Tuli taas ulkoilutettua Securitasta. Puolen tunnin ostosreissun aikana 4 vartijaa, joista yksi 3 kertaa. Lisäksi heidän autonsa pysäköity suoraan sen oven eteen, josta poistuin ostoskeskuksesta ja sen perässä punainen pikkuauto. Muutama sivullinen aktivoitiin gang stalkingiin ja hermostoakin hieman manipuloitiin. Ketäköhän he kuvittelevat seuraavansa?
Tämän päivän vainot
47
165
Vastaukset
- Anonyymi
Näit kaupassa 4 vartijaa. Mitä sitten? Varmaan samat vartijat näki useampi samaan aikaan kaupassa käynyt; ne kaikki muutkin asiakkaat oli sitten stalkattuja, vai?
Jos olisit valinnut eri poistumisoven, Securitas-auto ei siis olisi ollut punaisine pikkuautoseuralaisineen "vastassa"? Vai oliko kaupassa vain yksi ainoa poistumistie asiakkaille? Tällöinhän olisi Securitas-auton sijainti hyvinkin luonnollinen.- Anonyymi
Oliko myös palokunta ja poliisi paikalla? Ambulanssit odotti ulkopuolella "ei mitään syytä dramaattisiin kohtauksiin mene sisään vain"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko myös palokunta ja poliisi paikalla? Ambulanssit odotti ulkopuolella "ei mitään syytä dramaattisiin kohtauksiin mene sisään vain"
Kysy aloittajalta, älä minulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kävin tänään lähi lidlissa.matkalla näin securitaksen auton,poliisiauton ja 2 ambulanssia(saattoi kyllä olla sama joka kääntyi perään).Mikä oli positiivista sunnuntaina ei ollut lidlissä vartijoita,mikä muille stalkatuille kerrottakoon.Kyllä taas nousi vittumaisia ajatuksia mieleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kävin tänään lähi lidlissa.matkalla näin securitaksen auton,poliisiauton ja 2 ambulanssia(saattoi kyllä olla sama joka kääntyi perään).Mikä oli positiivista sunnuntaina ei ollut lidlissä vartijoita,mikä muille stalkatuille kerrottakoon.Kyllä taas nousi vittumaisia ajatuksia mieleen
Nyt kun sinulla on ylimääräistä energiaa adrenaliinin muodossa, kirjoita surveillance ketjuun jotakin.
- Anonyymi
Harhaisen maailmassa kaikki on hänen takiaa olemassa.
Mukavaa loppuelämää.
ps. tää palsta perustettiin jotta sua voidaan kaasuvalottaa.- Anonyymi
Vai olisiko tämä ketju aloitettu, että erästä voitaisiin kaasuvalottaa sillä. Tämä eräs ei ole kirjoittanut tähän tyyliin poliisimaijoista ja vartijoista ei ole kirjoittanut ollenkaan tai ainakin sitten vain joskus mainnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai olisiko tämä ketju aloitettu, että erästä voitaisiin kaasuvalottaa sillä. Tämä eräs ei ole kirjoittanut tähän tyyliin poliisimaijoista ja vartijoista ei ole kirjoittanut ollenkaan tai ainakin sitten vain joskus mainnut.
eli selvällä suomenkielellä, TiFi eli Indie Target ei ole tätä kirjoittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli selvällä suomenkielellä, TiFi eli Indie Target ei ole tätä kirjoittanut.
Niin koska TiFi on ainut vainottu Suomessa, ja muita ei voi olla.
Jotenka muiden väitteet kohteena olemisesta on vain valeita?
Mitä vittua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko kyttien toiveesta perustettu tää palsta?
Tiedän, että unientulkintapalstalla on vuosikausia jatkunut näennäisen viaton kestokysymys 'lucid dreams, näetkö niitä' - jos erehdyt vastaamaan saat koko organisaation niskaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko kyttien toiveesta perustettu tää palsta?
Tiedän, että unientulkintapalstalla on vuosikausia jatkunut näennäisen viaton kestokysymys 'lucid dreams, näetkö niitä' - jos erehdyt vastaamaan saat koko organisaation niskaasi.Olette väärässä.
