Tää EU:n "Oikesuvaltio mekanismi" on hyvin tyyppillistä sananhelinää jossa epäilyttävälle ja epäreiluille hankkeille annetaan joku tosi hieno nimi jota on vaikea vastustaa. Lapselliset ihmiset voi sitten jankuttaa tyyliin: "Etkai siis vastusta oikeusvaltiota?" Se on samaa osastoa kun Demari puhuu "arvoista" tai "sivistyksestä." Heidän oma tulkinta näistä asioista on aina erittäin epämääräinen ja kyseenalainen kuten ollaan huomattu. Me maksamme paljon enemmän kuin tulemme saamaan joten ihan tyhjiä uhkauksia siis puhua että jäämme jonkun etujen ulkopuolelle. Paras etu saavutetaan sillä että pidetään nuo rahat itsellä.
EU:n "Oikeusvaltio mekanismi" on pelkkää sananhelinää
9
71
Vastaukset
- Anonyymi
Hallitus mielellään sanoo sanan "oikeusvaltio" vähän joka lauseessa ja sen tarkoitus on nimenomaan luoda se kuva, että jokainen joka on eri mieltä, muka vastustaa oikeusvaltioperiaatteita.
Lauseet vaan muotoillaan sellaiseksi, että sekä sanan- että yhdistymisvapauksien rajoittaminen kuulostaa perustellulta kuten myös maailman sosiaalitoimistona oleminen.
Esim. vihreillä "oikeusvaltion tulee pitää huolta heikommista"-sanontaa käytettiin intersektionaalisen feminismin perusteena. Ja se jos joku on epätasa-arvoista jos joku. Sitä voi verrata äänestämiseen, jossa jollakin on yksi ääni ja toisella niitä on puoli tusinaa.- Anonyymi
Niin, miten jo valmiiksi oikeusvaltio voi siis tulla enemmän oikeusvaltioksi antamalla miljardeja rahaa? Vähän epäilyttävää
- Anonyymi
Olet asian ytimessä, juuri näin se on
- Anonyymi
Ole persu, kannata diktatuuria!
- Anonyymi
Mistäs sinä ton vetäsit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä ton vetäsit?
Siitä että kaikki jotka ovat hänen ideologiaansa vastaan ovat persuja.
- Anonyymi
Kuuluu samaan sarjaan kuin sekin, että "korona leviää nyt vähemmän koulutetussa väestössä"
Enää ei puutu kuin se, että koulussa aletaan opettamaan, että koronaan saa immuniteetin kun opiskelee hallitus myönteisille aloille. - Anonyymi
EU:ta ei kiinnosta oikeusvaltio periaate kun kysymys on Espanjan poliittisista vangeista ja Romanian kerjäläisistä. Eurooppalaisten teloitukset,raiskaukset, ryöstöt ja pahoinpitelyt ei haittaa kunhan vain paapotaan ja elätetään matulaumoja.
Euroopan unionista tehdyn perussopimuksen 2 artiklassa oikeusvaltio on listattu yhdeksi EU:n perusarvoista. Se tarkoittaa sitä, että jäsenmaiden hallitusten tulee noudattaa lakia, että ne eivät saa tehdä mielivaltaisia päätöksiä ja että kansalaisten tulee voida haastaa niiden päätökset itsenäisissä tuomioistuimissa. Oikeusvaltioperiaatteeseen kuuluu myös korruption vastainen toiminta sekä lehdistönvapauden puolustaminen, jotta kansa saa tietoa hallituksen toimista.
Puola ja Unkarivastustavat näitä arvoja...ja Suomen persut kannattavat heitä avoimesti eduskuntaryhmän puheenjohtaja Ville Tavio etunenässä. Jos kannattaa oikeusvaltiota, tietää varmasti mitä puoluetta ei kannata äänestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435