Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiiristä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637324.html
Uutta tietoa
22
83
Vastaukset
- Anonyymi
Pysykää nyt vimpeliläiset omissa oloissa toitte koronan järviseudulle, kiellämme kaiken vierailun alajärvelle
- Anonyymi
Alajärveläisenä häpeän joidenkin paikkakuntalaisten typerää vimpeliläisten mollaamista. Se siellä vallinnut tautitilanne on ollut ja mennyt ja sillä ei ole mitään tekemistä tämänhetkisen tilanteen kanssa. Saadaan ihan itse katsoa peiliin ja lopettaa tuo naapurin panettelu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alajärveläisenä häpeän joidenkin paikkakuntalaisten typerää vimpeliläisten mollaamista. Se siellä vallinnut tautitilanne on ollut ja mennyt ja sillä ei ole mitään tekemistä tämänhetkisen tilanteen kanssa. Saadaan ihan itse katsoa peiliin ja lopettaa tuo naapurin panettelu!
Alajärveläisenä häpeän joidenkin paikkakuntalaisten typerää vimpeliläisten mollaamista. Se siellä vallinnut tautitilanne on ollut ja mennyt ja sillä ei ole mitään tekemistä tämänhetkisen tilanteen kanssa. Saadaan ihan itse katsoa peiliin ja lopettaa tuo naapurin panettelu! Luetko liikaa valtamediaa, kyllä korona on lähtöisin takuu varmasti Vimpelistä taidat olla vimpeliläinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alajärveläisenä häpeän joidenkin paikkakuntalaisten typerää vimpeliläisten mollaamista. Se siellä vallinnut tautitilanne on ollut ja mennyt ja sillä ei ole mitään tekemistä tämänhetkisen tilanteen kanssa. Saadaan ihan itse katsoa peiliin ja lopettaa tuo naapurin panettelu! Luetko liikaa valtamediaa, kyllä korona on lähtöisin takuu varmasti Vimpelistä taidat olla vimpeliläinen
Olen samaa mieltä ruskaretkeltä toivat koronan tänne eri pitäjiin joka levinny, oli muuten juopporetkue jos haluat tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti: "Alajärveläisenä häpeän joidenkin paikkakuntalaisten typerää vimpeliläisten mollaamista. Se siellä vallinnut tautitilanne on ollut ja mennyt ja sillä ei ole mitään tekemistä tämänhetkisen tilanteen kanssa. Saadaan ihan itse katsoa peiliin ja lopettaa tuo naapurin panettelu! Luetko liikaa valtamediaa, kyllä korona on lähtöisin takuu varmasti Vimpelistä taidat olla vimpeliläinen". Kyllä tämä käsiala on ex-vimpeliläisen ja erään kirkkotietä tallustavan merkonomi käsialaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti: "Alajärveläisenä häpeän joidenkin paikkakuntalaisten typerää vimpeliläisten mollaamista. Se siellä vallinnut tautitilanne on ollut ja mennyt ja sillä ei ole mitään tekemistä tämänhetkisen tilanteen kanssa. Saadaan ihan itse katsoa peiliin ja lopettaa tuo naapurin panettelu! Luetko liikaa valtamediaa, kyllä korona on lähtöisin takuu varmasti Vimpelistä taidat olla vimpeliläinen". Kyllä tämä käsiala on ex-vimpeliläisen ja erään kirkkotietä tallustavan merkonomi käsialaa.
En tiedä kuka on kuka enkä välitä mutta Vimpeliläiset sen koronan toi järviseudulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä ruskaretkeltä toivat koronan tänne eri pitäjiin joka levinny, oli muuten juopporetkue jos haluat tietää
Pitäisit reppana vähän pidempää taukoa kirjoitustesi välissä, niin olisi edes vähän uskottavampaa "keskustelua" kahden "eri" henkilön välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisit reppana vähän pidempää taukoa kirjoitustesi välissä, niin olisi edes vähän uskottavampaa "keskustelua" kahden "eri" henkilön välillä.