Suomi24 perustettiin jotta TiFiä voidaan vainota.
Samasta syystä perustettiin Helsinki.
- Anonyymi
Ei kaltaistasi tyhjäntoimittajaa kukaan vainoa.
- Anonyymi
Ei sinuakaan.
- Anonyymi
Pittäähän sitä vartijoidenkin saada 'onnistumisentunteita'. Muutenhan voisivat kokea työnsä täysin turhaksi.
- Anonyymi
jovain savolaine pelasti täänki et ei männy yöunet.
- Anonyymi
Taas soi Prismassa hälytin jossain kassoilla, kun astuin ulko-ovista sisään! Kuten joka kerta. Ne niiiiiin toivoisi, että varastaisin.. Sori, mutta ei ole tähän päivään mennessä tapahtunut eikä tule koskaan tapahtumaan. Saatte "vartioida" sielunne kyllyydestä siellä täysin turhaan. Keksikää muuta tekemistä ja antakaa tehdä ostokset rauhassa tai saatte potkut koko S-ketjusta.
- Anonyymi
Ilmeisesti hälytin antaa väärän hälärin johtuen siitä sun alusvaatteena käyttämästä alumiinufoliosta?
Rikolliset kun tunkee varastamaansa kamaa foliolla vuorattuihin laukkuihin.
- Anonyymi
Joka kerta Halosella ja Luhdan liikkeissä ammutaan henkisellä aseella. Luultavasti jonkinlainen huomaamton ääni, jolla saadaan asiakas musertumaan. Epäilen, että jokainen kohteena oleva on ohjelmoitu tähän ääneen, eli eri ihmisillä tulee eriasia alitajuntaan mieleen, mutta yhtä hirvittävä tunne. Minun kohdallani se on äitini kuolema ja herääkin epäilyt, mikä rooli "turvallisuuspalveluilla" on ollut kaikessa.
- Anonyymi
Kannattaa välttää laitumelle tai navettaan menoa.
Sielläkin ammutaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa välttää laitumelle tai navettaan menoa.
Sielläkin ammutaan.Kansallispuistoissa metsästetään pyöräilijöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansallispuistoissa metsästetään pyöräilijöitä.
Onnibussissa stalkkerimatkustajat rikkovat uhrien kassien vetoketjuja, kuten tänään välillä Jyväskylä-Lahti kaksi kantasuomalaista naista, jotka olivat naamioituneet mamunaisiksi, puhuivat siansaksaa -ei siis germaanista saksaa- ja yksittäisiä suomenkielisiä lauseita seassa. Kun kävin vessassa, he rikkoivat kassini vetoketjun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibussissa stalkkerimatkustajat rikkovat uhrien kassien vetoketjuja, kuten tänään välillä Jyväskylä-Lahti kaksi kantasuomalaista naista, jotka olivat naamioituneet mamunaisiksi, puhuivat siansaksaa -ei siis germaanista saksaa- ja yksittäisiä suomenkielisiä lauseita seassa. Kun kävin vessassa, he rikkoivat kassini vetoketjun.
Jos se meni vahingossa rikki, kun yrittivät varastaa sieltä jotakin.
jaa, niin, tämähän oli vainoharhaisen esittämistä, oikeiden vainottujen pilkkaamiseksi.
- Anonyymi
Tuli käytyä Ideaparkissa. Kävellessäni sisään tuntui, että melkein törmää kameraan, niin matalalla oli suoraan naaman edessä. Tuli mieleen eräs ulkomaanmatka vuosien takaa, jossa perillä kohdemaan lentokentällä jouduttiin jonottamaan valokuvaukseen, että sai astua maahan loman viettoon. Ilmesesti ei saa enää kotimaassakaan käydä shoppailemassa ilman kuvausta (ja tämä yhdistettynä vartijoiden aiheuttamaan traumatisointiin). Vartija ilmestyi Stadium Outletiin kassan taakse, kun olin mennyt liikeeseen. Mietin, miksi juuri siihen liikeeseen? Onko tämä liike ostanut muunlaisen palvelun vartiointiliikkeeltä kuin muut, vai oliko se vain ensimmäinen kauppa johon ehtivät perään? No ihan sama, pointti vaan se, että stalkkaus jatkuu...
