Välittänyt millään tavalla 😢😭😢
Sä et koskaan
10
110
Vastaukset
Voi kyynel sentään ludem. Tätähän sä haluat että takiainen itkee ja hakee multa sitten lohtua no koita nyt kestää sitten kun takiainen ei välttämättä tule enää sun luokse takas. Ja tuskin tulee mun käsittelyn jälkeen, luultavasti hän unohtaa siinä vaiheessa sinut 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍🏿
- Anonyymi
Lotta lopeta 😠😠😠😠😠😠takiainen ei todellakaan halua ketään muuta kuin ludemin ja nyt voit sitten painua pehkuihin siitä. Ja lopeta tollanen vinoilu. Ei ludemille tarvii vittuilla vaikka hän kohtelee takiaista miten haluaa mutta meidän täytyy silti kunnioittaa takiaisen suhdetta. Takiainen rakastaa vaan ja ainoastaan ludemia ja senhän jo tiedätkin ettei takiainen ikinä halua ketään muuta kuin ludemin. Joten jätä heidät rauhaan. Terveisin Sanna 😡😡😡😡😡😡😡
- Anonyymi
No kyllä välitin ja tiiät sen itekki.. Sinä et välitä kun kävelet sopivasti aina sen apinan kans mun talo ohi
- Anonyymi
Sinäkö siellä takiainen..olisithan sinä mut saanut vaan et tee elettäkään sen eteen..mä haen sitte jonkun muu..se ei sitte ole kumpikaan teistä ei exä etkä sinä..aina lähet karkuun mua, kun vähänkin lähennytään.. Lotan silti päästät lähellesi. 😩
- Anonyymi
Et todellakaan saa ottaa ketään ja tiedät sen varsin hyvin terveisin 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
- Anonyymi
Höpö höpö 🙄
- Anonyymi
Mun sydän itkee ja minä itken. Kauhein tunne maanpäällä kaivata toista kun tietää että toinen ei kaipaa. 🥺
- Anonyymi
Rakas kaipaan minä..tulisitpa syliini..
- Anonyymi
Mä oon poikki. Nyt tuli väsy. Hyvää yötä rakas.
- Anonyymi
En todellakaan välitä mistään pikku likoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962