Pitäisit reppana vähän pidempää taukoa kirjoitustesi välissä, niin olisi edes vähän uskottavampaa "keskustelua" kahden "eri" henkilön välillä. PESÄPALLO PELISTÄ KORONA TULI VIMPELIIN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittajia on vain yksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittajia on vain yksi.
Joku jaksaa lykätä potaskaansa eikä halua, osaa tai viiti googlata kuntien valtionosuuksista eikä kuntien verotulojen tasauksesta. Tasauksellahan Vimpeli talous pyörii mutta nyt se yskii pahasti, Vimpeli saa todella härskit tuet valtiolta, muuten ei pärjää Vimpelissä korona tilanne on paha tautia on paljon, nyt vanhukset totelkaa määräyksiä
yli 60 vuotiaat pysykää kotona ei missään nimessä NELLUUN . Tartuntoja paljon ei tapaamisia
Joku jaksaa lykätä potaskaansa eikä halua, osaa tai viiti googlata kuntien valtionosuuksista eikä kuntien verotulojen tasauksesta. Tasauksellahan Vimpeli talous pyörii mutta nyt se yskii pahasti, Vimpeli saa todella härskit tuet valtiolta, muuten ei pärjää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku jaksaa lykätä potaskaansa eikä halua, osaa tai viiti googlata kuntien valtionosuuksista eikä kuntien verotulojen tasauksesta. Tasauksellahan Vimpeli talous pyörii mutta nyt se yskii pahasti, Vimpeli saa todella härskit tuet valtiolta, muuten ei pärjää Vimpelissä korona tilanne on paha tautia on paljon, nyt vanhukset totelkaa määräyksiä
yli 60 vuotiaat pysykää kotona ei missään nimessä NELLUUN . Tartuntoja paljon ei tapaamisia
Joku jaksaa lykätä potaskaansa eikä halua, osaa tai viiti googlata kuntien valtionosuuksista eikä kuntien verotulojen tasauksesta. Tasauksellahan Vimpeli talous pyörii mutta nyt se yskii pahasti, Vimpeli saa todella härskit tuet valtiolta, muuten ei pärjääKYLLÄ MINÄKIN OLEN SITÄ MIELTÄ KORONA TULI PESÄPALLOPELISTÄ EI PIDÄ VÄÄRISTELLÄ RUSKARETKELÄISTEN PÄÄLLE OLIN ITSEKIN RETKELLÄ EIKÄ OLLUT MITÄÄN SELLAISTA TOIMINTAA ULKONA OLTIIN JA TURVAVÄLIT OLI PITKIÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYLLÄ MINÄKIN OLEN SITÄ MIELTÄ KORONA TULI PESÄPALLOPELISTÄ EI PIDÄ VÄÄRISTELLÄ RUSKARETKELÄISTEN PÄÄLLE OLIN ITSEKIN RETKELLÄ EIKÄ OLLUT MITÄÄN SELLAISTA TOIMINTAA ULKONA OLTIIN JA TURVAVÄLIT OLI PITKIÄ
Ei merkonomi ollut mukanamme Levillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei merkonomi ollut mukanamme Levillä.
Oisko aika pysytellä kotona, eikä juosta joutoaikana kylällä ja toistenne luona kahvilla? Te eläkeukot ja akat. Ettekö saa juoruttua naapureittenne asioita puhelimessa?
Katsokaa ympärillenne, Harvaan asuttu Järvi-pohjanmaan alue surkeimmassa koronatilanteessa, kuin missään muualla.
Vika on ymmärryksessä ja asenteessa. Lukkojen taakse pitäisi laittaa ne yksinkertaisimmat, jotka hokevat, ettei täällä mitään koronaa ole. Sanosin jalkapanta hyvä jos kotipihasta lähtee
partio paikalle ja pidätys ja sakko, sitten tehoaa näille eläkeukoille, keittäkää kahvit omalla keittimellä eikä nelluun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko aika pysytellä kotona, eikä juosta joutoaikana kylällä ja toistenne luona kahvilla? Te eläkeukot ja akat. Ettekö saa juoruttua naapureittenne asioita puhelimessa?