- Anonyymi
Eli kävit useissa kaupoissa, vain yhdessä oli vartija paikalla.
Ja sinua siis stalkataan.
Toki toki.
Oletko varma ettei se kamera ollut ovisilmä, joka auttaa aukaiselaan ovet edestäsi? Ilman kuvaa tätä on hankala arvioida. Covid aikana mieleen tulee myös että se olisi lämpökamera jolla tsekataan tuleeko tilaan kuumeisia.
Kamera ei muuten ollut siellä vain SINUA kuvaamassa, se oli siellä kuvaamasas KAIKKIA muitakin paikalle tulevia.
- Anonyymi
Ihmisiä ei pitäisi saatella vitutukseen saakka. Olisi parempi poistua vähän ennen.
- Anonyymi
että tämmöinen gaslihgting tai vähän ilkeämpääkin
- Anonyymi
en tiedä, onko ensimmäseltä nimimerkiltään TiFi aloittanut tämän ketjun, vai muut päästäkseen rääpimään kaasuvalotuksella
mutta luulen, että syy on LIdlin mainitseminen - kauppaan ei saa liittää ikäviä mielikuvia
minä sain pitkän kaasuvalotuksen, kun mainitsin Prisman - Anonyymi
"Onks se toi?! On se toi!" on ihan vakio äänihäirintänä kun lähestyy keskustaa tai menee johonkin kauppaan. Painajaismaisella ääniaallolla alitajuntaan. Painjaismainen olotila jatkuu vielä tunteja kotona.
Elä hättäile. Apu on jo matkalla. Kävin USA:ssa pyytämässä. Vastaus oli: hän tulee kärsimään.
https://youtu.be/17O0Kxs3b68
Hän lukee palstaa ja olen tietoinen siitä. Sain luvan julkaista tämän.- Anonyymi
temppuilija kirjoitti:
Elä hättäile. Apu on jo matkalla. Kävin USA:ssa pyytämässä. Vastaus oli: hän tulee kärsimään.
https://youtu.be/17O0Kxs3b68
Hän lukee palstaa ja olen tietoinen siitä. Sain luvan julkaista tämän.Eiks tää olis parempi?
https://www.youtube.com/watch?v=TS1W2xboKSA
- Anonyymi
Tuttua mutta sehän riittää kun parhaansa yrittää vaiko onkohan joku loossi kaiken takana.
- Anonyymi
Vaino olisi muuten aika hyvä nimi: Vaino Huttunen, tai Vaino Kerttula, minun nimeni on Vaino Saastamoinen.
- Anonyymi
Kannattaa meittiä sukunimen muutosta.
Vaino Harhainen.
- Anonyymi
Tänään Citymarketissa pakatessa tavaroita kassalla vartija tulee esittäytymään käytävälle. Ulos kävellessä Securitas auto näyttäytymässä. Rauhallisessa pikkukaupungissa. Vainoojia. Ennen joulua toisessa Citymarketissa katselin lastenkirjoja, kun jatkoin matkaa, niin seuraavassa hyllyvälikössä vartija asemissaan odottamassa. Toisena päivänä kävin citymarketin asiakaspalvelupisteessä ja vartija tuli parissa minuutissa toiselle puolen, Alkossa, kun hain joululahjaksi pientä konjakkipulloa, niin jonottaessa vartija takavasemmalla puolentoista metrin päässä. Mielessäni oli koko ajan "pian se tulee, pian se tulee", mutta aluksi ei näkynyt, sitten jonossa yhtäkkiä sivusilmällä näin, että joku seisoo paikoillansa takana sivulla, vilkaisin taakse, niin siinä se oli. Tokmannillakin joulun alla vartija heti kassalla ihan valmiudessa ottamaan jotain ihmistä kiinni. Täysin epänormaalia. Varitointiliikkeet ovat hullujen johtamia ja osallistuvat ihmiskunnan tuhoamiseen. Jatkuvaa häirintää. Ja edelleenkään en ole varas enkä ole koskaan aiheuttanut mitään haittaa kenellekään. Mut "ymmärtäähän" sen, vartijat jäisivät työttömiksi, jolleivät keksi töitä itselleen. Ei varmasti kestäisi päivän valoa heidän listat ihmisistä.
