Miten oikeusvaltio muuttuu enemmän oikeusvaltioksi lahjoittamalla miljardeja?

Anonyymi

Suomi on jo oikeusvaltio. Miten ihmeessä suomi muuttaa vähemmän oikeusvaltioksi ellei Suomi anna lisä miljardeja rahaa EU:lle? Tää on niin selkee ja naurettava huijaus tyyliin: "jos et maksa meille rahaa niin et saa hengittää"

30

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hitto että ihmiset on tyhmiä

      • Anonyymi

        Vain Persut ovat jälkijättöisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Persut ovat jälkijättöisiä.

        Voisitko perustella myös? Vähän mielikuveituksetonta tällainen tyhjä solvaaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Persut ovat jälkijättöisiä.

        Hahah. No nythä mä sen vasta hokasin. Voisitko siis selittää mitä on käytännössä oikeusvaltio? Persut on oikeusvaltion suurin puolustaja. Eli oikeusvaltioperiaatteisiin kuuluu:

        A) Ketään ei saa syyttää ilman todisteita.
        B) Samasta rikoksesta ei voi tuomita kahta kertaa
        C) Kun henkilö on sovittanut tekonsa on hän taas kelvollinen yhteiskuntaan.

        Eikös Persujen vastustajat juurikin kokoajan riko näitä kaikkia kolmea oikeusvaltioperiaatetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahah. No nythä mä sen vasta hokasin. Voisitko siis selittää mitä on käytännössä oikeusvaltio? Persut on oikeusvaltion suurin puolustaja. Eli oikeusvaltioperiaatteisiin kuuluu:

        A) Ketään ei saa syyttää ilman todisteita.
        B) Samasta rikoksesta ei voi tuomita kahta kertaa
        C) Kun henkilö on sovittanut tekonsa on hän taas kelvollinen yhteiskuntaan.

        Eikös Persujen vastustajat juurikin kokoajan riko näitä kaikkia kolmea oikeusvaltioperiaatetta?

        No höpöhöpö taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höpöhöpö taas.

        Mitä? Osaatko edes lukea? Jos sinä syytät minua valehtelijaks, täytyy sun pystyä todistamaan että minä valehtelen. Ymmärsitkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä? Osaatko edes lukea? Jos sinä syytät minua valehtelijaks, täytyy sun pystyä todistamaan että minä valehtelen. Ymmärsitkö?

        Punikilla tuntuu kauheasti joltain ja sen tuntumisen pitää punikin mielestä olla totta. Senpä vuoksi punikilta ei heru perusteluja. Miten nyt tuntemuksiaan avaisi kun faktat on hukassa.


    • Anonyymi

      Noinko se menee. Opettele edes käsitteiden alkeet ja tule sitten vasta öyhöttämäån.

      • Anonyymi

        Noin se nettipersujen fantasioissa menee. Hassua.


      • Anonyymi

        Etkö tiedä miten se menee? Eiks se ole hyvä että joku opettaa sua. Eikö sun pitäis olla kiitollienn siitä?


    • Anonyymi

      Kova on persuilla hinku saada tehtyä Suomesta osa Venäjää.

      • Anonyymi

        Millä tavalla se olisi kansallismielistä? Ymmärrätkö kuinka järjetön ja epäjohdonmukainen väite tuo on?


      • Anonyymi

        ilman unionia pitäisit Puolasta ja Unkarista.

        sä vihaat sitä mitä unioni käskee.
        Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ilman unionia pitäisit Puolasta ja Unkarista.

        sä vihaat sitä mitä unioni käskee.
        Miksi?

        Unioni ei käske mitään. Unioni ei ole mikään diktaattori vaan unioni on demokraattinen.


    • Anonyymi

      no, ottamalla velkaa

    • Anonyymi

      Rahalla voi ostaa mainetta, kunniaa ja oikeutta. Suomi on siis oikeusvaltio.
      Lisäksi muutama meppi pääsee tienaamaan isosti niin kuin Urpo lainen. Sai ylennyksen oikein Afrikan kuningattareksi lahjottuaan Kreikkaa hirmusummilla.

      • Anonyymi

        Niin, Demari on se ostettavissa oleva korruptoitunut henkilö jolla ei ole yhtään omaa rahaa eikä omia mielipiteitä. Autoritäärinen järjestelmän renki joka toistelee järjestelmän käskyjä


    • Anonyymi

      Ei se muutu, mutta se myydään median lehdillä sellaisena.
      Mitä sekopäisempi väite - se on valetta.

      Aloittaja on oikeassa.

      Rahat tai henki - on rikollisjengin normaali menettely.

      EU tarjoaa rahaa - ”tukea” - tiettyjen ehtojen mukaan.

      Periaatteesa ok, mutta onko saksa itse jokin mallimaa?
      belgia - aina jonkun pedo kohun äärellä?
      ranska - pommittaa omiaa kaduilla, kolonialisti ja tavoittelee EU herruutta.


      (EUn mielestä) Ongelma on Puolan ja Unkarin halu pitää kiinni omasta päätösvallastaan, itsenäisyydestään. Ilman EUa te pitäisitte noista maista.

    • Anonyymi

      Jokainen syytös Puolaa ja Unkaria vastaan
      on sama kuin saksan maihinnousu noihin maihin 1940- luvulla.

      Unionistit ovat idiootteja.

      • Anonyymi

        He ovat itse diktatuuria kannattavia fasisteja


    • Anonyymi

      Maa missä on oikeuslaitos, voi samantien julistaa itsensä oikeusvaltioksi. Pohjois-Koreakin on oikeusvaltio. Eritreakin on oikeusvaltio. Saudi-Arabiassakin on oikeuslaitos.

      Ei tällainen "oikeusvaltio"-julistus vielä kerro mitään esim. maan sananvapauden ja ihmisoikeuksien todellisesta tilasta.

      Käytännössä tilanne voi olla se, että hallinnon tai uskonnon kritisoinnista seuraa virallisten oikeusauktoriteettien määräämä vankila-tai kuolemanrangaistus mitä voidaan kutsua oikeudeksi

      • Anonyymi

        Pohjois-Korea ei ole oikeusvaltio. Siellä kansalaisella ei ole mitään vapauksia eikä oikeuksia. Suomenkin Demarit juurikin haluavat lähtettää pienestäkin tottelemattomuudesta henkilön loppu elämäks Siperiaan.


    • Euroopan unionista tehdyn perussopimuksen 2 artiklassa oikeusvaltio on listattu yhdeksi EU:n perusarvoista. Se tarkoittaa sitä, että jäsenmaiden hallitusten tulee noudattaa lakia, että ne eivät saa tehdä mielivaltaisia päätöksiä ja että kansalaisten tulee voida haastaa niiden päätökset itsenäisissä tuomioistuimissa. Oikeusvaltioperiaatteeseen kuuluu myös korruption vastainen toiminta sekä lehdistönvapauden puolustaminen, jotta kansa saa tietoa hallituksen toimista.

      Puola ja Unkarivastustavat näitä arvoja...ja Suomen persut kannattavat heitä avoimesti eduskuntaryhmän puheenjohtaja Ville Tavio etunenässä. Jos kannattaa oikeusvaltiota, tietää varmasti mitä puoluetta ei kannata äänestää.

      • Anonyymi

        Miksi kommari spämmää samaa valetta? Siinä sanotaan että he vastustavat oikeusvaltioperiaatteen KYTKEMISTÄ elvytysrahoihin. Ootko siis tyhmä vai vääristeletkö tahallaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kommari spämmää samaa valetta? Siinä sanotaan että he vastustavat oikeusvaltioperiaatteen KYTKEMISTÄ elvytysrahoihin. Ootko siis tyhmä vai vääristeletkö tahallaan?

        Hei haloo! Oikeusvaltioperiaate on hyväksytty ensimmäisen kerran siinä vaiheessa kun valtio liittyy EU:hun. Sen jälkeen Puolan ja Unkarin hallitus on heikentänyt jatkuvasti mm, opposition ja vapaan lehdistön asemaa. Oikeusvaltio-Suomessa on vain yksi puolue, jonka mielestä tässä ei ole mitään väärää - persut. Oikeusvaltion ystävät. Miettikää ketä ei kannata äänestää.


      • Anonyymi
        lötkö kirjoitti:

        Hei haloo! Oikeusvaltioperiaate on hyväksytty ensimmäisen kerran siinä vaiheessa kun valtio liittyy EU:hun. Sen jälkeen Puolan ja Unkarin hallitus on heikentänyt jatkuvasti mm, opposition ja vapaan lehdistön asemaa. Oikeusvaltio-Suomessa on vain yksi puolue, jonka mielestä tässä ei ole mitään väärää - persut. Oikeusvaltion ystävät. Miettikää ketä ei kannata äänestää.

        Haloo itsellesi. Suomi ei ole oikeusvaltio koska Suomen oikeuslaitos ei ole riippumaton. Päivi Räsäsen tapaus todistaa sen. Päivi Räsänen joutui poliisitutkintaan lukemalla raamattua. Oikeuslaitoksemme on siis sevlästi poliittisesti vasemmalle nojaava eikä riippumaton kuten oikeusvaltiossa kuuluisi olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haloo itsellesi. Suomi ei ole oikeusvaltio koska Suomen oikeuslaitos ei ole riippumaton. Päivi Räsäsen tapaus todistaa sen. Päivi Räsänen joutui poliisitutkintaan lukemalla raamattua. Oikeuslaitoksemme on siis sevlästi poliittisesti vasemmalle nojaava eikä riippumaton kuten oikeusvaltiossa kuuluisi olla.

        Miten tuota näkemystäsi tukee se, että sama oikeuslaitos tuomitsi dosentti Johan Bäckmanin yllytyksestä Ylen toimittajaan kohdistuneeseen törkeään kunnianloukkaukseen.
        Desantti Bäckmanhan on kaikkien tuntema erittäin venäläismielinen henkilö.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo itsellesi. Suomi ei ole oikeusvaltio koska Suomen oikeuslaitos ei ole riippumaton. Päivi Räsäsen tapaus todistaa sen. Päivi Räsänen joutui poliisitutkintaan lukemalla raamattua. Oikeuslaitoksemme on siis sevlästi poliittisesti vasemmalle nojaava eikä riippumaton kuten oikeusvaltiossa kuuluisi olla.

        Suomi on paskavaltio,eikä mikään oikeusvaltio.


    • Anonyymi

      Erittäin hyvä kysymys aloittajalla hyvä !

    • Anonyymi

      Italia on jo ilmoittanut ettei halua maksaa pelastuspakettia takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe