Hei! Harkitsen muuttavani opiskelemaan ilmajoelle? Millaista siellä on? Entä lukio? Onko vähän tekemistä?
Ilmajoki asuinpaikkana
14
216
Vastaukset
- Anonyymi
Imapiiri on innovatiivinen ja kannustava! Ilmajokiset ovat valtakunnallisesti tunnettuja rehellisyydestään, avoimuudestaan, ennakkoluulottomuudestaan ja avarakatseisuudestaan, sekä positiivisista viboista maailmanparannuksen suhteen! Juuri Ilmajoella saat parhaat mahdollisuudet itsensä kehittämiselle kannustavassa ja me-henkisessä ilmapiirissä! Mitä siis vielä odotat, muuta Ilmajoelle niin kuin olis jo!
Huippu-osaajille ja koodareille on kysyntää ja varsinkin kansainväliset ammattilaiset otetaan tiimin avosylin vastaan! t. diplomi-insinööri Keski-Suomesta. - Anonyymi
älä vain happimajoelle mee!!seinäjoki ehdottomasti!ahdasmielinen tuki jussien navan ympärillä koko pas...a kunta/kylä pahanen pyörii!! erittäin yrittäjä kielteinen!happijokiset jos ei naama miellytä tai olet erilainen kuin muut niin saat suksia v...n! ja harrastus mahdollisuudet on joku hel....n äijien trikoissa toistensa kimpus äheltäminen tai keihäänheitto ja peräpallo!!aikanani 16vuotiaana sieltä pois päässeenä voin sanoo kun 24vuotta muualla asuneena, et älä ees pienessä mielessä suunnittele!!24 vuodes ei ole siellä ei ole mikään muuttunut!kertoo jotain kylästä meitin mielest!!
- Anonyymi
No ainakin kunnassa kiusaamisen kulttuuri on johtoryhmäläisten omaksuma tapa, josta kärsii koko henkilökunta.
Sairas työyhteisö eikä parannusta näköpiirissä. - Anonyymi
Onneksi poliitikkojen nokittelu ja tämän palstan päänaukominen vaikuttaa loppuviimeksi todella vähän tavallisen kuntalaisen elämään.
Lukio on sopivan kokoinen jossa väki tuntee toisensa mutta kuitenkin valinnan mahdollisuuksia on hyvin tarjolla, joitakin harvinaisempia kursseja ei tietenkään ole joka vuosi eli suunnitelmallisuutta vaatii jos sellaisia haluaa. Oppimistuloksissa Ilmajoen lukio on pärjännyt hyvin,- Anonyymi
Simo piti aikoinaan kurin hyvin.
- Anonyymi
paska paikka älä ikinä muuta seinäjoki satakertaa parempi
- Anonyymi
Muuta ihmeessä tänne äläkä usko mitä tällä palstalla höpistään, tämä on persujen ja luusereiden foorumi. Minä eksyin tänne vahingossa ja kuulun älykkö- ja kulttuuriporukkaan.
- Anonyymi
Kirkonkylän suihkuseurapiiriä, onneksi olokohon pääsit heti kerman joukkohon.
- Anonyymi
täs kyläs ei ole mitään hyvää!!!piste
- Anonyymi
Täs kyläs on kaikki hyvin!!, pilkku
- Anonyymi
Mikä se johtaa pohjamaallakin siihen peri v,,,mäiseen luonteenlaatuun joka ilmenee ilkeytenä. tää on ihan hepreaa, en ymmärrä.
- Anonyymi
Se on varmaan tämä vuosikymmeniä tai vuosisatojakin jatkunut kurjuus yksi takapajuisimpia maakuntia Suomessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan tämä vuosikymmeniä tai vuosisatojakin jatkunut kurjuus yksi takapajuisimpia maakuntia Suomessa
kyllä olet niin oikeassa
- Anonyymi
Mukavan rauhallinen ja luonnonläheisiä alueita löytyy,hyvät liikenneyhteydet esim. Seinäjoelle,omalla kylällä lähes kaikki tarvittava,tervetuloa,suuri vaara vaan että jäät pidemmäksi aikaa kuten moni muukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388