- Anonyymi
Kannattaa ehkä katsoa peiliin ja miettiä miksi habitus on kuin rikollisella.
Olisiko syytä muuttaa omaa ulkonäköä normaalimpaan suuntaan? - Anonyymi
todellisuudessa vartijat saavat paikantamistiedon poliisilta kännykkäänsä
- Anonyymi
Esittäytyikö vartija ihan että Matti Myymäläetsivä Kyyläkaverit Oy:sitä päivää, vai mistä tiedät että hän oli siinä muka juuri sinun takiasi?
- Anonyymi
Vertailun vuoksi, onko täällä joku joka ei koskaan näe vartiointiliikettä missään muodossa?
- Anonyymi
Minimanissa kävin ostoksilla. En kauaa tosin ehtinyt olemaan, kun vartija härnäsi pihalle. Samalla kun hän käveli ihan vierestä, samasta hyllyväliköstä kohdennettiin myös elektronista häirintää, josta tuli hirveä olotila ja se tulee taas kerran jatkumaan loppu päivän ajan. Heillä jotkut laitteet hälyttävät aina kun tulen paikalle. Voin sanoa, että eivät kestäisi päivän valoa heidän valvonta systeeminsä. Tällä kertaa luultavasti sen takia tultiin paikalle, kun olin niin rennolla tuulella ja hyvin voiva, koska tulin suoraan kuntosalilta. Valikoin tuotteita hyllystä ihan normaalisti. Ilmeisesti heidän valvontajärjestelmänsä tarkkailee ihmisten olotiloja ja sen perusteella päättävät ketä tullaan vainoamaan. Taitaa meillä olla hitlerimäinen organisaatio mukana jokapäiväsiessä elämässämme jopa ruokakaupoissa.
Muutama viikko sitten kävin kaverin kanssa H&M:ssä. Oli hiljaista, suuressa liikkeessä ehkä pari asiakasta meidän lisäksi toisella puolen liikettä. Kaveri meni kassalle maksamaan jonkun muutaman euron tuotteen. Siellä olikin jo vartija paikalla juttelemassa myyjän kanssa. Samalla kun kaveri maksoi, niin vierestäni kävelee määrätietoisesti 2 muuta vartijaa, eli tällä kertaa oli 3 vartijaa paikalla parin metrin etäisyydellä. Se olikin jo jonkinlainen ennätys.
ja nämä olivat vain parin kerran tapahtumat.. niitä riittäisi melkein joka kauppareissulle...huhhuh! milloin tulee se päivä, kun joku toimittaja ottaa selville mitä hit*oa securitas oikeen tekee??!! tämä on todella painajaismaista..- Anonyymi
Jäin miettimään tuota juttuasi.
Kun on kaupassa, ja pälyilee yhtenään ympärilleen hermostuneesti niin se tulkitaan valvomossa (kamerat) epäilyttäväksi käytökseksi jonka takia ne vartijat toimitetaan paikalle.
Koita seuraavalla kerralla toimia samalla tapaa kuin normaalit ihmiset toimii siellä kaupassa, jättäen sen pälyilyn pois, niin saat kenties olla rauhassa muiden tapaan.
En siis väitä että sinä olet rikollinen, mutta käytöksesi on riittävästi samanlaista jotta herätät huomiota vartijoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäin miettimään tuota juttuasi.
Kun on kaupassa, ja pälyilee yhtenään ympärilleen hermostuneesti niin se tulkitaan valvomossa (kamerat) epäilyttäväksi käytökseksi jonka takia ne vartijat toimitetaan paikalle.
Koita seuraavalla kerralla toimia samalla tapaa kuin normaalit ihmiset toimii siellä kaupassa, jättäen sen pälyilyn pois, niin saat kenties olla rauhassa muiden tapaan.
