haluavat tuhota oikeusvaltion, ja ihailevat Puolaa ja Unkaria. Kun nimittäin muistellaan sitä, kuinka kiihkeästi vasurit palvoivat neukkulaa aikoinaan, joka oli karmea diktatuuri, toisin kuin Puola ja Unkari.
Ja neukkulan "oikeusvaltiosta" ei ollut tietoakaan silloin, mutta se ei yhtään haitannut Suomen vasemmistolaisia.
Joten vasurit voivat lopettaa sen tekopyhyytensä.
Melko naurettavaa on vasurien kitistä, että nää persut
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt vasurit ihannoi uuskommunistista eu:ta. Pyllistyksen suunta on vaan muuttunut.
- Anonyymi
Tai kumarruksen.
- Anonyymi
Se on samanlaista sananhelinää kun Vasuri puhuu sivistyksestä ja arvoista. Vasuri kannattaa poikien barbaarista silpomista ja seksuaalisesti moraalitonta eläimiinsekaantumista ja lässyttää samalla sivistyksesta ja arvoista ja oikeusvaltiosta.
- Anonyymi
Mikä siinä Eu:n liittovaltiossa kiihottaa vasureita.
- Anonyymi
Vassareilla on kova kaksinaismoralismi.
- Anonyymi
Neukkulassa tuli kolme kertaa käytyä, kurja paikka oli.
- Anonyymi
Joo,varsinainen työläisen paratiisi.
- Anonyymi
Neuvostoliitoksi persut haluavat Suomenkin muuttaa. Muulla tapaa ei noita oikeusvaltion tuhoamispuheita voi ymmärtää.
- Anonyymi
Sukellahan sinne troijanhevostenne persijeen tulupaksi mätisemään, ettei paska haise niin perusteellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688