Välittänyt millään tavalla 😢😭😢
Sä et koskaan
10
142
Vastaukset
Voi kyynel sentään ludem. Tätähän sä haluat että takiainen itkee ja hakee multa sitten lohtua no koita nyt kestää sitten kun takiainen ei välttämättä tule enää sun luokse takas. Ja tuskin tulee mun käsittelyn jälkeen, luultavasti hän unohtaa siinä vaiheessa sinut 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍🏿
- Anonyymi
Lotta lopeta 😠😠😠😠😠😠takiainen ei todellakaan halua ketään muuta kuin ludemin ja nyt voit sitten painua pehkuihin siitä. Ja lopeta tollanen vinoilu. Ei ludemille tarvii vittuilla vaikka hän kohtelee takiaista miten haluaa mutta meidän täytyy silti kunnioittaa takiaisen suhdetta. Takiainen rakastaa vaan ja ainoastaan ludemia ja senhän jo tiedätkin ettei takiainen ikinä halua ketään muuta kuin ludemin. Joten jätä heidät rauhaan. Terveisin Sanna 😡😡😡😡😡😡😡
- Anonyymi
No kyllä välitin ja tiiät sen itekki.. Sinä et välitä kun kävelet sopivasti aina sen apinan kans mun talo ohi
- Anonyymi
Sinäkö siellä takiainen..olisithan sinä mut saanut vaan et tee elettäkään sen eteen..mä haen sitte jonkun muu..se ei sitte ole kumpikaan teistä ei exä etkä sinä..aina lähet karkuun mua, kun vähänkin lähennytään.. Lotan silti päästät lähellesi. 😩
- Anonyymi
Et todellakaan saa ottaa ketään ja tiedät sen varsin hyvin terveisin 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
- Anonyymi
Höpö höpö 🙄
- Anonyymi
Mun sydän itkee ja minä itken. Kauhein tunne maanpäällä kaivata toista kun tietää että toinen ei kaipaa. 🥺
- Anonyymi
Rakas kaipaan minä..tulisitpa syliini..
- Anonyymi
Mä oon poikki. Nyt tuli väsy. Hyvää yötä rakas.
- Anonyymi
En todellakaan välitä mistään pikku likoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2606051Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki943559PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1383545Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423123Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne843043Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv1042857Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest172480Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1142450- 1812102
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn101625