En siis väitä että sinä olet rikollinen, mutta käytöksesi on riittävästi samanlaista jotta herätät huomiota vartijoissa.No ihan vaan katsoin eräitä pesuaineita ihan normaalisti enkä pälyillyt minnekään ja sitten jäin ehkä puoleksi minuutiksi hieman epäröimään, että meniskö käymään ruokapuolella vai ei, mutta senhän vartija sitten ratkaisi puolestani. Ja vaikka jos pälyilisin, niin kait mulla olisi oikeus pälyillä ilman että siitä heti rankaistaan. mun tietääkseni ihminen saa olla miten itse haluaa ja miten itse tuntee, mutta ilmeisesti jo 10 vuoden ajan se on tietyllä tapaa ollut kiellettyä. miettikää, että ei saa olla miten haluaa! ei saa esim ruveta epäröimään kaupassa ja miettimään, käviskö hakemassa jugurttilitran tuosta kymmenen metrin päästä vai ei. sanon vaan, että aikamoinen hitlerliiga koko vartiointibisnes. tietääköhän edes kauppojen omistajat minkälaisia palveluja ovat heiltä tilanneet? olisi vaan mielenkiintoista tietää. onkohan kauppojen omistajilla mitään käsitystä siitä, mitä vartijat oikeasti tekevät? mielenkiintoista olisi myös tietää milläperustein heille maksetaan palkkaa? per vainoamiskohde vai? sittenhän kohteita täytyy löytää vaikka väkisin..
- Anonyymi
Miten vartija härnäsi pihalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihan vaan katsoin eräitä pesuaineita ihan normaalisti enkä pälyillyt minnekään ja sitten jäin ehkä puoleksi minuutiksi hieman epäröimään, että meniskö käymään ruokapuolella vai ei, mutta senhän vartija sitten ratkaisi puolestani. Ja vaikka jos pälyilisin, niin kait mulla olisi oikeus pälyillä ilman että siitä heti rankaistaan. mun tietääkseni ihminen saa olla miten itse haluaa ja miten itse tuntee, mutta ilmeisesti jo 10 vuoden ajan se on tietyllä tapaa ollut kiellettyä. miettikää, että ei saa olla miten haluaa! ei saa esim ruveta epäröimään kaupassa ja miettimään, käviskö hakemassa jugurttilitran tuosta kymmenen metrin päästä vai ei. sanon vaan, että aikamoinen hitlerliiga koko vartiointibisnes. tietääköhän edes kauppojen omistajat minkälaisia palveluja ovat heiltä tilanneet? olisi vaan mielenkiintoista tietää. onkohan kauppojen omistajilla mitään käsitystä siitä, mitä vartijat oikeasti tekevät? mielenkiintoista olisi myös tietää milläperustein heille maksetaan palkkaa? per vainoamiskohde vai? sittenhän kohteita täytyy löytää vaikka väkisin..
Eikös se koko kauppa ole pystytetty siihen jotta sinä menet sinne ja vartijat pääsevät häiriköimään?
Jotenka kyllä se kauppias hyvin tilanteen tietää, kaikki on suunniteltu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se koko kauppa ole pystytetty siihen jotta sinä menet sinne ja vartijat pääsevät häiriköimään?
Jotenka kyllä se kauppias hyvin tilanteen tietää, kaikki on suunniteltu.Kyllä minulla on sellainenkin kokemus, että ihan varmasti vartija kaupaussa seurasi ja häiritsi. Ehkä halusi viestittää, ettei minun haluta käyvän siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla on sellainenkin kokemus, että ihan varmasti vartija kaupaussa seurasi ja häiritsi. Ehkä halusi viestittää, ettei minun haluta käyvän siellä.
Ei tullut mieleen että kenties se käytös ja/tai habitus oli sellainen että ammattilaisen silmiin se näytti siltä että olet siellä muissa kuin ostoaikeissa?
Itse jos olisin vartija ja joku tulee kauppaan ja alkaa heti pälyilemään missä mä olen niin kyllä sitä pitäisi seurata, koska oletetusti vain rikollinen kiinnittää huomiota vartijaan.
Normaalit ihmiset kävelee vain sellaisen ohitse, kenties jopa kohteliaasti tervehtien.
- Anonyymi
Soittakaa Paranoid!
- Anonyymi
joku seurasi mua kun ajoin autolla hämeen motarin ranpilla,kääntyi muka eri risteyksestä myöhemmin etten huomaisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2156520Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1024934Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1144677"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste383179Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1002847En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.642283Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331767- 661749
odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391684- 571517