49% viha,
49% pelko,
2% tuntematon
Tärinäpersun tunne-elämä:
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Omia ominaisuuksiasi luettelet. Vaan yhen jätit kertomatta, että vihaat perussuomalaisia, kun teille on jäänyt vain valehtelijan osa, sillä jos pitäisitte totuuden puhumisesta, joutuisitte myöntämään PS olleen koko ajan täysin oikeassa.
- Anonyymi
2015 persuhallitus toi 35 000 pakolaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2015 persuhallitus toi 35 000 pakolaista.
Soini toi, eivät persut.
- Anonyymi
Suvakin elämä: 100 % uli-ulinaa.
- Anonyymi
Kerrot varmaan omista tuntemuksista, muustahan et tiedä.
- Anonyymi
Viherpunikin tuntemukset
Tärinä 20%
Jano 10 %
Tyhjä 70%- Anonyymi
Unohdit vierotusoireet.
- Anonyymi
Älä turhaan tärise, pikkusuvakki-pioneeri. Kyllä Li selviää synnytyksestä. Joten iloisesti vaan ruusuja poimimaan.
- Anonyymi
Mutta mikä on lapsen ihonväri?
- Anonyymi
49% vihaa muita suomalaisia kohtaan
49% pelkoa ulkomaisia kohtaan
2% keskikaljakrapulaa - Anonyymi
40% pelko
40% viha
20% naisen/miehen puute - Anonyymi
30% viha
30% pelko
30% tyhmyys
10% impotenssi - Anonyymi
Minulla on 100% kivaa. Ehkä se johtuu siitä, että hämäryys ja pimeys estää näkemästä kaikkea epämiellyttävää!
- Anonyymi
Voi lapsettako taas? Eikö juttu oikein luista? Palaappa taas äitin tisulle pikku reppana.
- Anonyymi
Timo Soini: "nyt jytkyteään"
Halla-aho: "nyt täristään pelosta ja vihasta"
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1465621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314022Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442332Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312198- 242043
- 431895
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h231893- 111814