Fazerilla on useita suomalaisen yhtenäiskulttuurin ajalta peräisin olevia tuotemerkkejä. Fazeri nykyjohto ja omistajat rapauttavat näitä kiihtyvää tahtia.
Kaakaovoin maailmanmarkkinahinnan noustessa, saimme jo aiemmin kokea, että pakkauskokoja pienennettiin, kuluttajahintojen pysyessä samana (mm. suklaapatukat 44g -> 37g).
Viimeisimpänä Fazer on lähtenyt "laajentamaan" "Sininen"-tuotemerkkiään. Kaupassa huomasin, että "Sininen"-suklaapatukoita oli huomattavan vaikea löytää. Kaikenlaisia väriyhdistelmäpatukoita oli tarjolla. Räikeimpiä oli "Sininen vadelmajogurtti" tuote. Tässä tuotteessa, 40% suklaasta on korvattu puoli-ilmaisella palmuöljy(mm.)massalla. Kuluttajahinta on sama, kuin umpisinisellä suklaalla, vaikka tuotantokustannukset ovat 39% (?) alhaisemmat.
Jostain syystä, Fazer ei ole yrittänytkään kehittää uusia (halpa)tuotemerkkejä, vaan on lähtenyt rapauttamaan perinteisiä merkkejään. Asiakkaat saattavat tuntea itseään petettävän. Asiakkaiden lähtiessä, käy myös yritykselle huonosti. Fazerilla voi sanoa olevan käytössään "Stockmann"-reseptin.
Fazerin "Sininen" brändi
Anonyymi
1
196
Vastaukset
- Anonyymi
vantaan tehtaan laitteet ovat tiensä päässä joka päivä vuotaa voiteluöljyä suklaa massan sekaan eivät välitä tästä mitään kuluttajille hengen vaarallista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219