Suomi näyttää tekevän kaikkensa, ettei saisi todellista turvaa Natolta ja Venäjä pysyisi tyytyväisenä, että säilyttäisi mahdollisuuden miehittää Suomi halutessaan.
https://www.verkkouutiset.fi/ruotsin-suomea-koskevista-kirjauksista-huolestuttiin-vakava-asia/#114bff36
Ruotsiin turvataan kuin hukkuva oljenkorteen
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
– Siinä sanotaan, että Ruotsin hallitus SAA tukea Suomea asevoimin, mutta vain sillä edellytyksellä, että (1) Ruotsi ei itse ole sodassa ja (2) että Suomen alueella ei ole käynnissä aseellista konfliktia.
Rebasin mielestä on erikoista, että lain mukaan Ruotsi siis voi lähettää joukkoja Suomen avuksi, mutta sen ei tarvitse niin tehdä, ja silloinkin joka tapauksessa vain rauhan aikana.
– Niin pian kuin Suomen ja Venäjän rajalla tai ilmatilassa sen yläpuolella roihahtaa, Ruotsi voikin sitten jälleen rauhassa keskittyä omiin asioihinsa, hän sivaltaa.- Anonyymi
Hän ei ymmärtänyt lukemaansa ja sivalsi siksi itseään perseelle.
- Anonyymi
Hyviä suhteita Venäjään rakennetaan täysin väärällä tavalla. Torjumalla kaikki mahdollisuudetkin saada apua lännestä.
Kun oikea tapa olisi ensin varmistaa lännen apu ja sitten rakentaa hyvät suhteet Venäjään. - Anonyymi
No Verkkouutisten jutut nyt tieretähän.
Sehän on vain ajatushautomo Venäjän ikenessä.- Anonyymi
Verkkosiioni.
- Anonyymi
Ruotsin poliitikassa on sokeita pisteitä mm. koronan ja NATOn antamasta laumasuojasta.
Tuo ensin mainittu on jo jo tuottanut ruman läjän rumihia (yli 6000). - Anonyymi
Kannattaisi hieman seurailla mitä päätetty.
Suomi ja Ruotsi eivät tee yhteistä puolustus-sopimusta.- Anonyymi
Se on jo olemassa.
- Anonyymi
Ruotsi turvaa kuin hukkuva oljenkorteen Suomen puolustusvoimiin vaikka kummallakaan ei ole mitään sodan vaaraa näköpiirissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837