Olen ihan normaalin näköinen mutta en saa matchejä Tinderistä edes feikkikuvalla komeasta miehestä samalla kun normaalinnäköiset kaverini saavat naista Tinderistä kuin liukuhihnalta.
Tämä on uni jota näen valveilla vuodesta toiseen.
Naiset eivät ole todellisia, he ovat hologrammeja
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hih, muista laittaa profiiliisi, että olet korkeasti koulutettu miljonääri, joka harrastaa välillä purjehdusta. Avot!
- Anonyymi
Feikkikuvalla? Heh. Ja naiset eivät muka huomaa että kuva on feikki? Älä viitsi.
Tässä muutama syy miksi et saa mätsejä:
- sinulla on vain yksi kuva jossa ei näy kroppaa
- ei yhdistettyä instagramia
- ei kuvausta
Panosta noihin asioihin niin mätsejä tulee aika helposti. - Anonyymi
Auttaisko jos et kerro että asut äitisi kanssa?
- Anonyymi
Luultavasti ne normaalinnäköiset kaverisi saavat Tinderistä feikkikuvilla olevia ylipainoisia.
- Anonyymi
En nyt ymmärrä tuollaista pariutumistapaa.
Livetilanteessa selviää joka tapauksessa pahanhajuiset varpaanvälit ym. parisuhteen haittatekijät. Feikki kuva ja feikkiprofiili? Arkiset tavalliset kuvat kiinnostaa naisia. Itse tein tänään profiilin jossa pari arkista selfietä ja heti tuli muutama matchi.
- Anonyymi
Muista kertoa niille naisille että uskot maan olevan litteä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista kertoa niille naisille että uskot maan olevan litteä..
Kerro sinä että kulutat iltasi vastailemalla suomi24 netti provoihin 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä että kulutat iltasi vastailemalla suomi24 netti provoihin 😂
En käytä Tinderiä minulla on kaunis 25v tyttöystävä 😂🤷♂️
- Anonyymi
Josko aloittajalla tärppäisi koittaessaan sellaista homogrammia?
- Anonyymi
Australian rajalla -ohjelmassakin esiteltiin yhtä nettirakkautta kun se pääsi live-tasolle, niin ei se monta päivää kestänyt.
Niin että turhaan te sieltä verkkojen takaa morsiamia/sulhoja haette. - Anonyymi
Bladerunnerissa oli samaa kaavaa, replikaanit vs harrison
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341952Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3801782Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921113
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665- 32664