Kristinusko, teosofia, ateismi, jälleensyntyminnen ja karma ?
Mikä näistä on järkevin vakaumus?
25
53
Vastaukset
- Anonyymi
Unohdin budhalaisuuden. Islamin jätin pois kun se on varmaankin hännillä.
- Anonyymi
...et ajatellu, että ensimmäset tulevat viimeiseksi ja viimeiset ensimmäisiksi, niinhän se menee, kuten Halosen yhteiskunta poitiikkakin, yhtä homojen ja lespojen hommia.
Väkeviä ja huumeita, huono-osaisten auttamista ka tasa-arvoa.
- Anonyymi
Järki kun se poljetaan vakaumusten ojaan.
- Anonyymi
Palauta tehdasasetukset, ole aivan uskomaton.
- Anonyymi
Se tehdasasetusten palauttaminen vaatii taitoa, jota löytyy vain alanammattilaisilta.
- Anonyymi
Śrī Īśopaniṣad
Mantra yksi:
Kaikki tässä maailmankaikkeudessa, olipa se sitten elollista tai elotonta, on Hänen vallassaan ja kuuluu Hänelle. Siksi jokaisen tulisi käyttää vain sitä, mikä on välttämätöntä ja mikä on myönnetty hänen osuudekseen, eikä kajota mihinkään muuhun, ymmärtäen hyvin, kenelle kaikki kuuluu.
kj
- Anonyymi
Mitä on teosofia? Karma ja jälleensyntyminen kiinnostaa.
- Anonyymi
Teosofia, suomeksi jumalviisaus, siis täyttä huuhaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teosofia, suomeksi jumalviisaus, siis täyttä huuhaata.
On sinun oppisi oikea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinun oppisi oikea?
Kyseli Gallenkallela oli teosofi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinun oppisi oikea?
Onko kristinusko järkevämpi kuin teosofia?
- Anonyymi
Keksikää lisää, emme ole vielläkään kaikkea keksineet!
- Anonyymi
"ÄLÄ TEE TOISELLE SITÄ MITÄ ET ITSELLESI TAHTOISI TEHTÄVÄN" Kung Futse. Mitään muita lakeja ja sääntöjä ei tarvita kuin kultainen sääntö joka on myös kopioitu kristinuskoonkin.
- Anonyymi
Kristinusko ei ehkä tunnu järkevimmältä, mutta se on tosi.
- Anonyymi
Älä valehtele!Miten se on muka tosi? Pelkkää tuhannen ja yhden yön satua
👺👺👺💯💯💯💯 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele!Miten se on muka tosi? Pelkkää tuhannen ja yhden yön satua
👺👺👺💯💯💯💯Tuhannen ja yhden yön paksuja kirjoja sarjasta olen lukenut enemmän kuin sinä olet ikinä niistä mitään edes kuullut, värikuvia niistä kyllä puuttui... mutta silti minä olen nyt kristinuskovainen, eikä se minulla ole mikään vakaumus, vaan uskoni asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhannen ja yhden yön paksuja kirjoja sarjasta olen lukenut enemmän kuin sinä olet ikinä niistä mitään edes kuullut, värikuvia niistä kyllä puuttui... mutta silti minä olen nyt kristinuskovainen, eikä se minulla ole mikään vakaumus, vaan uskoni asia.
Mitä se hyövää olla uskovainen,? On vaan ihminen, se riittää. 💯💯💯🌹❤️
- Anonyymi
unohtuiko sinulta feministit??
- Anonyymi
Teosofia on järkevin mutta sehän ei ole uskonto.
- Anonyymi
Kyse ei ole monivalintakysymyksestä vaan elämästä. Sen tietää jokainen, jota Jumala on koskettanut.
- Anonyymi
ateismi ,kuolemaan päättyy.
- Anonyymi
Olen ateisti mutta Reinkarnaatio on totta.
Jatkan työtäni seuraavassa elämässä.
Se on ihana vapauttava tieto.❤️❤️❤️💯💯💯💯 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ateisti mutta Reinkarnaatio on totta.
Jatkan työtäni seuraavassa elämässä.
Se on ihana vapauttava tieto.❤️❤️❤️💯💯💯💯tämäkään kaveri ei ollut entisen lainen, totta https://fi.wikipedia.org/wiki/Phineas_Gage
- Anonyymi
> Mikä näistä on järkevin vakaumus?
Kristnusko, koska Jeesuksen opetus ja esimerkki on hyvä.- Anonyymi
Kung Futsen kultainen sääntö riittää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1093769Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4361610Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21570Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311473Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar461148Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3931107