Stadin asunnot ja kokoomus

Anonyymi

Kokoomus häviää tulevat kuntavaalit Helsingissä.

Suurin syy on Helsingin ylivoimaisesti suurin ongelma eli asuntopolitiikka. Itse asumisensa maksavat työtä tekevät kaupunkilaiset ovat saaneet tarpeekseen.

Ensin 2000-luvun alussa kokoomus teki Helsingissä kaikkensa että tänne ei rakennettaisi asuntoja tarpeen mukaan että asuntojen hinnat saatiin yli tavallisen palkansaajan maksukyvyn. Ainoa hyöty oli maksimoida kiinteistösijoittajien voitot. Häviäjä oli jokainen tavallinen palkansaaja. Sen jälkeen alkoi rakentaminen täysin rakennuttajien ehdoilla yhä hintoja taivaisiin hilaten.

Stadin asunnot ovat ainoa taho joka välittää kohtuuhintaisia vuokra asuntoja ja Stadin asunnoista on tullut uskomaton häpeäpilkku. Ennen Helsinki rakensi itse asuntoja. Verorahaa ei käytetty vaan rakennuskustannukset katettiin Hekan vuokra tuloilla. Hekan asunnoissa asui lähinnä pienituloisia palkansaajia. Asunnot olivat tavallisille kaupunkilaisille tarkoitettu.

Nykyään kaupunki ei rakenna enää käytännössä lainkaan itse. Sen sijaan Stadin asunnot ostaa tarvittaessa kovalla rahalla asuntoja yksityisiltä sijoittajilta. Ja se tarve ei todellakaan ole se että pienituloinen palkansaaja jää asunnottomaksi.

On tasan 2 ryhmää joiden asunnottomuus nähdään Helsingissä yhteiskunnallisena ongelmana: vapautuvat vangit ja maahanmuuttajat. Näitä 2 ryhmää ei jätetä asuntoa vaille. Muut sosiaalituensaajatkin saavat nukkua yömajoissa. Vain vankilan kautta pääsee kiinni omaan kotiin.

Ei tässä vielä kaikki. Nämä 2 ryhmää saavat valita mistä päin kaupunkia he haluavat ja millaisen asunnon. Jos vapautuva vanki haluaa asua Kalliossa niin hänelle ostetaan asunto Kalliosta. Jotta ei syrjäytyisi kun on kaverit lähellä. Siinä on sitten hyvä sijainti pyörittää huume kauppaa. Näin ehkäistään sitä syrjäytymistä.

Kaiken tämän hulluuden on operoinut kokoomus joka on koko elinikäni hallinnut Helsinkiä. Meidät duunarit on poljettu maahan samoin kuin vanhukset vammaiset ja sairaat. Sen sijaan vanhat ja röyhkeät rikolliset pidetään rauhallisena Luxus asumisella sellaisilla alueilla mihin duunarilla ei ole mitään mahdollisuuksia muuttaa.

Ja nyt on turha tulla syyttelemään vasemmistoa. Jos vasemmisto olisi päättänyt niin voittoa tuottavia Stadin asuntoja olisi rakennettu runsaasti myös pieni tuloisille duunareille. Nykyinen sairas rikollisia suosiva tilanne on ihan kokonaan valtapuolue Kokoomuksen innovaatio.

Helsingin Kokoomus: Olette pettäneet meidät tavalliset lakia kunnioittavat veronmaksajat ja siksi menetätte paikkoja kuntavaaleissa persuille. Vihreäthän sen ykköspaikan vie. Niiden ainoa idea on rakennella lisää pyöräteitä eli parannusta asuntotilanteeseen tai rikollisten suosimiseen ei ole odotettavissa. Pääasia on se että kaiken tuhoava kokomusta saa ansaitun vaalitappion tutkittuaan tämän kaupungin ja tehtyään siitä rikollisten paratiisin.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohon keskikohtaan korjaus. Vahvat ja röyhkeät pidetään tyytyväisenä luxusasumisella. Ei vanhat ja röyhkeät XD

• Anonyymi

Ja vielä loppuun että kokoomus siis tuhosi kaupungin eikä tutkinut sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe