne mitään vastaa ne pastorit, ja jos vastaavat jotakin niin yhdellä sanalla; "Siunausta."

        Olen itse jag minä ollut viisi vuotta uskonto-organisaation jäsenenä, ettei minulla ole jäsenyyttä ollut yli 13- vuoteen 13-.

        Olen eläkkeellä enkä työsuhteessakaan, eli minua ei saa alaiseksikaan.

        Keskustelen ns. Adventismin ja Raamatun asioista kansalaisfoorumilla jonka aiheena on "adventismi."

        En suinkaan ole ns. adventismin teologian vastustaja, -"adventistipastorit" - Kirkon huipputeologit ovat kirjoittaneet hyvää ja erinomaista Raamatuntutkimusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menehän nyt siitä bunkkeriisi kahvia ja hernerokkaa keittelemään ja piereskelemään.

        Eikö pastorisi ole kertonut sinulle, että me kristityt ajamme ulos riivaajia lihaksilla, opeilla ja teorioilla?

        Vielä;

        Kaikilla uskonto-organisaatioilla -niin kuin kaikilla muillakin organisaatioilla on joku osoite -ilmoitettu web-sivuillaan mihin suuri yleisö voi ottaa kysymyksissään yhteyttä.

        Organisaatioiden ihmisillä ei aika ja voimat riitä lässynlässyn yms. hupipostiin yms.

        Yhteydenottolomakkeet on aina web-sivuillaan organisaatioilla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe