Stadin asunnot ja kokoomus

Anonyymi

Kokoomus häviää tulevat kuntavaalit Helsingissä.

Suurin syy on Helsingin ylivoimaisesti suurin ongelma eli asuntopolitiikka. Itse asumisensa maksavat työtä tekevät kaupunkilaiset ovat saaneet tarpeekseen.

Ensin 2000-luvun alussa kokoomus teki Helsingissä kaikkensa että tänne ei rakennettaisi asuntoja tarpeen mukaan että asuntojen hinnat saatiin yli tavallisen palkansaajan maksukyvyn. Ainoa hyöty oli maksimoida kiinteistösijoittajien voitot. Häviäjä oli jokainen tavallinen palkansaaja. Sen jälkeen alkoi rakentaminen täysin rakennuttajien ehdoilla yhä hintoja taivaisiin hilaten.

Stadin asunnot ovat ainoa taho joka välittää kohtuuhintaisia vuokra asuntoja ja Stadin asunnoista on tullut uskomaton häpeäpilkku. Ennen Helsinki rakensi itse asuntoja. Verorahaa ei käytetty vaan rakennuskustannukset katettiin Hekan vuokra tuloilla. Hekan asunnoissa asui lähinnä pienituloisia palkansaajia. Asunnot olivat tavallisille kaupunkilaisille tarkoitettu.

Nykyään kaupunki ei rakenna enää käytännössä lainkaan itse. Sen sijaan Stadin asunnot ostaa tarvittaessa kovalla rahalla asuntoja yksityisiltä sijoittajilta. Ja se tarve ei todellakaan ole se että pienituloinen palkansaaja jää asunnottomaksi.

On tasan 2 ryhmää joiden asunnottomuus nähdään Helsingissä yhteiskunnallisena ongelmana: vapautuvat vangit ja maahanmuuttajat. Näitä 2 ryhmää ei jätetä asuntoa vaille. Muut sosiaalituensaajatkin saavat nukkua yömajoissa. Vain vankilan kautta pääsee kiinni omaan kotiin.

Ei tässä vielä kaikki. Nämä 2 ryhmää saavat valita mistä päin kaupunkia he haluavat ja millaisen asunnon. Jos vapautuva vanki haluaa asua Kalliossa niin hänelle ostetaan asunto Kalliosta. Jotta ei syrjäytyisi kun on kaverit lähellä. Siinä on sitten hyvä sijainti pyörittää huume kauppaa. Näin ehkäistään sitä syrjäytymistä.

Kaiken tämän hulluuden on operoinut kokoomus joka on koko elinikäni hallinnut Helsinkiä. Meidät duunarit on poljettu maahan samoin kuin vanhukset vammaiset ja sairaat. Sen sijaan vanhat ja röyhkeät rikolliset pidetään rauhallisena Luxus asumisella sellaisilla alueilla mihin duunarilla ei ole mitään mahdollisuuksia muuttaa.

Ja nyt on turha tulla syyttelemään vasemmistoa. Jos vasemmisto olisi päättänyt niin voittoa tuottavia Stadin asuntoja olisi rakennettu runsaasti myös pieni tuloisille duunareille. Nykyinen sairas rikollisia suosiva tilanne on ihan kokonaan valtapuolue Kokoomuksen innovaatio.

Helsingin Kokoomus: Olette pettäneet meidät tavalliset lakia kunnioittavat veronmaksajat ja siksi menetätte paikkoja kuntavaaleissa persuille. Vihreäthän sen ykköspaikan vie. Niiden ainoa idea on rakennella lisää pyöräteitä eli parannusta asuntotilanteeseen tai rikollisten suosimiseen ei ole odotettavissa. Pääasia on se että kaiken tuhoava kokomusta saa ansaitun vaalitappion tutkittuaan tämän kaupungin ja tehtyään siitä rikollisten paratiisin.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohon keskikohtaan korjaus. Vahvat ja röyhkeät pidetään tyytyväisenä luxusasumisella. Ei vanhat ja röyhkeät XD

• Anonyymi

Ja vielä loppuun että kokoomus siis tuhosi kaupungin eikä tutkinut sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5223
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5034
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4094
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3178
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1904
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1750
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1618
    Aihe