Välittänyt millään tavalla 😢😭😢
Sä et koskaan
10
126
Vastaukset
Voi kyynel sentään ludem. Tätähän sä haluat että takiainen itkee ja hakee multa sitten lohtua no koita nyt kestää sitten kun takiainen ei välttämättä tule enää sun luokse takas. Ja tuskin tulee mun käsittelyn jälkeen, luultavasti hän unohtaa siinä vaiheessa sinut 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍🏿
- Anonyymi
Lotta lopeta 😠😠😠😠😠😠takiainen ei todellakaan halua ketään muuta kuin ludemin ja nyt voit sitten painua pehkuihin siitä. Ja lopeta tollanen vinoilu. Ei ludemille tarvii vittuilla vaikka hän kohtelee takiaista miten haluaa mutta meidän täytyy silti kunnioittaa takiaisen suhdetta. Takiainen rakastaa vaan ja ainoastaan ludemia ja senhän jo tiedätkin ettei takiainen ikinä halua ketään muuta kuin ludemin. Joten jätä heidät rauhaan. Terveisin Sanna 😡😡😡😡😡😡😡
- Anonyymi
No kyllä välitin ja tiiät sen itekki.. Sinä et välitä kun kävelet sopivasti aina sen apinan kans mun talo ohi
- Anonyymi
Sinäkö siellä takiainen..olisithan sinä mut saanut vaan et tee elettäkään sen eteen..mä haen sitte jonkun muu..se ei sitte ole kumpikaan teistä ei exä etkä sinä..aina lähet karkuun mua, kun vähänkin lähennytään.. Lotan silti päästät lähellesi. 😩
- Anonyymi
Et todellakaan saa ottaa ketään ja tiedät sen varsin hyvin terveisin 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
- Anonyymi
Höpö höpö 🙄
- Anonyymi
Mun sydän itkee ja minä itken. Kauhein tunne maanpäällä kaivata toista kun tietää että toinen ei kaipaa. 🥺
- Anonyymi
Rakas kaipaan minä..tulisitpa syliini..
- Anonyymi
Mä oon poikki. Nyt tuli väsy. Hyvää yötä rakas.
- Anonyymi
En todellakaan välitä mistään pikku likoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142