Oletko lukenut mihin kaikkeen suostut kun hyväksyt KAIKKI EVÄSTEET ?
Tai edes "pakolliset " , löytyy niin ympäripyöreää lakitekstiä että ei silti tiedä mihin kaikkeen tietosi menee .
Boikotoin kaikkia sivuja jotka vaatii evästeiden hyväksyntää !
Eroja on , jotkut sivut antaa mahdollisuuden HYLKÄÄ KAIKKI EVÄSTEET !
KAIKKI nettisivut jotka VAATII evästeiden hyväksyntää
13
173
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi kannataakin käyttää Googlen sijasta: duckduckgo tai startpage.
Google on saatanan keksintö, lisäksi lähes kaikki android puhelimet vakoilee Googlen piikkiin ja Google myö tiedot eteenpäin.- Anonyymi
Eivät nuo evästeet auta sinua p, kan vertaa niinkuin kerskuvat.
Ne ovat kyttäyskanava, uskokaa nyt. Ja tämä tulee kaikkeen mihin haluat mennä, siis kaikkeen.
Myös tänne evästepakko tulee, seuraavaksi tulee kirjautumispakko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät nuo evästeet auta sinua p, kan vertaa niinkuin kerskuvat.
Ne ovat kyttäyskanava, uskokaa nyt. Ja tämä tulee kaikkeen mihin haluat mennä, siis kaikkeen.
Myös tänne evästepakko tulee, seuraavaksi tulee kirjautumispakko.Kaikki ovat kyttäyskanavia, ihan kaikki. Samoin kaikki mitä teet ilman nettiä ja puhelinta aamusta yöhön. Ihan kaikkea kytätään. Ei pelkästään nettikanavilla siis.
- Anonyymi
JOO.. tämä kyttäys lisääntyy , sellasetkin sivut joita käyttänyt vuosia ,kyselee evästeiden hyväksyntää .
Esimerkiksi FACEBOOK , siis hyvästi sillekin ! - Anonyymi
Minä sanon myös EI KIITOS KAIKILLE KYTTÄÄJILLE ,
MTV 3
NETTIAUTO
FACEBOOK - Anonyymi
Yritykset luulisi pääsevän helpommalla kun nettisivut olisi " reilut " ilman pakollista kyttäystä .
Minulla on aikaa käydä kaupoilla kyselemässä "tyhmiä " kun netti on tehty " vakoilukoneeksi " . Kumpi on firmalle edullisempaa ?
Tuleehan sinne lattioille hiekkaa ja kuluu henkilökunnan kallista aikaa ! - Anonyymi
Sieltähän ne löytyy kuinka paljon meitä vakoillaan ja hyväksikäytetään...
- Anonyymi
KYLLÄ .Tässä ärsyttää suunnattomast , lähes kaikkien yritysten VAATIMUS PAKOLLISTEN EVÄSTEIDEN hyväksymiseen nettiliikenteessä.
Hyväksymistiedotteessa oleva lakiteksti on niin ympäripyöreää että periaatteessa annat " AVOIMEN SHEKIN " tietokoneesi urkintaan jos hyväksyt ne .
On täysin käsittämätöntä että minun pitää erikseen kieltää tällainen urkinta ,eikä se kokonaan aina onnistukkaan , asentaa ja muuttaa tietokoneen asetuksia .
On sellaisiakin sivuja ollut missä voi kieltää kaikki evästeet yhdellä klikkauksella ,mutta se on harvinaisuus ,mitä isompi taho taustalla , sen röyhkeämpää on käytös .
Tässä nettirikollisuuden lisääntyessä , poliisikin on kehottanut ettei vieraille annettaisi pääsyä tietokoneelle , tässä suorastaan VAADITAAN ANTAMAAN LUPA hyvinkin arveluttavaan toimintaan . - Anonyymi
Ongelmahan ratkeaa helposti, kun surffailujen jälkeen tyhjennät välimuistin. Siinä poistuu evästeetkin.....
- Anonyymi
Ja aiemmin muistissa olleet salasanat ....
V*ttuilua se on pienikin..... - Anonyymi
On kyllä syvältä /c:stä nuo evästeikkunat. Puhelimella selaillessa tuntuu, että jotkin niiden napit ei reagoi kunnolla painalluksiin. Siinä sitten klikkailet epätoivoisesti puolet ruudusta täyttävää paskaevästeikkunaa pois, jotta pääset kunnolla katsomaan sivuja. Arrrgh!
- Anonyymi
SILMÄASEMA
Rautakaupat
POWER
Gikantti
Lisääntyy kiihtyvää vauhtia...
Hyvästit kaikille "vakoilijoille " - Anonyymi
Sanoma
OIKOTIE
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24115198Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1746218Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251666