Sä et koskaan

Anonyymi

Välittänyt millään tavalla 😢😭😢

10

110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi kyynel sentään ludem. Tätähän sä haluat että takiainen itkee ja hakee multa sitten lohtua no koita nyt kestää sitten kun takiainen ei välttämättä tule enää sun luokse takas. Ja tuskin tulee mun käsittelyn jälkeen, luultavasti hän unohtaa siinä vaiheessa sinut 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍🏿

• Anonyymi

Lotta lopeta 😠😠😠😠😠😠takiainen ei todellakaan halua ketään muuta kuin ludemin ja nyt voit sitten painua pehkuihin siitä. Ja lopeta tollanen vinoilu. Ei ludemille tarvii vittuilla vaikka hän kohtelee takiaista miten haluaa mutta meidän täytyy silti kunnioittaa takiaisen suhdetta. Takiainen rakastaa vaan ja ainoastaan ludemia ja senhän jo tiedätkin ettei takiainen ikinä halua ketään muuta kuin ludemin. Joten jätä heidät rauhaan. Terveisin Sanna 😡😡😡😡😡😡😡

• Anonyymi

No kyllä välitin ja tiiät sen itekki.. Sinä et välitä kun kävelet sopivasti aina sen apinan kans mun talo ohi

• Anonyymi

Sinäkö siellä takiainen..olisithan sinä mut saanut vaan et tee elettäkään sen eteen..mä haen sitte jonkun muu..se ei sitte ole kumpikaan teistä ei exä etkä sinä..aina lähet karkuun mua, kun vähänkin lähennytään.. Lotan silti päästät lähellesi. 😩

• Anonyymi

Et todellakaan saa ottaa ketään ja tiedät sen varsin hyvin terveisin 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠

• Anonyymi

Höpö höpö 🙄

• Anonyymi

Mun sydän itkee ja minä itken. Kauhein tunne maanpäällä kaivata toista kun tietää että toinen ei kaipaa. 🥺

• Anonyymi

Rakas kaipaan minä..tulisitpa syliini..

• Anonyymi

Mä oon poikki. Nyt tuli väsy. Hyvää yötä rakas.

• Anonyymi

En todellakaan välitä mistään pikku likoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4926
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      214
      2649
    3. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1715
    4. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      28
      1634
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1528
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      150
      1143
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1134
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe