Nyt on Evijärvikin pääsdut THL:n Korona-tilastoihin....
Evijärvellä todettu Koronaa
7
154
Vastaukset
- Anonyymi
No niin. Idiootit haki koronan ulkopaikkakunnalta toivat sen koulukeskukseen. Hienoa!
Onko tietoa mistä tartunnat tulleet?- Anonyymi
Evijärveläisten älykkyystaso näkyy keskustan liikkeissä. Maskittomia ihmisiä pitkin päivää joka paikassa. Nuoriso ja nuoret miehet ilman maskeja!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evijärveläisten älykkyystaso näkyy keskustan liikkeissä. Maskittomia ihmisiä pitkin päivää joka paikassa. Nuoriso ja nuoret miehet ilman maskeja!!
Minä kans kiinnittänyt huomiota tuohon miesten maskittomuuteen, ei tarvi olla niin nuorikaan, kun ei osaa sitä maskia laittaa. Voisko vaimo/tyttöystävä/äiti näyttää miten se laitetaan päälle.
- Anonyymi
Ei piä paikkaansa, Markus jätti yhessä Lassen kanssa asiaan eriävän mielipiteen.
- Anonyymi
Yläasteella korona-altistus ja väkeä karanteeniin.
- Anonyymi
Eiköhän se korona kohta leviää sinne minkkitarhoihin,niin saadaan tämäkin ällöttävä eläinten kidutus loppumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se korona kohta leviää sinne minkkitarhoihin,niin saadaan tämäkin ällöttävä eläinten kidutus loppumaan.
Tuskin leviää , jollet käy sitä itte sinne viemässä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294