Katsokaa ympärillenne, Harvaan asuttu Järvi-pohjanmaan alue surkeimmassa koronatilanteessa, kuin missään muualla.
Vika on ymmärryksessä ja asenteessa. Lukkojen taakse pitäisi laittaa ne yksinkertaisimmat, jotka hokevat, ettei täällä mitään koronaa ole. Sanosin jalkapanta hyvä jos kotipihasta lähtee
partio paikalle ja pidätys ja sakko, sitten tehoaa näille eläkeukoille, keittäkää kahvit omalla keittimellä eikä nelluunOn ne väkitukkosia nämä vanhukset korona on vaarallinen uskokaa nyt, muorit pysyy kotona ottakaa oppia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ne väkitukkosia nämä vanhukset korona on vaarallinen uskokaa nyt, muorit pysyy kotona ottakaa oppia
Väkitukkoisloppuu kuhan joutuu kylmäkonttiin saarikentälle, pitääkö näin väkitukkoinen olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkitukkoisloppuu kuhan joutuu kylmäkonttiin saarikentälle, pitääkö näin väkitukkoinen olla?
Onneksi keppipallopelit loppu, etteivät enään levitä koronaa kyllä naapurikunnat painii nyt sen takia koronasta keppipallopelin johdosta tauti levisi ympäri kuntia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi keppipallopelit loppu, etteivät enään levitä koronaa kyllä naapurikunnat painii nyt sen takia koronasta keppipallopelin johdosta tauti levisi ympäri kuntia?
Minä tutkin virallisesti luottoluokituksen Alajärven talous tilanteesta, päätökseni oli Alajärvi saa kolmen A-luokan hyvästä talouden hoidosta eli parhaimman luokan. Alajärven talous on hyvä. Pyydetty tehtäväksi Vimpelin luottoluokituksesta lähipäivänä sekin tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tutkin virallisesti luottoluokituksen Alajärven talous tilanteesta, päätökseni oli Alajärvi saa kolmen A-luokan hyvästä talouden hoidosta eli parhaimman luokan. Alajärven talous on hyvä. Pyydetty tehtäväksi Vimpelin luottoluokituksesta lähipäivänä sekin tulee.
Vimpeliläiset ottakaa nyt vakavasti antamamme määräykset, korona ohjeista löytyy kyllä vielä tiukempia määräyksiä jos nämä ilmoittamani korona ei noudateta
NM: Pro Vimpelin koronakoordinaatio ryhmä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vimpeliläiset ottakaa nyt vakavasti antamamme määräykset, korona ohjeista löytyy kyllä vielä tiukempia määräyksiä jos nämä ilmoittamani korona ei noudateta
NM: Pro Vimpelin koronakoordinaatio ryhmäVimpeliläiset ottakaa nyt vakavasti aikaisemmin ilmoittamani määräykset, korona ohjeista löytyy kyllä vielä tiukempia määräyksiä jos nämä ilmoittamiani korona ohjeita ei noudateta. Nellu heti ovet säppiin.
NM: Pro Vimpelin koronakoordinaatio ryhmä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vimpeliläiset ottakaa nyt vakavasti aikaisemmin ilmoittamani määräykset, korona ohjeista löytyy kyllä vielä tiukempia määräyksiä jos nämä ilmoittamiani korona ohjeita ei noudateta. Nellu heti ovet säppiin.
NM: Pro Vimpelin koronakoordinaatio ryhmäKyselen Pro Vimpelin (Alajärven) ohjeita kuinka Alajärven epidemia saadaan hallintaan ? 62 tartuntaa pienelle paikkakunnalle on ihan liikaa. Kiitos jo etukäteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NM: Pro Vimpelin koronakoordinaatio ryhmäKyselen Pro Vimpelin (Alajärven) koronakoordinaatio ryhmältä ohjeita kuinka Alajärven epidemia saadaan hallintaan ? 62 tartuntaa pienelle paikkakunnalle on ihan liikaa.
- Anonyymi
Kyselen Pro Vimpelin (Alajärven) ohjeita kuinka Alajärven epidemia saadaan hallintaan ? 62 tartuntaa pienelle paikkakunnalle on ihan liikaa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984