Ei kai tässä sitten muuta.
Olitte oikeassa, hän esitti veret seisauttavat todisteet.
Sydney Powell luiskaan
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olin alunperin sitä mieltä että Sydneyllä ei ole mitään todisteita.
Mutta taisin olla väärässä, niissä todisteissa oli jotain joka liittyy 2016 vaaleihin ja Trumpin valintaan.- Anonyymi
Typerä esittää todisteita ennen oikeuskäsittelyä. Powell ei ole typerä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä esittää todisteita ennen oikeuskäsittelyä. Powell ei ole typerä.
Ei vai? Esittää nyt salaliittoja 7 vuotta kuolleesta pressasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vai? Esittää nyt salaliittoja 7 vuotta kuolleesta pressasta.
Äläs nyt, Hugolla oli Esoteerista tietoa ja hän tiesi ennen kuolemaansa, 2013, että 2020 on vaalit joissa ehdokkaana on Donald Trump ja Joe Biden, jotenka hän masinoi vaaliväärennöksen.
Uskoisin että asiaan liittyy myös jonkinlainen Meedio joka kanavoi Hugon tahtoa haudan takaa. Hän taisi olla se hikoileva setä mikrofonin takana.
Hugo ja Rudy ovat kumpikin 4 kirjaimisia nimiä, tämä kelvannee todisteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt, Hugolla oli Esoteerista tietoa ja hän tiesi ennen kuolemaansa, 2013, että 2020 on vaalit joissa ehdokkaana on Donald Trump ja Joe Biden, jotenka hän masinoi vaaliväärennöksen.
Uskoisin että asiaan liittyy myös jonkinlainen Meedio joka kanavoi Hugon tahtoa haudan takaa. Hän taisi olla se hikoileva setä mikrofonin takana.
Hugo ja Rudy ovat kumpikin 4 kirjaimisia nimiä, tämä kelvannee todisteeksi.kyllä, tämä on uskottavaa. Sun pitäisi laittaa näitä nettiin kuudroppeina.
Itse lähtisin vielä siitä, että numerologian palauttaminen keskusteluun olisi kova juttu.
Ei vaan, oikeasti noi teoriat on just noin älyttömiä kuin kirjoitit. Ei voi tajuta, miten ne on menneet läpi niin laajasti. Siis varmaan kohta oikeasti tulee joku tuollainen teoria, että Chavez on jossain pedotunneleissa kloonina ja on päättänyt USAn vaalituloksesta. (Sori, tätä ei olisi saanut paljastaa ja Sorokselta ja Clintonilta tulee varmaan kohta viestiä ja sitten mustat helikopterit hakee meikän pois kotoa) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä, tämä on uskottavaa. Sun pitäisi laittaa näitä nettiin kuudroppeina.
Itse lähtisin vielä siitä, että numerologian palauttaminen keskusteluun olisi kova juttu.
Ei vaan, oikeasti noi teoriat on just noin älyttömiä kuin kirjoitit. Ei voi tajuta, miten ne on menneet läpi niin laajasti. Siis varmaan kohta oikeasti tulee joku tuollainen teoria, että Chavez on jossain pedotunneleissa kloonina ja on päättänyt USAn vaalituloksesta. (Sori, tätä ei olisi saanut paljastaa ja Sorokselta ja Clintonilta tulee varmaan kohta viestiä ja sitten mustat helikopterit hakee meikän pois kotoa)Olen vakavasti harkinnut että alkaisin "syväkurkkuilemaan" q tiedotteita ja myös Suomalaisille "vaihtoehtomedioille" koska omaan hyvin vilkkaan mielikuvituksen ja toisaalta olen kohta 30v seurannut aktiivisesti salaliittoja, jotenka tiedän alan ajattelumallit ja termit varsin hyvin.
Saisi hyvät naurut sivussa kun seuraa miten jutut leviää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vakavasti harkinnut että alkaisin "syväkurkkuilemaan" q tiedotteita ja myös Suomalaisille "vaihtoehtomedioille" koska omaan hyvin vilkkaan mielikuvituksen ja toisaalta olen kohta 30v seurannut aktiivisesti salaliittoja, jotenka tiedän alan ajattelumallit ja termit varsin hyvin.
Saisi hyvät naurut sivussa kun seuraa miten jutut leviää.Mihin se luiskahti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770