Miten oikeusvaltio muuttuu enemmän oikeusvaltioksi lahjoittamalla miljardeja?

Anonyymi

Suomi on jo oikeusvaltio. Miten ihmeessä suomi muuttaa vähemmän oikeusvaltioksi ellei Suomi anna lisä miljardeja rahaa EU:lle? Tää on niin selkee ja naurettava huijaus tyyliin: "jos et maksa meille rahaa niin et saa hengittää"

22

<50

Vastaukset

• Hitto että ihmiset on tyhmiä

• Vain Persut ovat jälkijättöisiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Vain Persut ovat jälkijättöisiä.

Voisitko perustella myös? Vähän mielikuveituksetonta tällainen tyhjä solvaaminen

• Anonyymi kirjoitti:

Vain Persut ovat jälkijättöisiä.

Hahah. No nythä mä sen vasta hokasin. Voisitko siis selittää mitä on käytännössä oikeusvaltio? Persut on oikeusvaltion suurin puolustaja. Eli oikeusvaltioperiaatteisiin kuuluu:

A) Ketään ei saa syyttää ilman todisteita.
        B) Samasta rikoksesta ei voi tuomita kahta kertaa
        C) Kun henkilö on sovittanut tekonsa on hän taas kelvollinen yhteiskuntaan.

Eikös Persujen vastustajat juurikin kokoajan riko näitä kaikkia kolmea oikeusvaltioperiaatetta?

• Anonyymi kirjoitti:

Hahah. No nythä mä sen vasta hokasin. Voisitko siis selittää mitä on käytännössä oikeusvaltio? Persut on oikeusvaltion suurin puolustaja. Eli oikeusvaltioperiaatteisiin kuuluu:

A) Ketään ei saa syyttää ilman todisteita.
        B) Samasta rikoksesta ei voi tuomita kahta kertaa
        C) Kun henkilö on sovittanut tekonsa on hän taas kelvollinen yhteiskuntaan.

Eikös Persujen vastustajat juurikin kokoajan riko näitä kaikkia kolmea oikeusvaltioperiaatetta?

No höpöhöpö taas.

• Anonyymi kirjoitti:

No höpöhöpö taas.

Mitä? Osaatko edes lukea? Jos sinä syytät minua valehtelijaks, täytyy sun pystyä todistamaan että minä valehtelen. Ymmärsitkö?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä? Osaatko edes lukea? Jos sinä syytät minua valehtelijaks, täytyy sun pystyä todistamaan että minä valehtelen. Ymmärsitkö?

Punikilla tuntuu kauheasti joltain ja sen tuntumisen pitää punikin mielestä olla totta. Senpä vuoksi punikilta ei heru perusteluja. Miten nyt tuntemuksiaan avaisi kun faktat on hukassa.

• Noinko se menee. Opettele edes käsitteiden alkeet ja tule sitten vasta öyhöttämäån.

• Noin se nettipersujen fantasioissa menee. Hassua.

• Etkö tiedä miten se menee? Eiks se ole hyvä että joku opettaa sua. Eikö sun pitäis olla kiitollienn siitä?

• Kova on persuilla hinku saada tehtyä Suomesta osa Venäjää.

• Millä tavalla se olisi kansallismielistä? Ymmärrätkö kuinka järjetön ja epäjohdonmukainen väite tuo on?

• ilman unionia pitäisit Puolasta ja Unkarista.

sä vihaat sitä mitä unioni käskee.
        Miksi?

• Anonyymi kirjoitti:

ilman unionia pitäisit Puolasta ja Unkarista.

sä vihaat sitä mitä unioni käskee.
        Miksi?

Unioni ei käske mitään. Unioni ei ole mikään diktaattori vaan unioni on demokraattinen.

• no, ottamalla velkaa

• Rahalla voi ostaa mainetta, kunniaa ja oikeutta. Suomi on siis oikeusvaltio.
      Lisäksi muutama meppi pääsee tienaamaan isosti niin kuin Urpo lainen. Sai ylennyksen oikein Afrikan kuningattareksi lahjottuaan Kreikkaa hirmusummilla.

• Niin, Demari on se ostettavissa oleva korruptoitunut henkilö jolla ei ole yhtään omaa rahaa eikä omia mielipiteitä. Autoritäärinen järjestelmän renki joka toistelee järjestelmän käskyjä

• Ei se muutu, mutta se myydään median lehdillä sellaisena.
      Mitä sekopäisempi väite - se on valetta.

Aloittaja on oikeassa.

Rahat tai henki - on rikollisjengin normaali menettely.

EU tarjoaa rahaa - ”tukea” - tiettyjen ehtojen mukaan.

Periaatteesa ok, mutta onko saksa itse jokin mallimaa?
      belgia - aina jonkun pedo kohun äärellä?
      ranska - pommittaa omiaa kaduilla, kolonialisti ja tavoittelee EU herruutta.

(EUn mielestä) Ongelma on Puolan ja Unkarin halu pitää kiinni omasta päätösvallastaan, itsenäisyydestään. Ilman EUa te pitäisitte noista maista.

• Jokainen syytös Puolaa ja Unkaria vastaan
      on sama kuin saksan maihinnousu noihin maihin 1940- luvulla.

Unionistit ovat idiootteja.

• He ovat itse diktatuuria kannattavia fasisteja

• Maa missä on oikeuslaitos, voi samantien julistaa itsensä oikeusvaltioksi. Pohjois-Koreakin on oikeusvaltio. Eritreakin on oikeusvaltio. Saudi-Arabiassakin on oikeuslaitos.

Ei tällainen "oikeusvaltio"-julistus vielä kerro mitään esim. maan sananvapauden ja ihmisoikeuksien todellisesta tilasta.

Käytännössä tilanne voi olla se, että hallinnon tai uskonnon kritisoinnista seuraa virallisten oikeusauktoriteettien määräämä vankila-tai kuolemanrangaistus mitä voidaan kutsua oikeudeksi

• Pohjois-Korea ei ole oikeusvaltio. Siellä kansalaisella ei ole mitään vapauksia eikä oikeuksia. Suomenkin Demarit juurikin haluavat lähtettää pienestäkin tottelemattomuudesta henkilön loppu elämäks Siperiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      193
      6613
    2. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      5205
    3. Stefu kärähti taas amfetamiinista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eikö tuolle sekoilulle näy loppua? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b3a29a6e-ac7d-460f-bd45-23ee51898a72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      3701
    4. Vapaavuorelle tuli kiire - Kaikki yleisötilaisuudet kielletään, mutta mites juottolat?

Pelimies Vapaavuoren loppupeli Helsingin johdossa meni kimuraiseksi koronakriisin vuoksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637875.html "Vapaavuori
      Maailman menoa
      101
      3106