Kristinusko, teosofia, ateismi, jälleensyntyminnen ja karma ?
Mikä näistä on järkevin vakaumus?
25
67
Vastaukset
- Anonyymi
Unohdin budhalaisuuden. Islamin jätin pois kun se on varmaankin hännillä.
- Anonyymi
...et ajatellu, että ensimmäset tulevat viimeiseksi ja viimeiset ensimmäisiksi, niinhän se menee, kuten Halosen yhteiskunta poitiikkakin, yhtä homojen ja lespojen hommia.
Väkeviä ja huumeita, huono-osaisten auttamista ka tasa-arvoa.
- Anonyymi
Järki kun se poljetaan vakaumusten ojaan.
- Anonyymi
Palauta tehdasasetukset, ole aivan uskomaton.
- Anonyymi
Se tehdasasetusten palauttaminen vaatii taitoa, jota löytyy vain alanammattilaisilta.
- Anonyymi
Śrī Īśopaniṣad
Mantra yksi:
Kaikki tässä maailmankaikkeudessa, olipa se sitten elollista tai elotonta, on Hänen vallassaan ja kuuluu Hänelle. Siksi jokaisen tulisi käyttää vain sitä, mikä on välttämätöntä ja mikä on myönnetty hänen osuudekseen, eikä kajota mihinkään muuhun, ymmärtäen hyvin, kenelle kaikki kuuluu.
kj
- Anonyymi
Mitä on teosofia? Karma ja jälleensyntyminen kiinnostaa.
- Anonyymi
Teosofia, suomeksi jumalviisaus, siis täyttä huuhaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teosofia, suomeksi jumalviisaus, siis täyttä huuhaata.
On sinun oppisi oikea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinun oppisi oikea?
Kyseli Gallenkallela oli teosofi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinun oppisi oikea?
Onko kristinusko järkevämpi kuin teosofia?
- Anonyymi
Keksikää lisää, emme ole vielläkään kaikkea keksineet!
- Anonyymi
"ÄLÄ TEE TOISELLE SITÄ MITÄ ET ITSELLESI TAHTOISI TEHTÄVÄN" Kung Futse. Mitään muita lakeja ja sääntöjä ei tarvita kuin kultainen sääntö joka on myös kopioitu kristinuskoonkin.
- Anonyymi
Kristinusko ei ehkä tunnu järkevimmältä, mutta se on tosi.
- Anonyymi
Älä valehtele!Miten se on muka tosi? Pelkkää tuhannen ja yhden yön satua
👺👺👺💯💯💯💯 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele!Miten se on muka tosi? Pelkkää tuhannen ja yhden yön satua
👺👺👺💯💯💯💯Tuhannen ja yhden yön paksuja kirjoja sarjasta olen lukenut enemmän kuin sinä olet ikinä niistä mitään edes kuullut, värikuvia niistä kyllä puuttui... mutta silti minä olen nyt kristinuskovainen, eikä se minulla ole mikään vakaumus, vaan uskoni asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhannen ja yhden yön paksuja kirjoja sarjasta olen lukenut enemmän kuin sinä olet ikinä niistä mitään edes kuullut, värikuvia niistä kyllä puuttui... mutta silti minä olen nyt kristinuskovainen, eikä se minulla ole mikään vakaumus, vaan uskoni asia.
Mitä se hyövää olla uskovainen,? On vaan ihminen, se riittää. 💯💯💯🌹❤️
- Anonyymi
unohtuiko sinulta feministit??
- Anonyymi
Teosofia on järkevin mutta sehän ei ole uskonto.
- Anonyymi
Kyse ei ole monivalintakysymyksestä vaan elämästä. Sen tietää jokainen, jota Jumala on koskettanut.
- Anonyymi
ateismi ,kuolemaan päättyy.
- Anonyymi
Olen ateisti mutta Reinkarnaatio on totta.
Jatkan työtäni seuraavassa elämässä.
Se on ihana vapauttava tieto.❤️❤️❤️💯💯💯💯 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ateisti mutta Reinkarnaatio on totta.
Jatkan työtäni seuraavassa elämässä.
Se on ihana vapauttava tieto.❤️❤️❤️💯💯💯💯tämäkään kaveri ei ollut entisen lainen, totta https://fi.wikipedia.org/wiki/Phineas_Gage
- Anonyymi
> Mikä näistä on järkevin vakaumus?
Kristnusko, koska Jeesuksen opetus ja esimerkki on hyvä.- Anonyymi
Kung Futsen kultainen sääntö riittää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1061918- 2421696
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611086Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62980En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k66949Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63838Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37837The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6821Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805