uskallatko nousta somalin ajamaan taksiin keskellä yötä?
Nuori nainen...
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ota lennosta tai taksiaseman jonosta taksia, koska molemmista on epämiellyttävät kokemukset.
Tilaan ja pyydän suomea täydellisesti vetoavaa kuskia.- Anonyymi
Tilaan taksikeskuksesta ilmoittaen suomalainen valkoihoinen kuski(muun värisestä erittäin huono kokemus) , Stadin tunteva (en halua olla Stadin kartta) ja ei tupakalle löyhkäävä (vakavasti astmaatikko).
- Anonyymi
Nuori nainen! Uskallatko kysyä somali-taksikuskilta Tuusulan väylällä miksei tämä ole puolustamassa omaa maataan?
- Anonyymi
Tilaan taksikeskuksesta kuskin joka ei ole Persu eikä rasisti. Persukuskista huono kokemus pikkukaupungissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilaan taksikeskuksesta kuskin joka ei ole Persu eikä rasisti. Persukuskista huono kokemus pikkukaupungissa.
No niin, tuliko rasistinen viesti rasistilta.
Eikös erilaisuus olekaan rikkaus tai toisten mielipiteet esim. kokemuksistaan hyväksyttäviä?
Olen taksikuski, en tosin persu, mutta sinua en ottaisi rasistina kyytiini. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle tiedoksi, taksikuskien maine tietystä syystä mennyt. Juuri nyt paasaa siitä Linnanahde radio novalla, miten palvelu huonontunut.
Menehän tai tulehan tänne taksitolpalle Helsinkiin katsomaan, kuka tai ketkä ovat "rasisteja".
Ymmärrätkö sittenkään, miksi palvelu huonontunut kuten Linnanahde mainitsi.
Sinä itse vaikutat rasistilta suomalaisia kohtaan, viestistäsi päätellen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla onkin vaikea tilata taksia kun joudut tiedustelemaan taksikuskin puoluesuuntautumisenkin etukäteen onpa säälittävää touhua koita pärjätä ongelmasi kanssa tai kävele koska taksikuski voi hylätä sinut puoluekantasi johdosta. Katsos näin menee maailma vaikeaksi sinunlaistesi takia.
- Anonyymi
Entä onko kuskilla onta vaimoa? Montako lasta per vaimo?
- Anonyymi
Ei ole varmaan nais somali kuski. Naiset eivät tee töitä siinä yhteisössä. Ne lisääntyy koska suku ja joku mies käskee.
Naiset on ns. avuttomia ja ne ottaa roolikseen lisääntymisen ettei tarvii osallistua ympäröivään yhteiskuntaan. Ehkä niin parempi, jos kerran vihaavat Suomea.
Olisko sitten parempi vaan lähteä takaisin?
Ei opi kieltä, ei mitään koska on vaan äiti.- Anonyymi
"vaan äiti"!!!!????? Vihaako perSSut paitsi naisia myös äitejäkin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"vaan äiti"!!!!????? Vihaako perSSut paitsi naisia myös äitejäkin??
ne itse asettaa itsensä kotirouviksi ja
ne itse opettaa tyttölapsilleen, että niiden
ainoa tehtävä maapallolla on vain lisääntyä ja olla ”vaan äitejä”.
ÄLÄ SYYTÄ ULKOPUOLISIA NIIDEN OMISTA PERINTEISTÄ! - Anonyymi
sinäkö poistatit tekstin, jossa pyydettiin relaamaan?
On sulla taikavoima. Kuin myös, opettele käyttäytymään. - Anonyymi
miksi tämä trollaaja ja vihaaja saa jäädä?
toisin kuin se joka pyysi relaamaan.
- Anonyymi
Yksi poistettu kommentti, jossa pydettiin suvakkia rauhoittumaan
ja ottamaan aamulääkkeet. - Anonyymi
En.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71920Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678- 19666
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659